XXL Nutrition

Milly's log

Ik heb ook heel snel last van mijn polsen, alleen niet bij alle oefeningen voel het bijvoorbeeld heel snel bij dips en curls. Ik heb wrist wraps gehaald en is echt veel minder geworden. Ik doe ze vooral aan bij sommige oefeningen waar ik ze nodig heb. Natuurlijk horen je polsen ze sterker te worden maar liever zoiets als wrist wraps gebruiken dan dagelijks last van mijn polsen te hebben. Mij heeft het super geholpen.
Las het toevallig dacht miss heb je hier iets aan ;)
In trouwens

• Topic Starter Topic Starter
Welkom en thx voor je reactie. ;)

Top Nicky, dank voor de filmpjes!

Jammer dat de straps je niet bevallen.
Maar je kan wel degelijk alles sterker maken. Door trainen en oefeningen heb ik nu ook veel minder last van mijn nekhernia. Trainen helpt voor veel dingen en ook je polsen kan je sterker maken! dat weet ik zeker!

Zou het erg leuk vinden als je af en toe in je log even terugkoppelt of je veranderingen wat betreft kracht in je polsen bemerkt, Milly :).

Ht is veeeeel te stil hier
Kom eens uit je schuilplaats

Oeh... ja erg he... heb het forum maandenlang niet bezocht. Maar ik train nog wel hoor! Ben nog steeds lekker bezig met mijn compounds. :)

Of eigenlijk moet ik zeggen 'weer', want rond de zomer is het een rommeltje geweest dat trainen van mij. Maar nu ben ik alweer een tijd lekker bezig. Ik streef niet echt naar telkens zwaarder etc, het gaat me erom dat ik me lekker voel en sterk blijf. Ben al heel blij dat ik met deadliften weer op de 70 kg zit, dat was echt weer even opbouwen. Mijn rug voelt goed en sterk.

Ik squat nu m'n laatste setje steeds met 40 kg (incl. stang), ik hoef ook niet zwaarder voorlopig. Ik ben al blij dat ik dit nu kan zonder problemen want de knie blijft toch wat opspelen zo nu en dan. Het fietsen heb ik nu helemaal afgezworen voor een jaar want dat bleef een grote trigger. Ik wil echt helemaal van die blessure afkomen en blijkbaar heeft het lang rust nodig. Het is de strekbeweging die voor de meeste problemen zorgt, en ook bij te ver doorbuigen wil het wel eens mis gaan. Ik denk nog steeds de collaterale mediale band.

Afijn, ik hoop weer zo nu en dan langs te komen hier! Ga later al jullie blogjes weer een beetje bijlessen. :) Zal me een hoop tijd kosten, hahaha!

Groetjes, Milly

haha veel bijneusplezier
leuk dat je wel fanatiek in de weer bent gebleven en slim om even fietsen op lager pitje te zetten.

keep us posted ;)

Heee Milly,

Das een tijd geleden. Goed te horen dat je het na de zomer weer hebt opgepakt! Sterk dat je DL weer op 70 kg zit.
Wel balen van je knie. Maar beter echt goed genezen dan aan blijven rommelen en steeds weer last krijgen.
Zal leuk zijn je weer af en toe hier te zien.
Succes!

Nou op jullie laatste pagina's na is het bijlessen is nog niet helemaal gelukt. BIJLEZEN dus, klere-auto-correctie! ;)
Maar ik zie dat jullie allemaal nog lekker actief zijn, goedzo!

Ik ben ook heerlijk bezig, doe nog steeds vrijwel alleen compounds en daarmee groeit alles gestaag door. :) Denk erover om de Lat Pull eruit gooien en de BOR vervangen voor een seated row (small grip) omdat mijn bovenrug/schouders wat te breed worden naar mijn zin (kledingprobleem...). Wat ik voor de lat pull in de plaats ga doen weet ik nog niet precies. Iemand suggesties..?

Ik ben trouwens de laatste tijd bezig met excentrisch en langzamer trainen en dat kan ik jullie allemaal aanraden.

Nou op jullie laatste pagina's na is het bijlessen is nog niet helemaal gelukt. BIJLEZEN dus, klere-auto-correctie! ;)
Maar ik zie dat jullie allemaal nog lekker actief zijn, goedzo!

Ik ben ook heerlijk bezig, doe nog steeds vrijwel alleen compounds en daarmee groeit alles gestaag door. :) Denk erover om de Lat Pull eruit gooien en de BOR vervangen voor een seated row (small grip) omdat mijn bovenrug/schouders wat te breed worden naar mijn zin (kledingprobleem...). Wat ik voor de lat pull in de plaats ga doen weet ik nog niet precies. Iemand suggesties..?

Ik ben trouwens de laatste tijd bezig met excentrisch en langzamer trainen en dat kan ik jullie allemaal aanraden.
Bijlezen gaat ook wel heel veel tijd kosten he! Maar we blijven bezig en jij ook zo te lezen. :) Goedzo! lekker doorknallen!

Ik wil wel wat van je breedte hebben hoor! :p

Ipv lat pull down pull ups of chin ups?

Manier van trainen klinkt goed. Ik doe soms ook expres oefeningen heel langzaam voel je het lekker branden. :)

lekker doorgaan he!

Haha... ja tis wat he, nog klagen ook als ik resultaat krijg van het trainen! ;)

Ja ik doe nu de teruggaande (excentrische) beweging in vier tellen. Dus veel langzamer. Dan voel je het pas goed branden. Schijnt ook het meeste resultaat op te leveren als je set tussen de 40 en 70 seconden zit.

Hahahaa.. ach we klagen allemaal wel over iets.. bij mij gaat het gewoon té langzaam. :(

Ik doe meestal al 1 sec heen en 2 terug.. soms 2 heen en 3 a 4 terug. Vooral met dingen als lying leg raises. Maar ook lekker op de leg extension.

Ik wil dat kledingprobleem wel haha.. nu ik erover nadenk, mn winterjas van vorig jaar wil niet meer dicht:p

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

dat time under tension ben ik ook mee bezig.. minder gewicht maar veel effectiever

FF in mijn ogen wrijven.......is dit een bericht

Tja zeg ze is er weer :)

Whoehaaa... jawel Gros... she's back!
Maak je borst maar nat. ;)

jeej :cheer:

Ja irritant van die kleding. Tenminste, dat vind ik. :)
Ik ben helemaal niet zo gespierd ofzo, geen bodybuildersrug. Maar toch, die schouders... ik pas vaak al niet meer in een maat L, belachelijk maar waar. En dan zit ie in de taille weer veel te wijd. Toch maar eens die eigen kledinglijn op gaan zetten! :D

---------- Toegevoegd om 16:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Hi Nicky... :)

Hop die eigen kledinglijn met daarin aandacht voor brede heupen, bolle behinds, stevige schouders en wat flinkere bovenarmpjes...
zijn er wel meer hier die daar interesse inhebben, maar goed, confectie is met een reden confectie he ;)

Ja precies, hier hebben we het al eens eerder over gehad. En vergeet de slanke tailles niet. ;)
Ik bedoel, dan kunnen we tenminste lekker doortrainen! :D
Jij gaat ook lekker he, geloof ik? Nog steeds druk met de crossfit? (wordt crossfiets hier met de auto spelling)

Terug
Naar boven