- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Best lastig want veel cardio kan ik nog steeds niet vanwege m'n knie. Zal dus vnl moeten komen van minder calorie inname en wandelen, want dat kan ik wel. 

Hahaha, of ga je zo diep met cutten?Milly: ik begon met een vp >25 % he....zit nu op 17 a 18![]()

Ben ook bezig met dieet
Haf ook moeite met anders eten dan rest van familie
Nu gooi ik als ik kook vis in fe oven en maak ik voor de rest eten
Ze vinden het vreemd maar wennen er al aan
Paar dagen doe ik wel gezellig mee maar dan hou ik overdag eten in de gaten
Succes

) Enne....foto's maken en vergelijken
Maar ook dat moet je een ervaren iemand laten doen geloof ik, ik zou het in ieder geval niet kunnen inschatten.
Krijg je als je ruim een week niets gedaan hebt! Irritant. In plaats daarvan ga ik straks een uur wandelen denk ik.
Haha zal wel psychisch zijn.Hmm ik wilde vanochtend gaan trainen maar heb nog best spierpijn in m'n benen van dinsdag, dus ik stel het een dagje uit.Krijg je als je ruim een week niets gedaan hebt! Irritant. In plaats daarvan ga ik straks een uur wandelen denk ik. Ben wel zeer gemotiveerd ook qua voeding deze week, voel het vet gewoon wegsmelten.
Haha zal wel psychisch zijn.
.
yups! eerst best een makkelijk schema, inmiddels best een gecompliceerd schema.
lekker toch!Hmm ik wilde vanochtend gaan trainen maar heb nog best spierpijn in m'n benen van dinsdag, dus ik stel het een dagje uit.Krijg je als je ruim een week niets gedaan hebt! Irritant. In plaats daarvan ga ik straks een uur wandelen denk ik.
Ben wel zeer gemotiveerd ook qua voeding deze week, voel het vet gewoon wegsmelten.Haha zal wel psychisch zijn.
Nu maar zien wat het morgen doen.