XXL Nutrition

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks ladies. :) Het gaat gelukkig beter maar ik ben niet helemaal in orde. Virusje. Hoop dat ik snel opknap want ik heb vanavond iets wat heel belangrijk voor me is en dan moet ik presteren.
Wel een goed excuus om nu onderuit gezakt CNN te kijken, spannend man met die omsingeling etc...

succes vanaaf!!

Dank je meid, tis gelukkig helemaal goed gegaan! :) :) :)

mooizo

das mooi!!

Voel je je inmiddels weer helemaal fit? :)

Ja eigenlijk wel! Heeft een paar uur geduurd, ik weet niet of het nou een virusje was of iets anders. Nouja als het hierbij blijft, heb verder gelukkig nog helemaal niets gehad dit seizoen! Mijn zoon is weer naar voetbal dus ook weer beter. :)
Wel waardeloos weer daarvoor overigens.

Gezellie, hoe meer zielen, hoe meer vreugd. ;)

Toch maar eens m'n voeding kritisch onder de loep aan het nemen. Ben al wat kwijt merk ik maar ik wil erg graag weten of ik een beetje goed zit qua verhouding. Ik kom op een behoefte van 1930 en ga op 1500 zitten. Dat wordt dan 131 gr eiwit, 150 gr kh en 42 gr vet. Nu nog alles uitrekenen van wat ik graag eet... :eek:

Tja das niet veel he?
Ik doe mee..we gaan er met half Nederland voor

Ik zou het morgen ook is proberen te berekenen:D Weet alleen niet of het me lukt

Nee is idd niet veel... maarja je wilt wat he. ;)

ha de beruchte 1500....ook 4 maanden gedan ;)
prima te doen hoor

Ik heb een app gedownload van fatsecret en die is geweldig... Alle producten van de meeste supermarkten staan erin en worden uitgesplitst, fantastisch!
Ik had vandaag iets meer gegeten dan de rest de week. Vond ook dat het mocht omdat het zaterdag is, dus stukje kaas en handje amandelen genomen en een paar wijntjes vanavond. Alles ingevoerd en kwam tot ca 1700 kcal. Betekent dus dat ik de rest vd week te laag zat. Maar wel teveel vet en te weinig eiwit vandaag. Morgen dus even goed kijken naar verhouding. Toch wel handig dit. ;)

Laatst bewerkt:
Kettlebell swing: 25x8 kg, 20x12 kg
SQ: 10x20 kg, 8x30 kg, 8x 30 kg, 8x40 kg
DL: 8x50 kg, 8x60 kg, 5x70 kg (viel me weer zwaar, zou ik ooit hoger komen?)
MP: (3x) 10x15 kg
Low Row: 8x30 kg, 8x30 kg, 8x35 kg
Close grip pull down: 10x30 kg, 8x35 kg, 8x35 kg
Biceps curl: 3x 8x6 kg
Triceps rope cable pull: 3x 10x15 kg
Abductor: 8x40, 8x45, 8x50 kg
Adductor: 12x25, 10x30, 10x35 kg

fatsecret is idd wel handig.

Lekkere train weer
en die DL komt wel hoger...soms heb je een poos een plateau

Je moet de app even leren kennen, maar het is heel makkelijk! Je kunt ook maaltijden opslaan die je vaker eet zodat je die met een klik weer tevoorschijn tovert. En bij 'recent gegeten' pak je heel makkelijk alles weer wat je vaker hebt gegeten.

---------- Toegevoegd om 13:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:30 ----------

Oka, haha... ik heb weer m'n vetpercentage laten meten op de sportschool met dat electronische ding. Ik wilde weten of ie een beetje constant is. Nou, het bewijs is geleverd dat dat apparaat voor geen meter klopt, want ik zat nu op 23,4%. Vijf dagen geleden was dat 3% hoger, hahaha.

Terug
Naar boven