grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als het een spieren kwestie is dan kan het zeker helpen
Geheel pijnloos is het niet...maar bij mij heeft het zeker geholpen voor mijn rug

.Intensieve dag achter de rug! Wel erg leuk en inspirerend.
Voeding was even anders, daar geluncht en toen ik thuis kwam stond er eten voor me klaar - wat wel fijn was natuurlijk. Te weinig eiwitten gehad en teveel koolhydraten maar ach, tis maar 1 dag en dat trek ik wel weer recht. Niet moeilijk over doen..

Haha, nou qua caloriën niet echt... Heel veel sla bij m'n lunch genuttigd.Alleen de macro's waren een zooitje!
Hoop dat het morgen wat lekkerder gat en je meer tijd hebt. 
Heb wel een vermoeden wat de boosdoener is. Ik klooi al bijna 2 jaar met m'n warming up want ik kan niet meer fietsen, niet roeien, niet hardlopen en niet steppen/scrosstrainen. Dacht nu sinds een tijdje iets gevonden te hebben om toch wat te kunnen doen: ik ging na de 'armenfiets' (die ik trouw doe, super warming up voor bovenlijf) steeds op de loopband een tijdje snelwandelen. Maar… de strekbeweging is denk ik toch te sterk hierbij, want het speelde alweer een tijdje op en nu is het de laatste dagen echt heel erg. Kut! Baal er enorm van.![]()