MuscleMeat

Milly's log

Als het een spieren kwestie is dan kan het zeker helpen
Geheel pijnloos is het niet...maar bij mij heeft het zeker geholpen voor mijn rug

• Topic Starter Topic Starter
Als het een spieren kwestie is dan kan het zeker helpen
Geheel pijnloos is het niet...maar bij mij heeft het zeker geholpen voor mijn rug

Ik ben een bikkel. ;)

Met HONGER! Grrrr... afzien man, dat cutten. Die eerste week was er nog niks aan de hand, maar het lijkt wel of ik elke dag meer trek krijg. Toch heb ik net met m'n jongens in een snackbar kroketten gehaald en zelf niets genomen. :D

Goed hoor.....
Heb ook steeds meer honger vooral NA het eten

Mmm nee ik vooral NU. Als ik nog een uur moet wachten, zeg maar. Of al eerder op de middag. Heb net maar weer een gekookt ei naar binnen gegooid.

---------- Toegevoegd om 15:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:50 ----------

Ik heb morgen trouwens een congres met netwerklunch. Hopelijk kan ik een beetje eten daar wat ik wil, afwachten.

Intensieve dag achter de rug! Wel erg leuk en inspirerend.
Voeding was even anders, daar geluncht en toen ik thuis kwam stond er eten voor me klaar - wat wel fijn was natuurlijk. Te weinig eiwitten gehad en teveel koolhydraten maar ach, tis maar 1 dag en dat trek ik wel weer recht. Niet moeilijk over doen. ;) .

Intensieve dag achter de rug! Wel erg leuk en inspirerend.
Voeding was even anders, daar geluncht en toen ik thuis kwam stond er eten voor me klaar - wat wel fijn was natuurlijk. Te weinig eiwitten gehad en teveel koolhydraten maar ach, tis maar 1 dag en dat trek ik wel weer recht. Niet moeilijk over doen. ;) .

Komt goed, morgen er weer tegenaan;)

Gewoon een cheatdag gehad...en fan gewoon weer verder

Haha, nou qua caloriën niet echt... Heel veel sla bij m'n lunch genuttigd. ;) Alleen de macro's waren een zooitje!

Neehoor, het 'cutten' (blijf het een raar woord vinden) werkt prima so far dus ik ben zeer tevreden. Is de eerste keer dat ik het doe, bijna twee weken bezig nu en ik had niet gedacht zo snel resultaat te zien/voelen.
Ik zit gemiddeld op anderhalf keer bw aan eiwit en dat gaat heel goed. Heb wel het idee dat mijn onderhoud hoger ligt dan uitgerekend maar het is nog wat te vroeg om dat met zekerheid te stellen.

Vooruit.. dus 1 cheat buiten je macro's gehad. Maar zo te horen gaat het verder goed!
Nou dan moet dat een keer kunnen toch?

Lastig is dat soms hè, het uitzoeken van je werkelijke onderhoud wil nog al eens wat tijd kosten.. Met kleine beetje ophogen benader je het op een gegeven moment zo dicht mogelijk, en dan heb je in ieder geval een mooi uitgangspunt om vanuit te rekenen als je gaat bulken of cutten :).

Vanochtend had ik wat minder tijd dan anders, dus ik heb vnl benen gedaan. Hoop morgenochtend de rest even te kunnen doen.

DL:
10x20 kg (opwarmen)
10x50 kg
6x60 kg
6x60 kg
5x70 kg - Ging goed dit keer!
5x70 kg - Voor het eerst een tweede set kunnen doen met 70 kg! Daar streefde ik ook naar.

SQ:
10xBW
10x20 kg
8x30 kg
8x30 kg - Durfde niet verder te gaan vanwege m'n knie.

BP: (vooruit, nog ff snel, kijken of ik het nog kan...)
10x20 kg
5x28 kg
5x28 kg
5x28 kg - Vond het genoeg hierna, lijkt nergens meer op... tijd niet gedaan - kracht weg

Abductor:
10x45 kg
8x50 kg
8x55 kg
8x55 kg

Adductor:
10x25 kg
10x30 kg
10x30 kg
10x35 kg

Balen als je tijd tekort hebt he. :( Hoop dat het morgen wat lekkerder gat en je meer tijd hebt.

Mooi die VPR op DL! en 70 kg! Nice!!
Wel lastig met je knie. Maar goed dat je er voorzichtig mee bent in ieder geval.
Die BP komt echt wel weer. Gewoon weer wat vaker doen dan is die kracht echt zo weer terug!

Knie gaat nu (einde dag) veel beter dan gisteren! Terwijl ik gesquat en gedeadlift heb. Zo zie je maar weer, daar komt het niet van! Dat is wel fijn om te merken. Maar bij squats voel ik de plek soms wel, daarom is het toch spannend en durf ik dan niet zwaarder.
Ja deadlift ging lekker. Voelt nog steeds alsof ik nooit voor bij die 70 zal komen, maar heb dit keer wel twee van die setjes kunnen doen, dus wie weet. ;)

Dan wordt je knie toch ergens anders door veroorzaakt. Hoop dat het squatten dan toch met de tijd beter zal gaan.
en die DL gaat echt wel een keer omhoog! daar heb ik alle vertrouwen in!

Nee, ik denk dit:

Heb wel een vermoeden wat de boosdoener is. Ik klooi al bijna 2 jaar met m'n warming up want ik kan niet meer fietsen, niet roeien, niet hardlopen en niet steppen/scrosstrainen. Dacht nu sinds een tijdje iets gevonden te hebben om toch wat te kunnen doen: ik ging na de 'armenfiets' (die ik trouw doe, super warming up voor bovenlijf) steeds op de loopband een tijdje snelwandelen. Maar… de strekbeweging is denk ik toch te sterk hierbij, want het speelde alweer een tijdje op en nu is het de laatste dagen echt heel erg. Kut! Baal er enorm van. :(

Maar kan er met fysio niet gekeken worden naar die strek beweging?
Maar goed.. nu ik dit typ bedenk ik me dat je dit vast al gedaan zal hebben....

Lekker die deadlift
Positief puntje
En die squats heb je al andere stand voeten geprobeerd zodat de spanning op dat deel van de knie minder is

Terug
Naar boven