AndroidHealthClinic

Milly's log

Eerst beter worden meid. En met koorts kan je gewicht ook schommelen he!
dus even rust nemen en opknappen. Dan daarna weer knallen!
Beterschap

• Topic Starter Topic Starter
Hmm het wegen was nog voordat ik ziek werd.

Weegschaal schommelt (of ik dus eigenlijk) want gisteren was ik al 2,5 kg kwijt. Gaat een beetje te hard denk ik? Misschien toch wat ophogen het totaal.
Gisteravond koorts en ik hoest m'n longen uit m'n lijf, virus van de kids gekregen, en nu tegen de avond is het weer komen opzetten. Vrees dat trainen morgen er ff niet in zit. Nouja first things first.

Nou dat gaat ook hard
En als je ziek wordt gaat het nog harder :o
Kan best dat je iets minder weerstand hebt door je dieet

Yep, I'm coming back... ;)
Ik heb nog wel een raar stemmetje door het hoesten, maar ga morgen maar weer eens richting sportschool!

Wel al twee dagen gezondigd met dropjes om mijn kapot gehoeste keel te verzachten... hahaha. En geen eiwitpoeder genomen want dat trok ik echt even niet.

Fijn dat het weer wat beter gaat. :) Hoop dat het trainen morgen een beetje wil lukken.

Ik vind eiwitshakes juist wel makkelijk als je ziek bent en een kapotte keel hebt.. slikt makkelijk weg met wat zuivel oid en toch je kcallen. :o

Zo, ik heb vanochtend getraind. Ging nog niet zoals normaal, veel duizelig na zware reps. Zo'n virusje haalt je toch even goed onderuit.
Ik heb wel alles gedaan wat ik normaal doe, maar hier en daar een setje (deadlift, oeh ik ging stuk) of een plakje minder gedaan. Wel goed gesquat en MP zwaar gedaan. Toch trots op mezelf hoor! :)
Eten weer goed opgepakt ook. Ik ga weer lekker door met cutten.

Fijn dat je weer wat bent opgeknapt en kon trainen. Lekker als het weer een beetje terug komt dan he!
Je mag ook zeker trots zijn!

Heerlijk dat je vandaag weer hebt kunnen trainen!
.. Dan wisselen we elkaar mooi af, want vandaag mis ik sowieso een training ;).

Nu even goed bijkomen, lastig is dat he, herstellen nadat je ziek bent geweest..
Ben benieuwd hoe die ene leg press je gaat bevallen!

Kettlebell swing:
15x8 kg
15x8 kg
15x12 kg

Start gemaakt met chin-up, absoluut onmogelijk op het moment. Met krukje hoog begonnen, uit laten zakken aantal keer. Vond dit al heel zwaar voor m.n. middenrif.
Daarna aantal keer op rug liggend onder smith machine stukje opgetrokken aan stang.

MP:
8x17 kg
8x17 kg
8x19 kg Wow ik wist niet dat ik het in me had! :)

Pulley row:
8x30 kg
8x30 kg
8x35 kg

Close grip pull down:
8x30
8x30
8x35 kg

Triceps pushdown:
8x20 kg
8x25 kg
8x25 kg

Biceps curl:
8x6 kg
8x6 kg
8x6 kg

Morgen benen en bankdrukken (die was steeds bezet).

chin ups komen vanzelf.. gewoon vaak negatives doen en proberen om hoog te komen.
Lekkere training verder! Super die MP!

Ja zo is het. Hoe lang duurde het bij jou voordat je voor de eerste keer omhoog kwam?

Blijven proberen eerst kan je er 1 en dan.... 8 voor dat je er erg in hebt :)
Gaat verder nog goed met dieet.?

Ja... Ik dacht even dat het heel hard ging maar vervolgens kwam de dip. ;) Gewicht weer iets omhoog, maar ik ga gewoon verder. Je moet gewoon een lange adem hebben denk ik. Die paar dagen ziekjes was ook even alles anders en dan raak je een beetje uit de flow.

Ik had ook een dipje..niets kwijt terwijl ik toch vrij netjes gegeten had
We blijven bikkelen hoor

Ja zo is het. Hoe lang duurde het bij jou voordat je voor de eerste keer omhoog kwam?
de eerste keer dat ik het deed haalde ik er 0, De tweede keer al 1 de derde keer zo al 4... Als het eenmaal 1 x lukt gaat het steeds sneller. Ik kon ook 5x5 binnen 2 maanden. Pull ups zijn veel lastiger. Dat duurde wel even langer. ;)

Ja... Ik dacht even dat het heel hard ging maar vervolgens kwam de dip. ;) Gewicht weer iets omhoog, maar ik ga gewoon verder. Je moet gewoon een lange adem hebben denk ik. Die paar dagen ziekjes was ook even alles anders en dan raak je een beetje uit de flow.
Ziek zijn is gewoon je lijf die rust nodig heeft en daarna weer wat moet herstellen. Geduld is een schone zaak he. ;) maar wel lastig.

Lekker getraind, eindelijk plateau deadlift doorbroken! Al is het maar met 4 kg. ;)

Kettlebell swing
15x8 kg
15x8 kg
15x12 kg

DL:
8x60 kg
6x70 kg
3x74 kg !
3x74 kg !

BP: Hm toch niet zo'n goed idee om die vandaag te doen, had nog spierpijn van gisteren.
8x20 kg
5x28 kg
5x28 kg
5x28 kg
5x28 kg

SQ:
8x20 kg
8x40 kg
8x40 kg
Toen nog ff een tijdje frontsquat geprobeerd met alleen stang maar ging niet bepaald lekker. Moeite met polsstand en vervelend tegen keel.

Legpress 45 gr (?): (test knie zonder schijven erop)
12xbasisgewicht
12xbasisgewicht
12xbasisgewicht

Abductor:
10x25 kg
8x35 kg
8x35 kg
8x40 kg

Adductor:
10x45 kg
8x50 kg
8x50 kg
8x55 kg

Mooi dat je het plateau op de DL hebt kunnen verbreken. Iedere kilo is er eentje, een PR is een PR! :cheer:
Enne.. Die legpress, is dat die incline die ik vorige week voor het eerst heb geprobeerd? Ik denk het wel.. Hoe voelde het aan je knieën? Heb je ook een beetje kunnen variëren met hoe je dan je voeten plaatst?
Vanavond ga ik hem voor de tweede keer doen, en dan dus even wat zwaarder proberen.. Kijken of het dan nog steeds goed gaat.

Het is zo'n schuine, noem je dat incline? Geen idee wat dat betekent. ;)

Ja het voelde op zich goed terwijl ik hem deed. Maar bij mij is het verneukeratieve dat de pijn altijd pas later komt, dus 's avonds of de dag erna. Of zelfs pas na het een paar keer gedaan te hebben. Ik kan er nu dus nog weinig over zeggen...
Durf er ook nog even niks op te leggen. Maar dat was prima want hij ging nou ook weer niet echt licht. Zo'n ding heeft volgens mij al een aardig startgewicht.

Ja voetenstand een beetje uitgeprobeerd, hij voelde nu goed als ik op heupbreedte in het midden stond.

Jee ik ben echt high van die deadlift weet je dat... vond die vier kilo extra wel echt mega zwaar! Maar geeft wel een kick.

Super die DL!!!! Je gaat lekker!
Ik hoop dat die legpress gaat lukken zo!

Terug
Naar boven