Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Die heb ik al!
Ja joh... maar 2 jaar geleden wist die fysio totaal niet wat ik nou precies had. De orthopeed ook niet. En ik had vrij weinig baat bij de training onder begeleiding na de operatie. Ben gewoon bang dat het nu weer zo zal gaan.
Maargoed ik zal wel een andere zoeken dit keer, en dan eentje die ook dry needling doet. Dat zou toch fantastisch zijn... Hoppa, naald erin en dan verbetering!

.
.Vreemd is dat hè, hoe het ene apparaat kan verschillen met de anders! Zo zie je inderdaad maar weer, het gewicht waar je mee traint is een relatief iets..
Wel handig om telkens hetzelfde apparaat als uitgangspunt te blijven gebruiken, zo weet je in ieder geval of er progressie in zit! Meten met twee maten is natuurlijk niet echt handig.
Ontzettend balen dat je nu zo zit te klooien met je knie. Weet er alles van, en het zal vast wel weer veel geduld nodig hebben.. Vooral frustrerend dat er niet een duidelijk diagnose gesteld kan worden. Zo weet je ook niet wat je er eventueel aan kunt doen of welke oefeningen je beter kunt vermijden..
Ik hoop dat mettertijd je steeds beter zult aanvoelen wat wel en niet werkt voor je.
onhandige gewichten trouwens 16 kilo en 18 kilo
naja, zolang je progressief gaat, is het allemaal best toch

Gewicht is niet belangrijk
Nu ik bij f4f train ben ik ook ineens beresterk bij cable oefeningen
Net even andere machines dus ook ander gevoel
Belangrijkste is dat je de spier die je wil trainen voelt
1of 2 kg meer of minder..leuk voor de statistiek maar verder niets
Dumbbels voelen soms ook al anders aan Allan je daar weinig mee sjoemelen
Al met al weer lekker bezig geweest...en de zomer vorm komt er aan![]()

Zo FF full body
Veel oefeningen
En knie nou pijnloos houden he

Nice training! en lekkere squat. Ik heb hem vandaag ook geprobeerd maar kom met die 50 kg net aan op 3 reps en net niet parallel..Maar voelt wel lekker he! even proeven en nu op naar meer!