XXL Nutrition

Milly's log

netjes Milly...

hoe is het verder? alle spoken weer bezweerd?

• Topic Starter Topic Starter
Train van vanochtend:

Kettlebell swings:
20x8 kg
15x12 kg
15x12 kg

Toen 5x een halfslachtige poging tot laten zakken aan stang t.b.v. chin-ups maar had nog veel teveel spierpijn van het bankdrukken van dinsdag. Volgende week maar weer eens... pffff.

DL:
10x20 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
4x74 kg
3x74 kg

SQ:
15xBW
8x20 kg
8x30 kg
8x40 kg

MP:
8x16 kg
8x18 kg
8x20 kg

Pulley row:
8x25 kg
8x30 kg
8x35 kg

Close grip pull down:
8x30
8x35
8x40 kg

Abductor:
8x40 kg
8x45 kg
8x50 kg
8x55 kg

Adductor:
10x30 kg
10x35 kg
10x40 kg

Mooie training!
Die chin ups komen vanzelf! Blijven oefenen en het komt goed!

Niet zo negatief Milly... chin-ups negatives of eccentrische fase is een prima training ;)
De rest van de training ziet er prima uit.

Vraag een lekkere vent of hij je voeten wil ondersteunen
Dan lukt her optrekken vast wel

Geen lekkere vent gezien daar, alleen een paar zeventigers die bewonderend stonden toe te kijken terwijl ik me giga uit de naad stond te deadliftten... :D :D

Nee niet negatief maar het ging gewoon echt niet joh, deed pijn... Iets te hard gebenched dinsdag, auw.

Gewoon even rust voor de pecs dan
Beste training toch
Ach joh dat is het zelfs als ik als 50er naar 20 jarige kijk
De bewondering voor het vrouwelijk schoon heeft geen leeftijdsgrens :) hahaha

Je DL gaat lekker, de setjes zien er mooi uit!
Enne.. Volgende week als je geen of minder spierpijn hebt gewoon opnieuw die chin ups proberen, de aanhouder wint! :)

Kettlebell swings:
20x8 kg
15x12 kg
15x12 kg

Chin-ups:
5x uitzakken aan stang, ging goed dit keer en kon het mooi langzaam doen. Gebied bij middenrif wordt sterker. Bij de zesde kon ik me zelfs twee keer een klein stukje optrekken. Toen vond ik het wel weer mooi. ;)

SQ:
15xBW
8x20 kg
8x30 kg
8x40 kg
5x50 kg !! Ging lekker dit keer.

DL:
8x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
4x74 kg
Toen dacht ik een beetje overmoedig dat ik misschien 1x de 80 kg kon optillen, nou vergeet het maar. :D

MP:
8x16 kg
5x20 kg
5x22 kg !! Wauwie. Trillende armpies.

Pulley row:
8x25 kg
8x30 kg
8x25 kg Mwah, teveel vermoeid vooraf blijkbaar.

Close grip pull down:
8x30
8x35
8x35 kg

Triceps pushdown:
10x25 kg
8x30 kg
8x30 kg

Biceps drag curl:
8x7 kg
8x8 kg
8x8 kg

Een krachtige training, lekker!
Enne.. Zie je nou met die chin ups.. *Weer iets met de aanhouder die wint enzo ;)*

Dank je! Ja het gaat vast een keer lukken dit jaar... ;) Hahaha.

Sterke training!
enne chin ups.. nog max 2 weken en je komt 1 x omhoog. Zeker weten! :)

je trainingen gaan lekker!!
herkenbaar die struggle met de DL na veel reps op een gewicht denken dat je een beetje hoger wel een keer kunt tillen en er dan geen beweging in krijgen.
Als je je al een klein stukje kunt optrekken, heb je zo de volledige chin-up, dan gaat het hard!!

Ik zie een goede training en dat chinnen gaat ook wel lukken
Had dit weekend zelf ook ineens dat ik 80 kg kon benchen
Komt door het zonnetje :)

Thanks! Ja ooit gaat het lukken... ;)

Kwam er net achter dat ik mijn eiwit niet had berekend op VVM maar op volledig gewicht. Blijk ik toch helemaal goed te zitten rond de 2x vvm want ik kom gemiddeld per dag rond de 100 gr. Dat is nog eens een opsteker! Ik had al moeite om daar bovenuit te komen...
Wel heb ik inmiddels verschillende vega producten gevonden die heel veel eiwit bevatten. Eentje 20 gram, eentje 23 gram en een zelfs 25 gram per 100 gram! Dus die eet ik nu wat vaker.

De afgelopen vier dagen heb ik ook elke dag een uur gewandeld. Behalve dat het lekker is met dit mooie weer moest het ook voor mijn gevoel want zaterdag uit eten geweest bij de italiaan inclusief scroppino en twee mierzoete limoncelli. :D
En het vet verliezen gaat niet meer zo voorspoedig als in het begin. Dus dan maar meer bewegen.

Ik geloof dat ik ook in een dalletje zit qua vetvetbranding
Maar ik blijf toch wel volhouden ...overdag in ieder geval
Gewoon blijven proberen dus dan maar een weekje stilstand en daarna weer verbranden

Hmm jij ook al... irritant he. Doe je zo je best... Ja ik ga ook gewoon door hoor, afgelopen zaterdag was echt een uitzondering. Vandaag weer keurig op de 1500 kcal. Zou weleens zin hebben in een stevige lunch etc.

Nou dan heb je dus altijd mooi gezeten met je eiwitten! :)
Goed dat je nu wat eiwitrijkere vega dingen hebt gevonden! Lekker van genieten dus!

Lekker toch.. een keer uit eten moet kunnen! En dan kan je best een keer uitschieten. dat gaat echt niet alles teniet doen hoor. Maar het was inderdaad wel verdomd lekker wandelweer

Gewoon doorzetten. Je komt er wel!

Train van vanochtend:

DL:
10x20 kg
8x50 kg
6x60 kg
5x70 kg
3x76 kg !!! Toch weer 2 kilootjes erbij t.o.v de laatste keren!
Daarna 78 geprobeerd, maar ik kreeg hem echt niet verder dan een paar cm omhoog... mijn benen gingen zwabberen. :(

SQ:
15xBW
8x20 kg
8x30 kg
5x40 kg - Oeh, vermoeid door max deadlifts hiervoor.
3x50 kg - Gestopt, ging niet meer.

Chin-ups:
5x uitzakken aan stang, mooi langzaam gedaan. Helaas zat de zaal vol en keek iedereen verwachtingsvol... hahaha! Mooi niet dat ik me optrok. :D :D

MP:
8x16 kg
8x20 kg
8x20 kg

Back extension:
3x8x BW - Vind deze best pittig. Onderrug is altijd een zwak punt van me geweest, al heb ik nooit meer rugpijn sinds ik aan krachttraining doe.

Close grip pull down:
8x30 kg
8x35 kg
8x35 kg

Triceps pushdown:
10x25 kg
10x30 kg
10x30 kg

Biceps curl:
8x6 kg
8x7 kg
8x7 kg

Abductor:
10x45 kg
10x50 kg
8x55 kg

Adductor:
10x25 kg
10x35 kg
8x40 kg

Daarna een lekkere grote shake gemaakt met een schep verse eiwitten van XXL. :)
Nu, een uur later, alweer honger dus ik ga zo maar voor de gebakken eieren met roerbakgroente, even goed vullen die hap!
Ik zweer jullie: ik kom spierweefsel aan tijdens mijn cut. Lees vaak dat je alleen groeit tijdens het bulken. Maar zoals gewoonlijk ben ik een uitzondering :D: ik word sterker en zie en voel het ook. Komt vast doordat ik zo hoog in eiwit zit.

Lekkere training en mooie DL! Toch weer wat erbij!
Kan me voorstellen dat squat daarna wel vermoeiend is ja. :o
Lange training zo te zien. En die chin ups komen echt wel!

lekker XXL-shakie! hahahaha
Eet smakelijk in ieder geval. :)

Je doet kennelijk gewoon iets heel erg goed dat je spieren aankomt in je cut! :D
Geen enkel persoon is gelijk dus uitzonderingen zijn er altijd! ;)

Terug
Naar boven