XXL Nutrition

Milly's log

Iedere kilo is er eentje, dus je hebt gewoon een mooie PR gezet! Alle kilo's bij elkaar.. Ben je dadelijk heel eind verder dan waar je begon ;).
Prima training, die shake en ei met wokgroenten zijn meer dan verdiend! ^^

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag toch weer eens gewogen en zit nu 3 kg onder mijn startgewicht. Ben ik heel blij mee!
Wat ik wel een beetje gek vind, is dat ik eigenlijk had verwacht droger te zijn na drie kilo vetverlies. Maar je verliest natuurlijk over je hele lijf vet.

Wat nog fijner is, is dat het met mijn knie heel goed gaat de laatste tijd. Ik voel beide knieën ook sterker worden (merk ik als ik traploop). Voor het eerst sinds de operatie 2 jr geleden en al het geklooi daarna dat ik denk: hé, ik krijg meer kracht!
Wandelen in de duinen gaat goed, ook met hoogteverschillen. Daar kreeg ik vorig jaar nog vaak een reactie op.

Ik ga voorlopig nog even zo door dus!

3 kg is fantastisch
Ik ben ook 3 kg kwijt in 5 weken Marr mannen vallen in de regel meer en sneller af
Jij doet het dus erg goed
En wandelen dat doe ik ook ...lekker in het zonnetje

Super van je gewicht! en je verliest inderdaad over je hele lijf dus zie je het niet zo heel goed maar dat komt wel.

Echt fijn dat je knieen ook zo goed gaan. :) Ik hoop voor je dat het zo doorzet!

Vorige week de hele week de kids thuis gehad en slechts 1x de sportschool bezocht. Dat ging zo slecht dat ik na een half uur weer naar huis ben gegaan. :( M'n voeding heb ik ook even losgelaten vorige week. Niets geks maar even een pauze ingelast. Dingen waren steeds anders met buiten de deur afspreken enzo dus het werkte ook even niet.

Deze week voeding weer goed opgepakt. Vanochtend weer getraind maar het ging niet zo lekker. M'n standaard rondje gedaan, niet gemaxt, had er geen energie voor. Ik was de enige in de zaal en zit niet zo lekker in m'n vel (weer/nog steeds hoop gedoe hier thuis) dus het alleen bezig zijn daar werkte niet zo motiverend helaas. Maargoed, wel weer alles gedaan.
Soms denk ik maar te stoppen met dit log, er zit gewoon zo weinig een stijgende lijn in bij mijn trainingen. Steeds als het ff lekker gaat volgt er weer een dip. Bah. :(

Daar ben je weer! Begon me al zorgen te maken :).
Wat balen zeg, dat je vorige week maar één keer hebt kunnen trainen.. Maare, soms hebben andere dingen in het leven even voorrang, en een pauze is ook wel eens goed. Op deze manier kan je jezelf even op andere dingen focussen. Vind het dan wel erg naar om te lezen dat het thuis niet zo lekker loopt.. Klote :(.

Stoppen met je log, neeee :(. Er is ook een middenweg: even er tussenuit en je logje op pauze zetten. Neem even afstand en bekijk het over een tijdje weer :).

Kop op Milly, volhouden hoor!! x

Ja dat heb ik al eens eerder gedaan, toen was ik een paar maanden weg. En ook niet regelmatig getraind toen...
Nee ik baal ervan, wil doorzetten. Heb het trainen ook hard nodig om overeind te blijven. Maar er zit gewoon zo weinig progressie in. Nouja, vandaag zie ik alles zwart geloof ik, beetje gedeprimeerd ben ik. :(

Wat krijgen we nou?
Stoppen?
No wat..dat komt niet voor in ons log
Ik heb echt veel baat bij het app jefit..ik begin gewoon altijd met fe zelfde gewichten en ga als het kan daar over heen
Tuurlijk gaat het de ene keer makkelijker als de andere keer maar dat heeft te maken met andere volgorde oefeningen of ander gevoel tussen de oren.
Weet zeker dat jij gewoon even een mentaal dipje hebt

Kom op Milly, uit iedere dip kom je weer sterker terug!
En met een log krijg je zoveel opbeurende woorden terug van mensen die de worsteling herkennen van zichzelf dat jezelf ook weer energie krijgt.

Dat gedoe thuis doet je geen goed, in ieder geval niet op je gemoed en je motivatie.
Probeer het te doorbreken. Is er niemand die met je mee kan trainen?
Of iemand uit de sportschool.

Dank jullie voor de opbeurende woorden...
Ja het gaat al een tijdje k#t hier (afgelopen jaar hebben man en oudste diagnoses gekregen adhd/autismespectrum en jongste krijgt helaas ook steeds meer concentratieproblemen) en al die zorgen/verdriet/miscommunicatie/frustratie etc. heeft nu helaas ook effect op m'n trainen. En ik vond vorige week gewoon zwaar met die voorjaarsvakantie en de kinderen fulltime thuis.
Meestal raak ik wel goed in de stemming zodra ik de zaal in loop, en is er wel een vast groepje mensen aanwezig. Maar als er, zoals vandaag, dan niemand blijkt te zijn en ik al niet zo lekker in m'n vel zit schiet het niet echt op.

:aai:'
ach meis, plaatsvervangende traantjes springen in mijn ogen
zo'n week kan dan superveel van je vergen en je merkt het effect pas nadien, want in de week zet je je brede schouders eronder en draag jij er zorg voor dat alles blijft lopen en niet clasht. Als je denkt dat het ergste over is, komt de rekening pas. Dikke knuff Mil!

Je moet het zien als jouw vrije moment
FF egoïstisch tijd voor jou...heb je verdiend
Kop op de volgende meeting blaas je ons weg met jouw fysiek

Kop op meid.. effe een knuffel vanaf hier. :kiss:

Ik weet wat het met je doet alls alles even goed tegenzit. Maar je kan het echt. Een dip is niet meer dan logisch nu.. Maar je kan het echt weer oppakken en de lol er weer in vinden. JIJ kan dit echt!
Koppie op meid. en anders pm je alles maar effe van je af oke?

Ik snap je wel. Hier thuis loopt een jochie van 11 jaar met down syndroom rond.
Harstikke lief en doet het rete goed, maar dat maakt de zorgen niet minder.

Sterkte met de thuissituatie. Toch supergoed dat je wel gegaan bent. Al ging de training minder dan anders, als je thuis was gebleven had je je zeker niet beter gevoeld.

Thanks allemaal. Het is even erg lastig allemaal. Niet alleen de zorgen om de kids maar ook vind ik geen klankbord bij mijn partner doordat ie soortgelijke problematiek heeft. Probeer dat maar eens op te lossen, ik word er soms gillend gek van.

Hoop morgen weer lekker te kunnen trainen! Ik zit in ieder geval weer strak in m'n voedingschema, . ;)

Thanks allemaal. Het is even erg lastig allemaal. Niet alleen de zorgen om de kids maar ook vind ik geen klankbord bij mijn partner doordat ie soortgelijke problematiek heeft. Probeer dat maar eens op te lossen, ik word er soms gillend gek van.

Hoop morgen weer lekker te kunnen trainen! Ik zit in ieder geval weer strak in m'n voedingschema, . ;)

oeff
It ain't easy
hopelijk heb je buiten je partner wel ergens een klankbord?
en gaat het verder in je relatie nog wel prima....lijkt me zo lastig je moederzorgen nauwelijks te kunnen bespreken en het in je eentje te moeten dragen

Das zeker lastig inderdaad. soms wil je gewoon even je ei kwijt.
Je weet me te vinden he. :)

Hou je taai en zet hem op.

Thx... :)

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------

Bijna vergeten: vanochtend best weer lekker getraind. Geen max-jes, maar best pittig bezig geweest. De zaal zat weer aardig vol ook. Iedereen weer terug van vakantie.;)

Terug
Naar boven