XXL Nutrition

Milly's log

En weg is het trainingsdipje

Fijn dat je weer lekker hebt kunnen trainen! Beetje op gang komen weer en die maxjes komen vanzelf weer. :)

:cheer: Yiehhaaa, Milly is back in the gym, volhouden kanjer! Goed dat je bent gegaan en vind het top om te lezen dat het lekker ging ^^.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, lief van jullie. Ben nu weer even gevloerd helaas want ik had sinds woensdagavond flinke kiespijn en dat is vanochtend een wortelkanaalbehandeling geworden, blegh... zonder verdoving nog wel (ik reageer bijzonder slecht op lokale verdovingen de laatste jaren). Tis me het weekje wel. :( :( :(

Als ik ergens bang voor ben dan is het de tandarts
Sterkte

Getver... weet hoe dat voelt na 6 wortelkanaals in 1 jaar.. :(
Sterkte meid.

Je treft het zeg... :(. Houd je taai hoor!!
Hoop dat je snel opknapt..

Train van vanochtend, ging best lekker. Nu heel erg lamme armen, weet ook niet waarom. Vermoedelijk de Mp en Bp achter elkaar... vond ik erg pittig vandaag. Bij de kettlebell swings had ik het gewicht opgehoogd, wellicht had dat er ook mee te maken.

Kettlebell swings:
20x8 kg
20x12 kg
20x16 kg

DL:
10x30 kg
5x50 kg
5x60 kg
5x70 kg

SQ:
15xBW
10x20 kg
8x30 kg
8x40 kg

MP:
10x16 kg
7x20 kg
7x20 kg aiaiai...

BP:
10x20 kg
5x28 kg
5x28 kg
5x28 kg

Pulley row:
8x30 kg
8x35 kg
8x35 kg

Lat pull down:
8x35
8x35
8x40 kg

Abductor:
10x45 kg
8x50 kg
8x50 kg

Adductor:
10x25 kg
8x35 kg
8x35 kg
8x40 kg

Laatst bewerkt:
Mooie full body training
Armpjes pak je natuurlijk bij alle rug borst en schouder oefeningen
En het cutten..gaat dat nog?

mooie train anders!

Ja joh ik had echt geen puf meer voor bi en tri... Normaal pak ik die er nog even achteraan maar nu ff niet. ;)

Cutten doe ik nog steeds maar het staat een beetje stil de laatste tijd. Ik smokkel misschien af en toe wat teveel. Al eet ik behoorlijk clean en zit ik nog steeds onder mijn onderhoud hoor, maar er gebeurt niet zoveel meer lijkt het. Gisteren wel weer heel streng geweest en ook lang gewandeld met het mooie weer. Maar ik begin het ook wel soms een beetje zat te worden, merk ik. Het duurt zo lang allemaal. ;)

hoe lang ben je bezig dan Milly?
en hoe ver zit je onder onderhoud?
zo'n 0,2 a 0,3 kg er af per week is heel netjes (en ja, maandelijks rekenen aangezien je door je cyclus al makkelijk 2 kilo per maand kunt verschillen door vochtretentie e.d.)

Heb ik ook hoor
Laatste 2 weken ben ik ook niet zo streng geweest
Maar je zelf verhongeren is ook niet goed..dus FF iets minder verbranden en dan weer.....hoppa in het gareel

Een week of acht nu. Nog niks vergeleken bij jouw cut, I know. ;)

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:12 ----------

Oja ik zit ongeveer 500 onder onderhoud. Maarja laatst
een week amper getraind dus dan gaat m'n verbranding ook omlaag.

---------- Toegevoegd om 14:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

het geeft ook niets om na een week of 8 even een week op onderhoud te eten
en daarna weer een week of 8 verder te gaan
en ja 500 kcal onder onderhoud maar dan zonder trainen, geeft weer even een terugslag

de omstandigheden zitten gewoon niet mee, eromheenwerken dus en het voor lief nemen dat je ietsjes langer nodig hebt.

:aai:

Ach ja zo is het... En vooral niet vergelijken met al die bikkels hier op het forum. ;)

Soms kan het geen kwaad jezelf even lucht te geven.. Op de lange termijn kan dat dan positief uitpakken :).

bikkels op het forum :rolleyes:

overal schuilt wel iets achter Milly

enkel met jezelf vergelijken, iedere strijd is anders ;)

dikke knuff

jij bent juist een bikkel dat je doorzet met alles!!

Je training ziet er ook zwaar uit. En als je spieren gewoon goed gewerkt hebben haal je echt wel genoeg uit je training!

Mooie training hoor. En je bent goed bezig met je cut.

Terug
Naar boven