XXL Nutrition

Milly's log

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor al jullie fijne reacties. :)

Ik probeer thuis zoveel mogelijk structuur erin te brengen. Da's niet makkelijk voor iemand die graag impulsen volgt, maargoed wel noodzakelijk. Verder zwaar gesprek gehad op school met diverse partijen. Wekte erg veel irritatie bij me op. Ik probeer me er maar bij neer te leggen dat alles qua trainingen nu blijkbaar gewoon niet zo regelmatig kan. Wordt vast weer beter.

Dan ook nog... donderdag wou ik trainen, krijg ik plotseling twee spoedklussen, dus toch maar aan het werk (ik werk thuis als zzp-er). Vrijdag stond ik klaar voor de sportschool, word ik teruggebeld door het ziekenhuis dat mijn jongste plotseling naar de KNO-arts kan. Ging namelijk weer heel slecht met zijn oor, en hij kon nog voor het weekend komen. Dus weer training afgelast. ;)

Maar vandaag was het eindelijk zo ver! Hahaha. Wel heel druk in de zaal en durfde geen chin-ups te oefenen... te gênant tussen al die bicepsjongens... ;)

DL:
8x50 kg
5x60 kg
5x70 kg
5x70 kg

SQ:
10xBW
10x20 kg
8x30 kg
8x40 kg
3x50 kg

MP:
8x16 kg
7x20 kg
7x20 kg

Pulley row:
8x30 kg
8x30 kg
8x35 kg

Close grip pull down:
8x30 kg
8x35 kg
8x35 kg

Triceps pushdown:
10x20 kg
10x25 kg
10x25 kg

Biceps curl:
8x7 kg
8x7 kg
8x7 kg

Side raise:
8x5 kg
8x5 kg
8x5 kg

Abductor:
8x45 kg
8x50 kg
8x55 kg

Adductor:
10x25 kg
8x35 kg
8x35 kg

Speciaal voor knie, ik wil proberen dit heel rustig op te bouwen, hoop zonder problemen. Het is nu al een tijdje rustig daar, dus wie weet.

Leg extension
10x2,5 kg
10x5 kg
10x5 kg

Laatst bewerkt:
Veel sets en reps milly
Hoop dat de rust weer terug komt alle stress is niet goed voor je spieren

Zo das een lange training! je dacht ik heb wat in te halen door 2 dagen te missen! :D
Ziet er goed uit. !

Mwah... valt toch best mee? Ik heb het niet als lang ervaren. Maar misschien had ik onbewust inderdaad wat in te halen... ;)

Gelukkig slaap ik altijd uitstekend Gros! Dus rust krijg ik wel.

Poeh Milly, je krijgt het nog aardig op je bordje met van alles en nog wat. Ik weet het fijne er natuurlijk niet van, hoeft ook niet, maar als je het een en ander kwijt wilt weet je me te vinden :).
Ik hoop dat ondanks dat je graag impulsen volgt het lukt structuur te krijgen en een aangenaam ritme kan vormen en volgen. Lastig om je er bij neer te moeten leggen dat wat trainen betreft het niet meer regelmatig kan, maar alle ballen in de lucht houden word je dan soms ook erg lastig gemaakt. Iedere train die je pakt is er in ieder geval eentje, en is hopelijk een volledig moment voor jezelf! :)
En ieehhh, die chin ups, zo herkenbaar! Doe ze zelf nu twee keer per week, maar durfde pas vorige week voor het eerst schijt te hebben aan de volle zaal en ben gewoon met mijn tomatenhoofd gaan hangen, al puffend, zuchtend, steunend, blazen en wat al dan niet :o. Tip: het helpt heel erg om jezelf voor te houden dat het je eens gaat lukken, en degenen die eerst naar je keken van "wtf" zullen dan denken "omfg, ze doet het nu toch maar eventjes!"

klinkt inderdaad als een inhaaltrain, heavy maar lekker!

En wat betreft die chin-ups: gewoon je trots inslikken en doen.
Ik vond dat ook scary maar weet je wat gebeurde toen ik het deed: niemand keek op of om!
En achteraf wel een schouderklopje en een compliment gekregen.

(bovendien zag ik later dat er ook vaak zat mannen en jochies hangen te struggelen aan het pull-uprack :D)

kortom: Just DO it!

Dank voor de steun ladies. :)

We hebben sinds kort een stang thuis... En ik heb m'n (pogingen tot) chin-ups vanmiddag lekker thuis gedaan!
Hij hangt hier wat lager, als ik spring trek ik me het laatste stukje op en zak ik lekker uit. Bovenin kan ik me al een stukje optrekken 2x. Maar verder naar onderen lijkt het nog nergens op. ;)

Fijn: ik heb geen reactie knie gehad op de leg extension! Dus die ga ik nu heel voorzichtig opbouwen.

Super van die stang thuis.. ongegeneerd oefenen dus he! :D Dan kunnen we dus binnenkort een chin up verwachten! ;)

Lekker dat je knie goed is gegaan. Langzaam opbouwen dus. :thumb:

Fijn: ik heb geen reactie knie gehad op de leg extension! Dus die ga ik nu heel voorzichtig opbouwen.
Dat is goed nieuws! Hopelijk blijft het ook zo.. Verstandig dat je het voorzichtig opbouwt, beter voorkomen dan genezen :).
En lekker aan de slag met de chin ups ^^

Maandag getraind, het gewone rondje zo ongeveer. Ik laat het erbij voor de rest van de week, vlieg morgenochtend vroeg met een vriendin naar een weekendje naar vriendin in Zwitserland. Even relaxen en ladiestime. En geen cut! :) :-)

Maandag getraind, het gewone rondje zo ongeveer. Ik laat het erbij voor de rest van de week, vlieg morgenochtend vroeg met een vriendin naar een weekendje naar vriendin in Zwitserland. Even relaxen en ladiestime. En geen cut! :) :-)

Have fun in la Suisse!

En voor de chin-ups: fijn dat je het in alle rust ook thuis kan oefenen. Zoek eens op het net naar 'progression to chin ups' daar zitten vast wel goeie tips tussen...

Veel plezier in Zwitserland! Even bijkomen, geniet ervan :).

Heel veel plezier in der Schweiz! Geniet ervan meid!

Zo hier ben ik ook weer eens. Ik had geen zin meer om te loggen.
Vanochtend getraind, heb mijn schema veranderd omdat ik het zat was om altijd maar hetzelfde te doen. Ik wil meer afwisseling dus heb vorige week UB/LB gedaan. Is lastig omdat ik dan eigenlijk naar 4x per week moet en ik vind 3x al lastig momenteel. Maargoed! Ik vind het nu wel weer een stuk leuker dus ben weer gemotiveerd. Vandaag weer UB gedaan.

Kettlebell swing:
25x 8 kg
20x 12 kg

Chinups:
3x (niet volledig hoor, alleen bovenste helft, daarna uitzakken tot beneden)
1x

MP:
3x8x 16 kg

BOR:
3x10x 26 kg

Dumbell press:
3x8x 9 kg

Close grip pull down:
8x 30 kg
8x 35 kg
8x 35 kg

Triceps pushdown:
10x 25 kg
10x 30 kg
8x 30 kg

Biceps curl:
3x8x 7 kg

Side raise:
3x8x 5 kg

Ab wheel:
3x8

Verder heb ik opdruksteuntjes gekocht en ben ik me nu thuis ook aan het opdrukken. Ook daar ben ik nog niet sterk in. Begonnen op knieën, nu op tenen setjes van 5.

Whiieee, je bent terug, datvindikfijn!
Goed dat je het weer hebt opgepakt en super dat je thuis kunt oefenen met opdrukken, goed bezig!

Ziet er goed uit. Je kan UB/LB split best 3x per week doen hoor. Dan heb je de ene week UB-LB-UB, en de andere week LB-UB-LB. Werkt prima.

Wat LKK zegt kan ook he! ;)

Lekkere training en welkom terug! Ik heb al een jaar opdruk steunen thuis. Blijven oefenen en het komt vanzelf. :)

Whiieee, je bent terug, datvindikfijn!
Goed dat je het weer hebt opgepakt en super dat je thuis kunt oefenen met opdrukken, goed bezig!

Leuk zo'n spontane reactie, thanks! :)

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

Ziet er goed uit. Je kan UB/LB split best 3x per week doen hoor. Dan heb je de ene week UB-LB-UB, en de andere week LB-UB-LB. Werkt prima.

Mooi! Ga ik voor. Thanks. :)

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Wat LKK zegt kan ook he! ;)

Lekkere training en welkom terug! Ik heb al een jaar opdruk steunen thuis. Blijven oefenen en het komt vanzelf. :)

Zo is het, rustig aan dan breekt het lijntje niet... heh heh heh... ;)

Vandaag LB training. Had gisteren al gewild maar ik kreeg onverwacht familiebezoek.

Squat:
8x 20 kg
8x 30 kg
8x 40 kg
5x 50 kg

Deadlift:
8x 50 kg
5x 60 kg
5x 70 kg

Lunge:
8x met barbell 13 kg (argh)
2x8 met BW (zwaar genoeg, achtergebleven gebied, kon dit nooit door knie maar gaat nu goed al zwabber ik nog een beetje)

Leg extension:
10x 7,5 kg
10x 7,5 kg
10x 10 kg (knie lijkt eindelijk echt sterker, voelt nog steeds goed)

Abductor:
10x 45 kg
8x 50 kg
8x 55 kg

Adductor:
10x 25 kg
8x 30 kg
8x 35 kg

Terug
Naar boven