XXL Nutrition

Milly's log

Bezoekers in dit topic

Gaat goed hier zo te lezen, succes!:thumb:
 
Misschien zijn lunches of bulgarian split squats leuk om nog toe te voegen? Neem je goed je billen mee ook! Vind het zelf fijne oefeningen!
 
Gaat goed hier zo te lezen, succes!:thumb:

Ja gaat inderdaad lekker, dank je!

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Misschien zijn lunches of bulgarian split squats leuk om nog toe te voegen? Neem je goed je billen mee ook! Vind het zelf fijne oefeningen!

Bedankt voor de tip, op die laatste ga ik ook even googlen. Volgens mij heb ik hem al eens bekeken.
Lunges bij de squats en deadlift wordt op dit moment nog teveel kniebelasting bij elkaar. Misschien kan ik ze afwisselen, ook een idee. Ze zijn wel goed voor stabiliteit ook namelijk.
 
Yes! Ik voelde me vanochtend plotseling zo slank, dacht eens even m'n vetpercentage te meten. En jawel, alles minder geworden, 2% eraf! Jiehaa!!!

Gewicht blijft gewoon hetzelfde. Dat blijft raar hoor, vind ik.

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Overigens belachelijk dat voor mijn leeftijd een zogenaamd 'gezond' vetpercentage begint bij 23%. Daar snap ik werkelijk niets van. Er zit nog genoeg spek op m'n benen... en het lijkt mij juist heel gezond als daar nog wat vanaf gaat. :)
 
Yes! Ik voelde me vanochtend plotseling zo slank, dacht eens even m'n vetpercentage te meten. En jawel, alles minder geworden, 2% eraf! Jiehaa!!!

Gewicht blijft gewoon hetzelfde. Dat blijft raar hoor, vind ik.

---------- Toegevoegd om 08:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:45 ----------

Overigens belachelijk dat voor mijn leeftijd een zogenaamd 'gezond' vetpercentage begint bij 23%. Daar snap ik werkelijk niets van. Er zit nog genoeg spek op m'n benen... en het lijkt mij juist heel gezond als daar nog wat vanaf gaat. :)

Goed gewerkt meid! is normaal dat je gewicht gelijk blijft hè, als je goed traint en goed eet krijg je spiermassa bij ;)
 
Ja dat snap ik, maar het blijft gevoelsmatig vreemd... Als vrouw ben je blijkbaar toch geconditioneerd op je gewicht ofzo.

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:59 ----------

Oja, nog een leuke... (voor mij nieuw): ik pakte een favoriet bloesje uit de kast gisteren, zo van 'die trek ik even aan om te kijken of het leuk is met nieuwe legging'. Blijkt ie ineens mega strak te zitten op borsthoogte! Huh?! Echt, die kan ik misschien nog één keer aan en dan is het over. Vreemde gewaarwording. :)
 
Ik ga je volgen.
 
Super van je 2% eraf!!
 
You'll never know. :p

:eek: :cool:

Gisteren heb ik wat hamstring/bil oefeningen uitgeprobeerd. De goodmornings vond ik leuk maar ik had niet echt het gevoel dat ik daarbij de hamstrings aansprak. Wel lekker om ze te stretchen.
De bulgarian split squat: super, maar nog teveel belasting voor m'n knie.

And the winner is... de glute bridge! Ik voel ze goed vandaag. :) :)
 
Het is voor iedereen anders hoe oefeningen aanvoelen.
Ik ben zelf inderdaad fan van Bulgarian split squat. Glute bridge ken ik niet. heb ik nog niet in mijn programma gehad. Zal er eens naar kijken. :)
 
Gisteren weer heerlijk getraind, m'n hele programma afgewerkt en veel extra erbij voor armen, borst en schouders. Het was zowaar wat drukker in de zaal en daardoor had ik lekker meteen iemand die me even bijstond met bankdrukken. Wat ook steeds beter gaat! :)
Nieuwe isolaat in huis, de vanille van B&F. Ook vies. ;) Ik ga volgende keer maar voor de compleet smaakloze. Er zit wel veel meer eiwit in deze vergeleken bij die ik eerst had.

---------- Toegevoegd om 11:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:23 ----------

Glute bridge is een fraaie benaming voor een gouwe ouwe waarbij je op je rug ligt met gebogen knieën en je billen omhoog duwt. Ik doe hem nu met een EZ-bar op m'n heupen voor wat extra gewicht.
 
Lekker nog even getraind dus voor kerst he! Doe je goed! :thumb:
Ik moet juist zeggen dat ik de vanille isolaat wel lekker vind. Niet zo zoet. Maar komt misschien ook omdat ik hem alleen in combi met yoghurt/kwark eet.
 
Ik ook, ik gooi het altijd door de kwark. :) Maar deze is, in vergelijking met de whey die ik van Etos had, toch nog heel zoet! :) Maar het Etos-spul is geen goede optie meer nadat ik het eiwitgehalte/kh heb vergeleken.

Ik ben eigenlijk tegen zoetstoffen, ik vind het te onnatuurlijk en dat kan naar mijn mening niet goed voor je zijn. Ik zal daar de volgende keer beter op letten.
 
Ik heb zelf ook een knieblessure gehad (gescheurde meniscus) en in het begin kon ik echt niet squatten, ging op zich wel vanzelf beter. Maar ik zou wel even goed in de gaten houden dat je 'm goed uitvoert en echt tot parallel gaat, met goede houding van je rug enzovoorts. Bij m'n fysio deed ik 'm met een gymbal tegen de muur waar ik dan tegenaan kon drukken. Doe je 'm in een smith of hebben ze echt een squatrek daar?
 
Laatst bewerkt:
Ja die heb ik ook gedaan bij de fysio. Ik squat nu los, dus niet in een smith. Ik heb het een aantal keren met begeleiding gedaan dus er werd goed op m'n houding gelet. Wat bedoel je precies met 'tot parallel gaan'?
 
Ik ook, ik gooi het altijd door de kwark. :) Maar deze is, in vergelijking met de whey die ik van Etos had, toch nog heel zoet! :) Maar het Etos-spul is geen goede optie meer nadat ik het eiwitgehalte/kh heb vergeleken.

Ik ben eigenlijk tegen zoetstoffen, ik vind het te onnatuurlijk en dat kan naar mijn mening niet goed voor je zijn. Ik zal daar de volgende keer beter op letten.
hmm... ik vind deze juist niet zo zoet. Maar goed kan ook nog per batch verschillen.
Welke ik een sample van had was pure protein. Die was echt helemaal niet zoet. Maar heb ook geen idee van de prijs.
 
Zo... tweede kerstdag goed begonnen met een dik uur in de sportzaal. :)
Halfdood van de deadlift (zou ie daarom zo heten?). Wat wel weer leuk was, was dat er een man naast mij met precies hetzelfde gewicht stond te deadliften. :) Nu familiebezoek en kersteten.
 
Dat doe je goed! :thumb:
Ik had ook graag gewild. Maar ja.. ze waren maar open van 10:00-14:00 en ik moet met 45 min weg. Dus zou ik het nooit gered hebben.. :( en mocht ook niet.. grrrr...

Leuk he.. zo een DL net zo zwaar pakken als die man naast je. :D
Geniet van de tweede dag en het lekkere eten. Hoort er toch wel bij he! ;)
 
Back
Naar boven