AndroidHealthClinic

Milly's log

Goed bezig weer Milly. Ik snap dat het vaak schipperen is met je trainingen waar je regelmaat in wilt houden, een gezin met al zijn beslommeringen, en dan ook nog een sociaal leven :D
Succes met de knie!

Lunge:
8x met barbell 13 kg (argh)
2x8 met BW (zwaar genoeg, achtergebleven gebied, kon dit nooit door knie maar gaat nu goed al zwabber ik nog een beetje)
Wat bij heeft geholpen met het "zwabberen" is walking lunges te doen waarbij ik een plate boven mijn hoofd houd. Op die manier houd je je core goed aangespannen en blijf je mooi rechtop. Dan tussen elke stap met je teen als het ware even heel kort de grond aan tikken om snel te stabiliseren en weer verder..
It's worth a try :).

• Topic Starter Topic Starter
Dank je Sanne voor de tip! Misschien een goede volgende stap, eerst ga ik even een paar weken zo verder.

Vanochtend UB gedaan, het voordeel van een splitschema is wel dat je meteen de dag erna weer naar de gym kunt en geen dag rust hoeft te nemen! :)

Heb overigens enorme spierpijn van de lunges van gisteren... :eek:

Chin up:
2x (nog niet volledig, daarna uitzakken tot beneden)
2x later tijdens mijn training

Push up:
3x6

BOR:
3x10x 26 kg

MP:
3x8x 16 kg

Dumbell press:
3x8x 9 kg

Lat pull down:
8x 35 kg
8x 35 kg
8x 35 kg

Triceps pushdown:
10x 25 kg
10x 30 kg
8x 30 kg

Biceps curl:
3x8x 7 kg

Side raise:
3x8x 5 kg

Ab wheel:
3x8

Back extension:
3x8

hahaha.. spierpijn van de lunges! Lekker he! :D

Mooie training hoor. Ziet er aardig lang uit!
En die chin ups komen ook al. Nice hoor. Lekkere zaterdag train!

Ja die heb ik afgelopen anderhalf jaar nooit gedaan! Squats zijn er niks bij... :D

Was inderdaad lekker en ik ben heel blij met m'n split, ben veel minder moe nu na een training en de afwisseling en meer verschillende oefeningen maakt het ook veel leuker.

Zo vanochtend weer LB gedaan. Ging wel wat minder door drie korte nachten op rij... Wel allemaal leuke dingen gedaan maar ik merk het helaas wel meteen bij het trainen.

Squat:
8x 20 kg
8x 30 kg
5x 40 kg
5x 40 kg

Deadlift:
8x 50 kg
5x 60 kg
5x 60 kg

Lunge:
3x8 met BW

Leg extension:
10x 5 kg
10x 7,5 kg
10x 10 kg
8x12,5 kg

Abductor:
10x 45 kg
8x 50 kg
8x 50 kg

Adductor:
10x 25 kg
8x 30 kg
8x 35 kg

Slecht slapen heeft zeker impact op trainen. Maar het ziet er mooi uit!
gewoon genieten en je max geven!

Balen is dat hè, als drukte en alles er om heen invloed begin te krijgen op je trainingen en andere bezigheden..
Desalniettemin blijf je sterk en ga je trainen, top!

Nah die vermoeidheid dinsdag had denk ik ook te maken met het feit dat ik de dag erna ziek werd. Woensdag plat gelegen, gisteren nog wat brak. Rottig virusje van de kids overgenomen. :(
Maargoed, vanochtend weer UB gedaan!

Chin up:
3x (nog niet volledig, daarna uitzakken tot beneden)

Push up:
3x6

BOR:
3x10x 26 kg

MP:
1x8x 16 kg
2x8x 18 kg

Dumbell press:
3x8x 9 kg

Lat pull down:
8x 30 kg
8x 35 kg
8x 35 kg

Triceps pushdown:
10x 25 kg
10x 30 kg
8x 30 kg

Biceps curl:
3x8x 7 kg

Side raise:
3x8x 5 kg

Front raise:
3x8x 3 kg

Ab wheel:
3x8

Getver, hoop dat je nu inmiddels helemaal fit bent?
Vind de training er prima uitzien, al zal je je wellicht nog een beetje slapjes voelen?

Balen van je ziek zijn zeg.. :( maar nu weer opgeknapt?
Ziet er toch uit als een lekkere training!

Ah even iets aanvinken, en dan kan ik toch weer posten in mijn log?!

---------- Toegevoegd om 09:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Zo, tijdje weg geweest van hier! Maar ik heb niet stil gezeten hoor, ben gewoon doorgegaan met trainen. Wel een langere zomerstop gehad, maar dat is wel goed geweest voor me want ik ben de laatste maand erg gemotiveerd en heb er weer helemaal zin in!
Ik weet nog niet of ik mijn trainingen weer ga posten. Er verandert namelijk nooit zoveel bij mij qua trainingen... ;) maar wie weet!

Leuk dat je er weer bent :)

Thanks! Leuk dat je dat leuk vindt. ;)
Ik zie dat jij ook niet meer zo vaak aanwezig bent. Hoe gaat het trainen met je schouder?

Problemen zijn er nog zat :)
Ouderdom is er een van haha
Schouders gaan goed. Bovenrug traps nek blijft problematisch maar dat stopt mij niet
Ik train nog steeds hoor maar had vakantie
Morgen ga ik weer loggen dus je bent welkom ;)

I'll be there... ;)

hey welkom terug Milly...
fijn dat je weer gemotiveerd bent

veel spoken bedwongen gedurende de lange break?

Haaaai welkom terug! :D goed dat je er weer bent!

Leuk, ook weer wat activiteit na een lange pauze....
Iig goed om te horen dat het trainen nog altijd doorgaat. Volhouden hoor!

Ha, leuk dat jullie er allemaal nog (en weer) zijn.
Ik heb gisteren heerlijk getraind en de sfeer op de sportschool was ook heel erg leuk. Lekker positief en motiverend. Geintje tussendoor met iedereen. Heerlijk vind ik dat. Ik denk dat ik vaker op de zaterdagochtend ga! Wel afzien want ik ben totaal geen ochtendmens maargoed. ;)
Ik had van de week ook een dag dat er maar drie waren en dan van die sjagrijnige anabolen-bodybuilders. Nou dan vind ik er minder aan, moet ik zeggen. Doe mijn ding, maar het is dan toch anders. :)

Terug
Naar boven