MuscleMeat

Minos Strongman Log

Je CNS is nog niet getrained in die beweging, dan zwabber je nog wat waarschijnlijk.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
Training van vandaag:

Opwarmen: stretchen etc.

Hangcleans (laatste rep splitjerk erbij)

blablaxbarbell
5x50kg
3x60kg
3x70kg
2x80kg
1x100kg PR (lol John en George geloofde niet dat ik 100kg kon cleanen dus dit was een in yo face C&J, zit sowieso nog wel wat meer in me clean)

Deadlift

5x70kg
3x100kg
3x130kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg
3x150kg

Veel focus op techniek dus rug aanspannen etc. ging moeizamer maar wel betere techniek. Had ook geen gek*t met me heupen die telkens heen en weer bewegen en me chest bleef telkens up. Dit even blijven vasthouden en volume maken op deze wijze.

Goodmornings

blablaxbarbell
5x50kg
5x50kg
5x70kg
5x70kg

Hierbij gelaten, techniek hierop slaat nergens op, maar eens een keer dit doen als de rest er is voor wat feedback.

Legpress

12x??
12x??+40kg
12x??+80kg
10x??+100kg

Decline Situps

20xBW
20xBW+5kg
15xBW+10kg
15xBW+15kg

Done.

goeie clean & jerk gozer

idd
Respect dat je die c&p deed!

nice train fawaz, ziet er beter uit, en bij de clean zit er niet mmer bij, je cleande hem op je borst :roflol: maar zeker meer bij de Jerk! son, im proud!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #3.168

Thanks me mang.

idd
Respect dat je die c&p deed!

Thanks, haha had zelf het niet echt verwacht. :roflol:

nice train fawaz, ziet er beter uit, en bij de clean zit er niet mmer bij, je cleande hem op je borst :roflol: maar zeker meer bij de Jerk! son, im proud!

Dit is nog best een easy clean, trust me. Heb veel ergere cleans gehad met 80kg. :roflol: (die wannabe continental shizzle waar ik niet verder kon shruggen als me buik lol)

Goed bezig Fawaz.
En een clean met 100kg doe ik je niet na. :bow:

Vast wel! :roflol:

Geen trainingen meer?

He's working on his technique in an undercover gym.

With illusionary barbell.
me_gusta_RE_Moar_Random_Stumbleupon_Pics-s566x564-159591.png

Nog 8 maanden zwangerschap en afwezigheid in het ijzerhok en dan baart Fawaz een baal PR's uit zijn kontgat.
De eerste maand was easy vol te houden, die volgende acht lukken je ook wel!

gefeliciteerd met je verjaardag apenzoon

Gefeliciteerd junky boy! :rocknana:

• #3.178
Thanks boys. Nee niks gedaan afgelopen tijd. Veel vakantie, zuipen en al die good stuff. Binnenkort weer maar wat doen. Genoeg uitgefeest, plus nu heeft me knie wat rust gehad.

Wel nice, van 112kg (tijdje terug) naar 102kg (nu), taille van 115 naar 102,5cm en benen van 69/70 naar 67. Dus dat gaat toch wel nog goed. Dit jaar maybe junioren -105 of -93, twijfel nog.

Laatst bewerkt:
morgen simson?

haha -93 ? da word wel erg lijp dan :p mino met 90 bw. da wil ik zien :p

Terug
Naar boven