Fitness Seller

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor Hoody en zijn 'het gaat allemaal prima want ik heb ze een box gegeven en ze trainen goed in mijn sportschool' waanzin:

Jij kan zo bij GroenLinks in dienst, geen oog voor de werkelijkheid. Net zoals vele linkse mensen die 'zo'n aardige Turkse buur' hebben en daardoor niet meer willen zien hoe het echt zit. Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat alle allochtonen 'naar' zijn maar dat is ook niet het geval.

http://www.rnw.nl/suriname/bulletin/scp-situatie-allochtone-jongens-schrikbarend

Uit een rapport van het Sociaal en Cultureel Planbureau (SCP) blijkt dat zij nog steeds veel vaker met de politie te maken hebben dan autochtone (Nederlandse) jongens. Toch is de Surinaamse onderzoeker Chan Choenni blij met het rapport.
Antillianen worden het vaakst verdacht, gevolgd door Marokkanen en Surinamers. Antillianen en Marokkanen worden ruim vijf keer vaker verdacht van misdrijven dan autochtonen. Daarna volgen Surinamers. De PVV noemt de cijfers, net als het SCP zelf, schrikbarend en de PvdA wil een spoeddebat.


Feit is dat wanneer er grote groepen allochtonen op een plek zijn of het nou een zwembad is of het strand of bioscoop met het Suikerfeest met gaat zich dan misdragen.

http://www.zvoort.nl/archief/marokkaanse-jongeren-aangehouden-na-tumult-in-zandvoort/

In Beersel heeft men veel last van agressieve allochtone jongens die het zwembad terroriseren.­ Het gaat vooral om jeugd die vanuit Brussel naar het provinciebad trekt om flink te komen klieren.­

Een verbod om enkel allochtone jongens te weren gaat de gemeente kennelijk te ver en zou waarschijnlijk ook geen stand houden voor een rechter in verband met discriminatie.­ Burgemeester Casear van Beersel: ''Het is voor ons zeer frustrerend dat allochtone jongeren uit Brussel zich hier komen misdragen.­ Behalve baldadigheden gaat het daarbij ook om veel verdergaande gewelddadigheden en zelfs pogingen tot verkrachting.­ Daarom hebben we besloten via dit verbod in te grijpen.­''

Suikerfeest leidt tot overlast in bioscopen
http://nieuwreligieuspeil.net/node/3031


Ook het amateursvoetbalgeweld ben ik weer zeker van dat het in 66% gaat om allochtonen die stelen en vechten. Het is wachten tot dat rapport naar buiten komt...

De laatste 2 in het nieuws waren

-man neergeslagen wegens eten varkensvlees in bijzijn Turken
-grensrechter doodgetrapt door alweer allochtonen
 
Laatst bewerkt:
http://www.telegraaf.nl/binnenland/21131031/__Ook_keeper_kreeg_klappen__.html


ALMERE - In een poging grensrechter Richard Nieuwenhuis te beschermen tegen de dodelijke klappen en schoppen, is een groepje toeschouwers en spelers van Buitenboys nog tussen de 41-jarige vader en zijn doorgedraaide belagers gesprongen. Daarbij kreeg ook de keeper van de Almeerse amateurclub enkele rake klappen.



Filmpje op de site....gesprek met speler over de dodelijke vechtpartij.
 
Ik zie het overgrote deel van die woestijnfiguren ook liever vertrekken.
 
Waar trainde je voor?

krijg ik geen box niggur:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 12:55 ----------

Voor Hoody en zijn 'het gaat allemaal prima want ik heb ze een box gegeven en ze trainen goed in mijn sportschool' waanzin:

Jij kan zo bij GroenLinks in dienst, geen oog voor de werkelijkheid. Net zoals vele linkse mensen die 'zo'n aardige Turkse buur' hebben en daardoor niet meer willen zien hoe het echt zit. Dat zou hetzelfde zijn als ik zeg dat alle allochtonen 'naar' zijn maar dat is ook niet het geval.

http://www.rnw.nl/suriname/bulletin/scp-situatie-allochtone-jongens-schrikbarend




Feit is dat wanneer er grote groepen allochtonen op een plek zijn of het nou een zwembad is of het strand of bioscoop met het Suikerfeest met gaat zich dan misdragen.

http://www.zvoort.nl/archief/marokkaanse-jongeren-aangehouden-na-tumult-in-zandvoort/



Suikerfeest leidt tot overlast in bioscopen
http://nieuwreligieuspeil.net/node/3031


Ook het amateursvoetbalgeweld ben ik weer zeker van dat het in 66% gaat om allochtonen die stelen en vechten. Het is wachten tot dat rapport naar buiten komt...

De laatste 2 in het nieuws waren

-man neergeslagen wegens eten varkensvlees in bijzijn Turken
-grensrechter doodgetrapt door alweer allochtonen

Het zal best dat jij vroeger door marokkanen was gepest, maar volgensmij snap je mijn punt niet of wil je het niet snappen. Mijn punt is dat IK nog nooit problemen met ze heb gehad, dat ze jou (of anderen) een keer te grazen hebben genomen door je onzekerheid zal ik natuurlijk niet ontkennen. Daarnaast is het zelfbeeld van ''Ik ben beter dan een buitenlander'' nergens op gefundeerd en het is juist die houding, die je in problemen met ze brengt.

Mijn Turkse buur is trouwens een klootzak, maar dat heeft niks met zijn nationaliteit te maken, haal die plaat eens van je kop.
 
Laatst bewerkt:


Het zal best dat jij vroeger door marokkanen was gepest, maar volgensmij snap je mijn punt niet of wil je het niet snappen. Mijn punt is dat IK nog nooit problemen met ze heb gehad, dat ze jou (of anderen) een keer te grazen hebben genomen door je onzekerheid zal ik natuurlijk niet ontkennen. Daarnaast is het zelfbeeld van ''Ik ben beter dan een buitenlander'' nergens op gefundeerd en het is juist die houding, die je in problemen met ze brengt.

Mijn Turkse buur is trouwens een klootzak, maar dat heeft niks met zijn nationaliteit te maken, haal die plaat eens van je kop.

Je doet bijna alsof het onze schuld is dat we geregeld in aanvaring komen met hun.
"Moet je maar niet zo onzeker zijn"
Iedereen mag erbij lopen hoe ie wil, er bestaat geen excuus voor een vechtpartij te beginnen.

Ik snap natuurlijk wel wat je wil zeggen, maar just saying.
 
krijg ik geen box niggur:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 12:55 ----------



Het zal best dat jij vroeger door marokkanen was gepest, maar volgensmij snap je mijn punt niet of wil je het niet snappen. Mijn punt is dat IK nog nooit problemen met ze heb gehad, dat ze jou (of anderen) een keer te grazen hebben genomen door je onzekerheid zal ik natuurlijk niet ontkennen. Daarnaast is het zelfbeeld van ''Ik ben beter dan een buitenlander'' nergens op gefundeerd en het is juist die houding, die je in problemen met ze brengt.

Mijn Turkse buur is trouwens een klootzak, maar dat heeft niks met zijn nationaliteit te maken, haal die plaat eens van je kop.

Al ben je nog zo onzeker dan moeten ze alsnog van je af blijven.. Waarom moeten ze je überhaupt te grazen nemen? Elk meisje dat wordt aangerand ongeacht allochtoon of autochtoon is toch te gek voor woorden.. (9 van de 10 keer zijn het onzekere vrouwen/meiden)

Het is gewoon absurd dat er zoveel problemen zijn met bepaalde bevolkingsgroepen. Als alle cijfers aanduiden dat het zo is kan je niet meer spreken van een bepaalde houding naar iemand toe.
 
Je doet bijna alsof het onze schuld is dat we geregeld in aanvaring komen met hun.
"Moet je maar niet zo onzeker zijn"
Iedereen mag erbij lopen hoe ie wil, er bestaat geen excuus voor een vechtpartij te beginnen.

Ik snap natuurlijk wel wat je wil zeggen, maar just saying.

Nederlanders pikken net zo goed de onzekeren uit, klinkt misschien triest maar zo gaat dat ja.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 13:26 ----------

Al ben je nog zo onzeker dan moeten ze alsnog van je af blijven.. Waarom moeten ze je überhaupt te grazen nemen? Elk meisje dat wordt aangerand ongeacht allochtoon of autochtoon is toch te gek voor woorden.. (9 van de 10 keer zijn het onzekere vrouwen/meiden)

Het is gewoon absurd dat er zoveel problemen zijn met bepaalde bevolkingsgroepen. Als alle cijfers aanduiden dat het zo is kan je niet meer spreken van een bepaalde houding naar iemand toe.

Geloof me, ik ken genoeg mensen die door zowel NLers als buitenlanders in elkaar geslagen zijn, natuurlijk moeten ze met hun poten van je af blijven, maar dat kan je in geen enkel maatschappij realiseren.
 
Laatst bewerkt:
Het is toch belachelijk dat ze juist de mensen pakken die onzeker zijn. Als ze van die stoere jongens zijn moeten ze eens iemand pakken die wat zekerder van zijn zaken is.. Zo zijn er ook veel verkrachtingen omdat ze onzeker zijn als er 10 marokanen op hun af lopen (vind je het gek)..
 
krijg ik geen box niggur:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 12:55 ----------



Het zal best dat jij vroeger door marokkanen was gepest, maar volgensmij snap je mijn punt niet of wil je het niet snappen. Mijn punt is dat IK nog nooit problemen met ze heb gehad, dat ze jou (of anderen) een keer te grazen hebben genomen door je onzekerheid zal ik natuurlijk niet ontkennen. Daarnaast is het zelfbeeld van ''Ik ben beter dan een buitenlander'' nergens op gefundeerd en het is juist die houding, die je in problemen met ze brengt.

Mijn Turkse buur is trouwens een klootzak, maar dat heeft niks met zijn nationaliteit te maken, haal die plaat eens van je kop.


Ik ben nooit getreiterd door allochtonen dus je aanname is fout. Ook vind ik mezelf niet superieur aan 'de buitenlander'. Ik kan het je nog sterker vertellen zowel in mijn wijk als basisschool ben ik op 2 a 3 NL vrienden alleen maar omgegaan met allochtonen.....

Als jij nog nooit een auto ongeluk hebt gehad betekent dat niet dat autorijden veilig is Hoody.

De cijfers spreken voor zich en mannetjes als jij die dat willen stilzwijgen en wijzen op die % veeeel minder criminele Nederlanders zorgen ervoor dat de problemen NIET opgelost worden. Ik denk dat menig correcte allochtoon er meer aan heeft de problemen te benoemen dan zoals jij doet alles wegwuiven.
 
Laatst bewerkt:
Het probleem zit veel dieper dan dat je simpelweg kan zeggen dat het tuig is en door te zeggen dat het allemaal hun fout is.

Wij als Nederlanders hebben ons over de afgelopen 50jaar nou ook niet voorbeeldig gedragen tegenover 'hun'. Werden veelal als 2de rangs burgers behandelt en achterdochtig aangekeken. En als je zo word behandelt ga je rebelleren (praat het niet goed, maar beide kanten zijn nou eenmaal fout).

Vind het gebrek aan respect voor de maatschappij niet iets wat alleen voor buitenlanders geldt, maar eerder voor mensen in achterstandswijken/laag opgeleiden. (En zelfs dan spreek je weer een hele hoop mensen onterecht aan)

In verhouding wonen er meer allochtone jongeren in achterstandswijken als autochtone jongeren. Het is algemeen bekend dat mensen met armoede eerder naar criminaliteit grijpen. Dus die cijfers die hier worden aangegrepen vind ik niet kloppen. Doe een onderzoek naar mensen die hetzelfde inkomen/leefsituatie hebben. Dan krijg je naar mijn mening een uitkomst, die beter staat met hoe het er werkelijk aan toe gaat.

Daarnaast is het dieptriest wat er is gebeurd, maar vind ik echt dat dit met de voetbal cultuur heeft te maken en niet met allochtonen. Om een voorbeeld aan te nemen, dit zou bij Rugby nooit gebeurd zijn. Vaak zat tegen vrijwel alleen maar allochtone teams gespeeld, op het veld bikkelhard (knokken, zoals vrijwel altijd). In de kantine een grote gezelligheid.

p.s. met het woord allochtonen spreek je ook een hoop mensen onbedoeld aan. (Engelsen etc. die in NL wonen)
 
Wij ons niet goed gedragen ? Wij zo verdomme het meest tolerante volkje geweest van heel Europa, dat was meteen onze fout. Jij zoekt allerhande redenen om hun gedrag goed te praten.


Nee dit gebeurd niet bij Rugby of Hockey maar daar weet je zelf wel de reden voor eh ?

Het gebeurd bij voetbal veelal bij voetbalclubs uit de Randstand....3 keer raden hoe dat komt ?


http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...-niet-meer-zeker-na-massale-afranseling.dhtml


Hier voor Hoody, bejaarde man afgeranseld door Marokkanen.
 
Laatst bewerkt:
Wij ons niet goed gedragen ? Wij zo verdomme het meest tolerante volkje geweest van heel Europa, dat was meteen onze fout. Jij zoekt allerhande redenen om hun gedrag goed te praten.


Nee dit gebeurd niet bij Rugby of Hockey maar daar weet je zelf wel de reden voor eh ?

Het gebeurd bij voetbal veelal bij voetbalclubs uit de Randstand....3 keer raden hoe dat komt ?


http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterd...-niet-meer-zeker-na-massale-afranseling.dhtml


Hier voor Hoody, bejaarde man afgeranseld door Marokkanen.

Wij zijn een tolerant volk ja maar om nou te zeggen dat wij die mensen al 50jaar eerlijk behandelen is belachelijk. Ze werden al achterdochtig aangekeken toen ze hier aankwamen. Ik zeg niet dat alleen NL zo was/is want de hele wereld zit qua racisme scheef in elkaar.

Ik weet dat de reden voor ja, de voetbal cultuur is waardeloos. Jongens worden groot gebracht met het idee dat geen respect voor arbitrage geen enkel probleem is. Hooligan gedrag stoer is en laf gedrag niet erg is. Dit is te wijten aan de 'profs'.

En dat van alleen de randstad is belachelijk, er worden in het hele land scheidsrechters bedreigt op het veld bij amateurs. En de grootste knok ploegen zijn vaak de Nederlandse mannen van 30+ van het kamp etc. Harder aanpakken het geouwehoer bij voetbal.
 
Hoody zit hele dagen binnen volgens mij, dus hij heeft sowieso geen idee wat er gebeurd buiten DBB.

Maar dit volk zorgt gewoon voor veel meer problemen dan welk volk dan ook, daar kun je niet omheen.
 
Een turk is sociaal gezien beter ontwikkeld dan een marokaan. En dat de meeste mensen zo reageren naar dat volk komt omdat ze bang zijn.. Zijn genoeg mensen die hun niet eens aan durven te kijken. En waar hebben zij die reputatie aan te danken? Juist, aan hun zelf.
 
Een turk is sociaal gezien beter ontwikkeld dan een marokaan. En dat de meeste mensen zo reageren naar dat volk komt omdat ze bang zijn.. Zijn genoeg mensen die hun niet eens aan durven te kijken. En waar hebben zij die reputatie aan te danken? Juist, aan hun zelf.

Het ligt meer aan de verschillende culturen.. Ze zeggen dat het aan inburgering ligt maar dat slaat nergens op. Chinezen zijn ontiegelijk slecht ingeburgerd maar vallen niemand lastig.. Marokkanen daarentegen.. Net als antilianen/molukkers zijn ook van die probleem figuren..
 
Het ligt meer aan de verschillende culturen.. Ze zeggen dat het aan inburgering ligt maar dat slaat nergens op. Chinezen zijn ontiegelijk slecht ingeburgerd maar vallen niemand lastig.. Marokkanen daarentegen.. Net als antilianen/molukkers zijn ook van die probleem figuren..

Dat is het ook ja, inburgering is bullshit.. Het zit er gewoon in of niet, en met bepaalde culturen komt dat 'iets' meer voor. :D Precies, het zijn vaak altijd dezelfde, en antilianen en molukkers kunnen er ook wel wat van ja :p
 
Dat is het ook ja, inburgering is bullshit.. Het zit er gewoon in of niet, en met bepaalde culturen komt dat 'iets' meer voor. :D Precies, het zijn vaak altijd dezelfde, en antilianen en molukkers kunnen er ook wel wat van ja :p

Iets? :p

Allochtone zijn meer dan 2x zo vaak verdachte van een misdrijf dan autochtonen. Lijkt op zich niet schrikbarend veel meer behalve als je je realiseert dat wanneer je kijkt hoeveel % van de totale bevolking nu niet westers allochtoon is dan komt t op bijna 20x zo vaak uit schat ik.

http://www.wodc.nl/onderzoeksdataba...der-bevolkingsgroepen.aspx#project-informatie
 
Iets? :p

Allochtone zijn meer dan 2x zo vaak verdachte van een misdrijf dan autochtonen. Lijkt op zich niet schrikbarend veel meer behalve als je je realiseert dat wanneer je kijkt hoeveel % van de totale bevolking nu niet westers allochtoon is dan komt t op bijna 20x zo vaak uit schat ik.

http://www.wodc.nl/onderzoeksdataba...der-bevolkingsgroepen.aspx#project-informatie

Ja iets :D

Dat verbaasd me ook niks, ze beginnen al op jonge leeftijd.. Ja dat zou best nog wel eens kunnen, sowieso de meerderheid wel :p En die onderzoek dan haha
 
Mocro bashing time in 3... 2.. 1.


GO!
 
Het ligt meer aan de verschillende culturen.. Ze zeggen dat het aan inburgering ligt maar dat slaat nergens op. Chinezen zijn ontiegelijk slecht ingeburgerd maar vallen niemand lastig.. Marokkanen daarentegen.. Net als antilianen/molukkers zijn ook van die probleem figuren..

1e Generatie wel. De 2e generatie schijnt het op alle fronten beter te doen:
https://abonneren.rijksoverheid.nl/...wi-oktober-2011/chinese-nederlanders/954/9218

Chinezen vallen vooral elkaar lastig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven