AndroidHealthClinic

Mishandelde grensrecht overleden (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mocro bashing time in 3... 2.. 1.


GO!

Objectief kijken valt niet onder bashen.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 16:25 ----------

1e Generatie wel. De 2e generatie schijnt het op alle fronten beter te doen:
http://abonneren.rijksoverheid.nl/a...wi-oktober-2011/chinese-nederlanders/954/9218

Chinezen vallen vooral elkaar lastig.

Ja dat is waar, 2e generatie chinezen praten vaak prima NL maar nog steeds gaan ze liever met elkaar om dan met Nederlanders heb ik het idee. Prima, moeten zij weten, zolang ze maar geen anderen lastig vallen.
 
marcel oost ‏@marceloost
"@geertwilderspvv: geachte heer Wilders, ik heb het woord marokaan niet gebruikt.Graag vraag ik u om dit te veranderen in "spelers"

SC Buitenboys ‏@Buitenboys
@geertwilderspvv geachte heer Wilders indien u onze #Buitenboys voorzitter Marcel Oost wilt quoten gebruikt u dan svp de juiste tekst


Typisch telegraaf en wilders met hun verzinsel van 3 Marokkanen.

een van de dader was Marokkaan en een Antilliaan, de derde is onbekend.
 
:roflol: Hopen dat wilders het veranderd in 'allochtonen'
 
:roflol: Hopen dat wilders het veranderd in 'allochtonen'


het is al te laat, 90% gaat al vanuit dat het 3 Marokkanen waren omdat de televaag weer zonodig valse verzinsels moest publiceren.

maar gisteravond bij Pauw en witteman werd duidelijk gemaakt door de voorzitter dat er maar 2 jongens opgepakt zijn, ene Yassin Dardak en Daveryon Blasse.
 
het is al te laat, 90% gaat al vanuit dat het 3 Marokkanen waren omdat de televaag weer zonodig valse verzinsels moest publiceren.

maar gisteravond bij Pauw en witteman werd duidelijk gemaakt door de voorzitter dat er maar 2 jongens opgepakt zijn, ene Yassin Dardak en Daveryon Blasse.

Apart, de ooggetuigen zeiden dat 5-6 jongens hadden lopen trappen. Nouja misschien volgen er meer aanhoudingen
 
Mag toch hopen dat algemeen bekend is dat de telegraaf meer een roddelblad is dan een volwaardige krant :p
 
Wij zijn een tolerant volk ja maar om nou te zeggen dat wij die mensen al 50jaar eerlijk behandelen is belachelijk. Ze werden al achterdochtig aangekeken toen ze hier aankwamen. Ik zeg niet dat alleen NL zo was/is want de hele wereld zit qua racisme scheef in elkaar.

Ik weet dat de reden voor ja, de voetbal cultuur is waardeloos. Jongens worden groot gebracht met het idee dat geen respect voor arbitrage geen enkel probleem is. Hooligan gedrag stoer is en laf gedrag niet erg is. Dit is te wijten aan de 'profs'.

En dat van alleen de randstad is belachelijk, er worden in het hele land scheidsrechters bedreigt op het veld bij amateurs. En de grootste knok ploegen zijn vaak de Nederlandse mannen van 30+ van het kamp etc. Harder aanpakken het geouwehoer bij voetbal.


Hoop onzin post je mijns inziens.

'Ze werden achterdochtig aangekeken' ? Wat een onzin.

-wij waren een tolerant volk tot het punt dat er zoveel misbruik van is gemaakt dat tolerantie nu heeft plaatsgemaakt voor realisme.

-de reden dat het amateur voetbal de afgelopen 10 jaar is verloederd staat wat mij betreft in verband met het verdwijnen van gemengde clubs tot totale allochtonen clubs/teams. Vroeger gebeurde dit niet is van de laatste 10 jaar, 2 doden en vele gewonden.

-zoek eens willekeurig op nieuwsberichten meerendeel is allochtoon/clubs uit allochtone wijken/steden.

Dit is ook zo'n mooi voorbeeld:
Na afloop van het oefenduel voor het EK van volgende maand bestormden honderden Marokkaanse fans het veld, gooiden met stoeltjes en hoekvlaggen en sloopten ook andere onderdelen van het stadion, zoals doelen en reclameborden. De KNVB zal de schade, waarvan de omvang vanmiddag nog niet bekend was, aan Willem II vergoeden.

http://vorige.nrc.nl/nieuwsthema/marokkanen_in_nederland/article1800081.ece

Weer een voorbeeld van grote groep-superieur gevoel-chaos.
 

Onzin? Geschiedenis geeft genoeg voorbeelden van racisme ook in NL, wij zijn echt niet heilig. En mensen roepen al tientallen jaren 'die k*t turken pakken onze banen af'. Het zit juist in de Nederlandse cultuur om andere de schuld van onze eigen problemen te geven.

En problemen met voetbal aggressie stemmen al langer als 10 jaar man, wat een dom argument. Hooligans zijn er al tientallen jaren, agressie tegen arbitrage ook.

Breng respect op en af het veld terug naar voetbal en je lost al een hoop problemen op.
 
Onzin? Geschiedenis geeft genoeg voorbeelden van racisme ook in NL, wij zijn echt niet heilig. En mensen roepen al tientallen jaren 'die k*t turken pakken onze banen af'. Het zit juist in de Nederlandse cultuur om andere de schuld van onze eigen problemen te geven.

En problemen met voetbal aggressie stemmen al langer als 10 jaar man, wat een dom argument. Hooligans zijn er al tientallen jaren, agressie tegen arbitrage ook.

Breng respect op en af het veld terug naar voetbal en je lost al een hoop problemen op.

Je praat jezelf een schuldgevoel aan terwijl Nederland en zijn bevolking goed zijn geweest voor menig gastarbeider/immigrant, meer dan goed zelfs. Het probleem is pas gekomen toen bleek dat men gruwelijk misbruik maakte van de voorzieningen die in Nederland golden. Misbruik waren we tot dan toe niet gewend helaas.

Gevolg ? Misbruik uitkeringen, familie hereniging. Miljoenen naar het buitenland waarvan we amper weten waarom. Je wordt tot je dood in je eigen taal geholpen aan het gemeentehuis.

De balans wordt de laatste jaren gelukkig bijgesteld.

Problemen op het amateurveld van deze aard zijn ECHT niet van alle tijden. Dat is net zoals het aanvallen van ambulanciers van de laatste zoveel jaar. Ik heb het niet over hooligan toestanden want het gaat over AMATEUR problematiek. Staat er ook bij...

Respect is verdwenen toen de massa immigratie met zijn asociale gedrag zijn intrede deed. Dat is niet de enige reden maar zeker een oorzaak wat mij betreft. Merendeel van mensen die bijvoorbeeld vuilnis op straat smijten zijn allochtonen....

Blijf jij maar de schuld bij 'ons' zoeken..ik en zovelen voelen ons niet schuldig voor HUN asociale gedrag.
 
Laatst bewerkt:
Het is gewoon een probleem met dat volk. Ik voetbal, zowel in de zaal als op het veld, regelmatig tegen Marokaanse jongeren en het is gewoon bijna altijd gezeik. Je tikt ze in een duel eens aan, ze beginnen te zeiken. De scheids maakt een beslissing die ze niet zint, het is meteen gezeik. Geldt ook voor die gasten onderling. Kankeren elkaar bij het minste of geringste de huid vol, hebben gewoon een enorm kort lontje. Een team bij ons in de competitie heeft een team met alleen maar allochtonen en juist dat team is dit seizoen ook al eens betrokken bij een staking.
 
Je praat jezelf een schuldgevoel aan terwijl Nederland en zijn bevolking goed zijn geweest voor menig gastarbeider/immigrant, meer dan goed zelfs. Het probleem is pas gekomen toen bleek dat men gruwelijk misbruik maakte van de voorzieningen die in Nederland golden. Misbruik waren we tot dan toe niet gewend helaas.

Gevolg ? Misbruik uitkeringen, familie hereniging. Miljoenen naar het buitenland waarvan we amper weten waarom. Je wordt tot je dood in je eigen taal geholpen aan het gemeentehuis.

De balans wordt de laatste jaren gelukkig bijgesteld.

Problemen op het amateurveld van deze aard zijn ECHT niet van alle tijden. Dat is net zoals het aanvallen van ambulanciers van de laatste zoveel jaar. Ik heb het niet over hooligan toestanden want het gaat over AMATEUR problematiek. Staat er ook bij...

Respect is verdwenen toen de massa immigratie met zijn asociale gedrag zijn intrede deed. Dat is niet de enige reden maar zeker een oorzaak wat mij betreft. Merendeel van mensen die bijvoorbeeld vuilnis op straat smijten zijn allochtonen....

Blijf jij maar de schuld bij 'ons' zoeken..ik en zovelen voelen ons niet schuldig voor HUN asociale gedrag.

Zoals ik in mijn eerste post al aangaf, ik wil hun gedrag niet goedpraten ik geef alleen aan dat wij niet heilig zijn. En dat hun gedrag zich niet voor niks zo gedragen. Ik voel me alles behalve schuldig.

Jij bent hier diegene die elk probleem op iemand anders af blijkt te schuiven. Ik vind net als iedere NL dat er geen misbruik gemaakt mag worden van ons systeem (een systeem dat veels te zacht is) maar ik ga niet de allochtonen van alles de schuld geven.

En vuilnis op straat smijten iets voor allochtonen... Er is een hele laag mensen die respectloos met mensen en het land omgaan, dat beperkt zich niet tot alleen buitenlanders maar dit beperkt zich wel grotendeels tot laagopgeleiden mensen zonder geld. Dat het grootste deel van de buitenlanders laag opgeleid is trekt al die onderzoeken uit verhouding.

Jij snapt niet wat ik zeg, ik ben net zo erg tegen respectloos gedrag als jij. Ik vind alleen niet dat het zich beperkt tot alleen buitenlanders. Vind je dit wel dan heb je naar mijn mening een bittere kijk op de wereld.

Dus het internationale gebrek aan respect in voetbal wijt jij aan die massa immigratie? De afgelopen 10-20 jaar mogen profs ongestraft de arbitrage uitmaken voor van alles en nog wat, zelfs aanraken en duwen word toegestaan. Dit kopieren amateurs en ja ook Nederlanders. Ga maar eens een weekendje kijken bij een dorps club.
 
Ik krijg meer en meer het gevoel dat TheUnknownKnown in een achterstandswijk woont met een hoop allochtonen om zich heen, vaak door hen gepest of lastig gevallen wordt, zich geïntimideerd voelt, zijn scheur niet open durft te trekken en daarom de hele dag achter de computer zit, het internet aflurkt om nieuws en filmpjes te vinden van zich misdragende allochtonen (die er natuurlijk genoeg te vinden zijn, net als van zich misdragende autochtonen overigens). Om vervolgens op dit forum, en misschien ook op andere fora, zijn frustraties te uiten over álle allochtonen die altijd alles voor iedereen verpesten, omdat dat bij hem in de buurt ook zo is. En overigens ook over álle politieagenten (zie andere topics), die allemaal hun werk verzaken omdat meneer de wijkagent niet daadkrachtig genoeg optreedt in zijn eigen wijkje. Oh ja, en al die linkse rukkers hebben het fout en ik wil "GroenLinks" ook nog even genoemd hebben in deze post, gewoon omdat het kan.
Het lijkt mij een staaltje generaliseren eerste klas.
 
o jee, nu komen er grote lappen text voor in de discussie. Dit is meestal het moment waarin het topic oninteressant wordt :D
 
Marokkanen komen gewoon graag in het nieuws, of het nou positief of negatief is.
 
Heb het even door een statistisch programma gehaald.

Er is inderdaad een duidelijk verband tussen de frequentie waarmee Wilders met z'n kop op tv verschijnt en de frequentie waarmee allochtonen in beeld verschijnen.
 
Ik krijg meer en meer het gevoel dat TheUnknownKnown in een achterstandswijk woont met een hoop allochtonen om zich heen, vaak door hen gepest of lastig gevallen wordt, zich geïntimideerd voelt, zijn scheur niet open durft te trekken en daarom de hele dag achter de computer zit, het internet aflurkt om nieuws en filmpjes te vinden van zich misdragende allochtonen (die er natuurlijk genoeg te vinden zijn, net als van zich misdragende autochtonen overigens). Om vervolgens op dit forum, en misschien ook op andere fora, zijn frustraties te uiten over álle allochtonen die altijd alles voor iedereen verpesten, omdat dat bij hem in de buurt ook zo is. En overigens ook over álle politieagenten (zie andere topics), die allemaal hun werk verzaken omdat meneer de wijkagent niet daadkrachtig genoeg optreedt in zijn eigen wijkje. Oh ja, en al die linkse rukkers hebben het fout en ik wil "GroenLinks" ook nog even genoemd hebben in deze post, gewoon omdat het kan.
Het lijkt mij een staaltje generaliseren eerste klas.
Het lijkt mij dat een hele hoop Marokkaanse jongeren gewoon paupers zijn.
 
Chinezen hoor je gewoon niks van :D
En dat wij ze niet eerlijk behandeld hebben klopt voor de generatie hiervoor, maar wat daaruit voortgekomen is...

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 23:01 ----------

Lol zie net dat ik hoody tig keer gequote heb een paar pagina's terug, stomme tapatalk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven