XXL Nutrition

Mishandelde grensrecht overleden

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
DBB knokploeg naar die school sturen.
 
NIEUWENHUIZEN.jpg


http://www.telegraaf.nl/binnenland/21139844/__Waanzin_op_beeld__.html
 
Gewoon lekker in stukken op het voetbalveld leggen, voorkomt herhaling..
 
Een verloren generatie. :no:
 
laat me raden: gastjes zijn allochtoon? Groeperen en blijven schoppen is iets voor bekende noord-afrikaantjes.

Scheer nou niet iedereen over zelfde kam!! Er zijn zat allochtonen die het goede voorbeeld geven. Al die rellen in Haarn dan, waren allemaal Nederlanders hoor en moet ik nou denken dat iedere Nederlander een relschopper is?Van mij mogen ze die gasten die de grensrechter hebben vermoord ook voor het leven opsluiten daar niet van maar goed.
Met jou zou ik niet eens in discussie moeten gaan maar kon het niet laten.
 
Wel jammer dat die lui weer contact mogen hebben met ouders, iets wat de kinderen van t slachtoffer niet meer kunnen. Had het geen slecht idee gevonden ze tot de rechtszaak volledig van iedereen af te zonderen.
 
Dat soort zwakbegaafde thug-life allochtonen zijn een gevaar voor onze maatschappij. Kijk alleen dat debieltje al op 0:22 en 0:47.. niet meer te genezen. De rest van die capuchonmongolen overigens ook niet.

Als helden zullen ze onthaald worden op het schoolplein.

Denk t niet, iets dat mogelijk nog korter is dan die trieste gevangenisstrafjes is de schoolcarriere van dat soort lui.
 
Ja en dan zijn ze verbaasd dat er mensen zijn die willen dat ze terugkeren naar hen eigen land.

Het is ontegenspreekbaar dat het grootste deel van misdaden en geweldplegingen door allochtonen gebeuren.
Ik heb niets tegen mensen met buitenlandse origine. Ken er zelf genoeg waar ik goed mee overeen kom.
Ik vind dat buitenlanders 30 jaar een statuut als soort gastburger zouden moeten krijgen. Plegen ze binnen die 30 jaar een misdaad dan worden ze teruggestuurd naar hen land. Doen ze dit niet dan krijgen ze volledig burgerschap.
Daarbij zou dan moeten komen dat ze ook verantwoordelijk zijn voor hen kinderen. Als hen kinderen misdaden plegen dan worden ze met het hele gezin terug gestuurd. Dan leren meteen ook met anderen rekening te houden. Zo word het koren van kaf gescheiden en blijven alleen de mensen over waarmee samengewerkt kan worden.
Dit zou meteen ook racisme tegengaan.
 
Altijd kon ik dingen wel rationaliseren met hoe ik opgegroeid ben,de ervaringen en achtergrond die ik heb.
Deze keer weet ik het echt niet!!!!
Een vader die vrijwillig bij een voetbalwedstrijd van de club van zijn zoon loopt te vlaggen en dood wordt geschopt???
Nee dat klopt niet meer, daar kan je geen draai aan geven dat er misschien nog dit of dat speelde.
Ben hier al de hele week van slag door en van slag ben ik niet zo snel.
 
Alle scheidsrechters moeten gewoon de duels met teams met een hoog agressiegehalte (en die zijn gewoon bekend in de regio's) weigeren te fluiten. Tenminste, dat zou ik doen als vrijwilliger.
 
Van mij zouden ze een bom op die school mogen gooien, zit toch alleen maar kansloosvolk (zie video) dat de maatschappij geld kost
 
Laatst bewerkt:
Scheer nou niet iedereen over zelfde kam!! Er zijn zat allochtonen die het goede voorbeeld geven. Al die rellen in Haarn dan, waren allemaal Nederlanders hoor en moet ik nou denken dat iedere Nederlander een relschopper is?Van mij mogen ze die gasten die de grensrechter hebben vermoord ook voor het leven opsluiten daar niet van maar goed.
Met jou zou ik niet eens in discussie moeten gaan maar kon het niet laten.

Dat gezeik met niet iedereen over een kam scheren. Feit is dat het weer die k*tmarokkanen zijn. Je moet je kop niet in het zand steken dat dit niet de waarheid is.
 
Dat gezeik met niet iedereen over een kam scheren. Feit is dat het weer die k*tmarokkanen zijn. Je moet je kop niet in het zand steken dat dit niet de waarheid is.

Helaas doet politiek Den Haag dat ook, behalve pvv natuurlijk
 
Is Wilders tegenwoordig net zo ongenuanceerd als Filip De Winter? Jullie moeten Pim Fortuyn nogal missen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven