Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx voor je tipDat is fijn om te zien minder kwab
Hele sterke front raise, zorg dat je lichaam goed recht blijft staan en niet dat je gaat wiebbelen.
Goed bezig

bij de 6e op 8 kilo ging ik idd wiebelen en had ik eigenlijk moeten stoppen, heb me 2 keer kunnen herpakken, maar mijn lateral blijft echt flink achter, die is net te doen voor me met 4.

Ja ik ben er echt mega happy mee

, was hem vergeten op te laden
maar het was ongeveer 2,5 km de ronde die ik gelopen heb.
lekker dat je resultaat ziet! Daar doen we t voorsterke db press heb je daar
![]()

ging best goed eigenlijkzo zie je maar. hard werk loont!
niemand gaat het je geven, je zult het zelf moeten verdienen![]()
Vandaag heb ik een baaldag 
en nu moet ik iig 48 uur met het pootje omhoog en mag ik niet op m'n voet steunen, pootje zit nu ingepakt (ben toch maar ff naar HHP geweest). Dit betekend dus ook niet naar buiten (of ik moet nog ergens krukken scoren, maar dan ligt het pootje niet omhoog) 
niet dat het weer mee zit op dit moment mgoe. Helaas ook niet de sportschool in.
Kan zo'n 2 weken in beslag nemen...voor dat het hersteld is.. maar voor die tijd kan ik alles behalve mijn benen echt wel trainen....balen man!
nou beterschap en hopen dat het snel hersteld!
, ik heb braaf 2 dagen niets gedaan met mij voet, net het verband afgehaald en lopen gaat voorzichtig wel redelijk, dus deze week alles trainen behalve benen.Jeetje wat een pech. Beterschap en doe het rustig aan.

THnx, ja ben daar ook enorm blij meeLekker bezig met afvallen! Wel echt balen van je enkelbanden. Beterschap!
Gelukkig kunnen we verder
met de overige spiertjes 
Dankje wel!!
deze meldingen helpen me allemaal goed om er door te komen 
Het motiveert behoorlijk moet ik zeggen 
Wow, gaat hard zeg!
Beterschap met je enkelbanden. Gelukkig kan je de rest gewoon trainen.
hmm jij hebt niet echt redenen om Jalours te zijn hoorJe gaat zeker hard..*jalours*..gaat hier niet zo hard helaas..
Maar das flink klote van je enkelbanden zeg..hoe gaat t nu??
Ik kom van een stukkie verder dan de rest natuurlijk. Tis met een VP van 32 makkelijker naar 28 te gaan dan van 20 naar 15 ....
thnx, ik ben allang blij dat ik nu zover ben gekomen als ik nu al ben, en ik vind het zonde om dit te verpesten. Zal vanavond mijn trainingen van de afgelopen dagen eens posten, mijn mapje

en misschien weer opt fietsje naar het werk...