AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - Xila's log

Dat is fijn om te zien minder kwab:D
Hele sterke front raise, zorg dat je lichaam goed recht blijft staan en niet dat je gaat wiebbelen.
Goed bezig:):)

ziet er goed uit :)

Mooi dat je al verbetering ziet :)

• Topic Starter Topic Starter
Dat is fijn om te zien minder kwab
Hele sterke front raise, zorg dat je lichaam goed recht blijft staan en niet dat je gaat wiebbelen.
Goed bezig
Thnx voor je tip :D:D bij de 6e op 8 kilo ging ik idd wiebelen en had ik eigenlijk moeten stoppen, heb me 2 keer kunnen herpakken, maar mijn lateral blijft echt flink achter, die is net te doen voor me met 4.

Ja ik ben er echt superblij mee dat ik het resultaat kan zien, zeker op mijn rug, nu de voorkant nog, maar dat komt vast goed!:D

Thnx Again :D:D

Mooi dat je al verbetering ziet
Ja ik ben er echt mega happy mee :D:D

En de beentjes waren weer aan de beurt vandaag:

Rotary Calf
10 * 20
10 * 25
10 * 30
10 * 35

Calf

10 * BW
10 * BW + 2,5
10 * BW + 2,5

Leg Press
10 * 100
10 * 140
10 * 140

Leg Curl
10 * 35
10 * 40
10 * 40

Leg Extension
10 * 45
10 * 45
10 * 50

En daarna nog 15 minuten buiten hardgelopen. Grrrr was mijn batterij leeg van m'n gps horloge :(, was hem vergeten op te laden :( maar het was ongeveer 2,5 km de ronde die ik gelopen heb.

Morgen gaan ik waarschijnlijk niet veel trainen.... Vrijdag sportdag via mijn werk, dus dat wordt wel intensief.
Morgen ga ik met vriendlief even kijken voor spullen om onze homegym uit te breiden/ goed op te zetten :D

lekker dat je resultaat ziet! Daar doen we t voor:) sterke db press heb je daar;)

zo zie je maar. hard werk loont!

niemand gaat het je geven, je zult het zelf moeten verdienen :)

lekker dat je resultaat ziet! Daar doen we t voor:) sterke db press heb je daar;)

Dank je wel :D:D ging best goed eigenlijk

zo zie je maar. hard werk loont!

niemand gaat het je geven, je zult het zelf moeten verdienen :)

Thnx!! Hard werken is het zeker, maar als je er wat voor terug krijgt is het nooit erg....

:( Vandaag heb ik een baaldag :(
IK ben vandaag wezen sporten met mijn werk, "sportdag".
Heb vanmorgen 4 partijtjes voetbal gespeelt (een half voetbal veld en dan met 5 tegen 5 , heel veel lopen, maar dat is niet zo erg) en vanmiddag allemaal gekke dingen gedaan met sterrenslag.

Helaas heb ik bij het derde potje voetballen dus mijn enkelbanden zwaar gekneust, ik dacht dat het allemaal wel ging dus heb ik mijn dag wel voort gezet en laatste potje me maar laten wisselen :( en nu moet ik iig 48 uur met het pootje omhoog en mag ik niet op m'n voet steunen, pootje zit nu ingepakt (ben toch maar ff naar HHP geweest). Dit betekend dus ook niet naar buiten (of ik moet nog ergens krukken scoren, maar dan ligt het pootje niet omhoog) :(:( niet dat het weer mee zit op dit moment mgoe. Helaas ook niet de sportschool in.
Maar goed, als de pijn wat minder word dan ga ik toch proberen om thuis nog wat oefeningen te doen, misschien dat ik wat met db:( Kan zo'n 2 weken in beslag nemen...voor dat het hersteld is.. maar voor die tijd kan ik alles behalve mijn benen echt wel trainen....

balen man!

nou beterschap en hopen dat het snel hersteld!

Jeetje wat een pech. Beterschap en doe het rustig aan.

balen man!

nou beterschap en hopen dat het snel hersteld!

Jah behoorlijk balen :( , ik heb braaf 2 dagen niets gedaan met mij voet, net het verband afgehaald en lopen gaat voorzichtig wel redelijk, dus deze week alles trainen behalve benen.

Jeetje wat een pech. Beterschap en doe het rustig aan.

Dankje wel, gelukkig was het weer ook niet super... en had ik nog wat spierpijn van afgelopen vrijdag.

Ik heb wel flink mijn triceps en linkerbeen getraind door te hinkelen en de trap op en af te gaan door mijn armen te gebruiken...

----------

Vandaag weer een meetmomentje gehad.

Gewicht nu: 64.9 was 66.1 (-1.2)
Vet %: 28.34 was 30.63 (-2,29 %)

Ik ben nu in vergelijking met 4 weken terug kwijt: 3 kg en 4,08% in vp!

Omvang vergeleken met 2 weken terug en tussen de haakjes totaal:

Buik - 1 cm (-1)
Been -0.5 cm (-1)
Borst - 2 cm (-4,5)
Arm - 1 cm (-1)
Kont -1 cm (-3)

Op naar de volgende weken! :D:D

Deze week dan wat rustiger aan met mijn benen.

Lekker bezig met afvallen! :D Wel echt balen van je enkelbanden. :( Beterschap!

Sterkte:)

Mooie vooruitgang :D

Wow, gaat hard zeg!

Beterschap met je enkelbanden. Gelukkig kan je de rest gewoon trainen.

Je gaat zeker hard..*jalours*..gaat hier niet zo hard helaas..
Maar das flink klote van je enkelbanden zeg..hoe gaat t nu??

• Like
Waarderingen: xila
Lekker bezig met afvallen! Wel echt balen van je enkelbanden. Beterschap!
THnx, ja ben daar ook enorm blij mee :D Gelukkig kunnen we verder :D met de overige spiertjes :D
Dankje wel!! :D deze meldingen helpen me allemaal goed om er door te komen :D

THNX :D Het motiveert behoorlijk moet ik zeggen :D
Wow, gaat hard zeg!

Beterschap met je enkelbanden. Gelukkig kan je de rest gewoon trainen.

Ja gaat best wel hard, maar in mijn ogen niet te hard, t mag nu wel weer wat langzamer... alhoewel, ik heb nog 5 weken om mijn doel van 25% te bereiken
Dat VP vind ik belangrijker dan het gewicht. Ik hou het zelf wel goed in de gaten, want het mag niet te hard gaan.
Je gaat zeker hard..*jalours*..gaat hier niet zo hard helaas..
Maar das flink klote van je enkelbanden zeg..hoe gaat t nu??
hmm jij hebt niet echt redenen om Jalours te zijn hoor :D Ik kom van een stukkie verder dan de rest natuurlijk. Tis met een VP van 32 makkelijker naar 28 te gaan dan van 20 naar 15 ....

Op dit moment gaat het al een stuk beter met mijn enkel. Verband is er af, heb gisteren voor het eerst er weer opgesteund, dat doet soms nog wel pijn moet ik zeggen.
Ik ga vanavond weer aan de training :D

Ik hoop dat je training goed is gegaan, niks forceren hé,anders ben je straks verder van huis..

Nee ik doe het idd voorzichtig, :D thnx, ik ben allang blij dat ik nu zover ben gekomen als ik nu al ben, en ik vind het zonde om dit te verpesten. Zal vanavond mijn trainingen van de afgelopen dagen eens posten, mijn mapje

Ik heb dinsdag thuis borst getrained en gisteren in de gym mijn rug en biceps.
Dadelijk even mijn schoudertjes thuis trainen.

Ik kan niet wachten tot onze schuur helemaal klaar is om thuis te trainen, de onderdelen zij wel besteld... nu afwachten dus.
Vandaag voor het eerst heel de dag zonder "kousje"

Morgen staat er wel een benen training op het program... maar dat ga ik op lage gewichtjes doen. Moet savonds nog 150 km rijden om dit weekend naar een bruiloft te gaan :D

Das een aardig stukje rijden..hallo hee..
Succes met de beentjes dan;)

Ja, mijn *roots* liggen in Noord-Brabant, en voor mijn Beste vriendin heb ik dat wel over om daar even heen te rijden(ritje NB - NH) ben allang blij dat het voetje weer met de rest mee doet :D:D

Zo ik zal eens alle dagen van de week posten.. helaas druk gehad, dus weinig tijd om te loggen en de rest te volgen, maar wel tijd gevonden om te trainen (al was het wel in de schuur)

Training dinsdag:

Borst / Triceps

Bench Press

10 x 20
5 x 30
5 x 30
5 x 30

DB Fly
10 x 6
10 x 8
10 x 8

French Press
10 x 8
10 x 8
10 x 8

Dumbbell Kickbacks
10 x 6
10 x 8
10 x 8

Bovenstaande training heb ik thuis uitgevoerd, ivm met het opstrompelen van de trap in de sportschool. En een klein beetje tijd te kort ivm studie die ik deze week heb, dus de schuur is nu omgebouwd tot mini gym.

Woensdag Rug/Biceps in de Sportschool

Cable Pulldown
10 x 30
10 x 32
10 x 35
8 x 37

BOR
10 x 20
10 x 20
10 x 20

Deadlift
10 x 25
10 x 25
10 x 30

Low Row
10 x 40
10 x 50
10 x 55

DB Curl
10 x 6
10 x 8
10 x 8

Hammer Curl
10 x 8
10 x 8
Dropset
8 x 10
5 x 8
10 x 6

Vandaag moest ik weer in de boeken, dus heb ik de schoudertjes weer in de schuur gedaan:
Shoulder Press

10 x 6
10 x 8,5
10 x 9,5
8 x 9,5

Shrugs
10 x 36
10 x 36
10 x 36

Front Raise:
10 x 6
10 x 6
10 x 6
10 x 8

Lateral Raise:
10 x 3
10 x 4
10 x 4

Morgen een been training, maar op een laag gewicht, mijn voet gaat goed, maar ik wil het gewoon niet forceren. Volgende week kan ik gelukkig weer wat gaan cardio-en. :D en misschien weer opt fietsje naar het werk...

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven