MuscleMeat

Contest Log (v) Miss Beachproof 2011 - Xila's log

• Topic Starter Topic Starter
Vrijdag toch maar geen benen meer gedaan,
Heel het weekend weggeweest en autorijden ging gelukkig goed.
Helaas is mijn vriend zaterdagmorgen behoorlijk ziek geworden, savond wel nog samen naar de bruiloft geweest maar dat waren helaas maar 30 minuten (zelf was ik al even naar de kerk geweest voor de plechtigheid, anders was het erg kort 30 minuten voor 300 km rijden)

Inmiddels wel weer terug thuis, maar gaat nog niet super met hem, vannacht amper geslapen omdat hij behoorlijk pijn had. Vandaag thuis geweest om bij hem te blijven en wat te studeren.

Net toch even een "huis tuin en keuken workout" gedaan, omdat ik liever nog even in de buurt ben als er veel pijn op komt zetten.
Warming up:

5 minuten touwtje springen...

Calf (gewoon op ons terras, deze is verhoogd)
10 x BW
10 x BW + 2 kg
10 x BW + 2 kg
Die 2 kg heb ik aan mijn benen gedaan heb van de enkel gewichtjes)

Daarna door de tuin Walking Lunges:
12 x BW
12 x BW
12 x BW

5 minuten cirquit:
10 opdrukken, 10 x crunches, 10 x squat
Heb er 5 hele rondes uit kunnen halen.

Al met al toch weer wat bewogen ;)

Wel lekker bezig geweest toch, ik vind t vrij inventief hoor! en dat met deze ontzettende hitte:)
Maar wat heeft je ventje dan..balen zeg..

Dat is een beetje het probleem ze weten het niet echt....
Zaterdag was de diagnose (door HAP die aan z'n bed kwam):
Nierstenen of iets met de Darmen.

Hierop medicatie gekregen, maar gisteravond nadat we terug waren weer hevige pijnen in de maag/buik streek.

Naar HAP geweest in Haarlem.
Daar diagnose Maag/Darminfectie.
Weer andere medicatie gekregen en papier voor kweek en bloed.

Vannacht dus weer veel pijn gehad. Eten gaat er bijna niet in...En wat er in gaat gaat er ook weer uit..Terwijl hij normaal op onderhoud, geloof dat hij al 3 kilo kwijt is in deze 3 dagen.

Vanmorgen bloed laten prikken.. nu afwachten wat het doet.. en of hij vannacht wat beter de nacht door komt.

Liggen gaat nog het beste, maar ook dat begint nu zeer te doen...

En aangezien hij nooit wat heeft... nooit bij de huisarts komt... ben ik best wel snel bezorgt bij hem ;)

Idd leuke inventieve huis-tuin-en-keuken workout...beterschap voor je vriend, klinkt niet heel lekker in ieder geval.

Owh, beterschap voor je vriend dan.

Oh wat naar:( ik hoop dat ze het snel vinden dan..sterkte met wachten..

Sterkte. Is hij al wat opgeknapt???

Bedankt allemaal voor de beterschaps wensen, ook namens mijn vriend :D
Het gaat heel langszaam wat beter, maar hij heeft nog wel pijn wanneer de medicatie uitgewerkt is (na 2/3 uur) morgen weer even naar de dokter voor controle en hopelijk ook voor wat meer duidelijkheid.

Vandaag toch even lekker tussen het werken, studeren en verplegen door naar de sportschool geweest en er een heerlijke Borst/Triceps uitgegooid :D

Incline CP
10 x 20
10 x 25
10 x 25
8 x 30 :D

CP
10 x 20
10 x 25
10 x 30
6 x 35 :D

DB Fly
10 x 8
10 x 8
2 x 10 :D
6 x 8

Dippen
10 x BW-40
10 x BW-35
10 x BW-30 :D

Cable Pushdown v-bar
10 x 12
10 x 15 :D
10 x 15 :D
6 x 17 :D:D

Cable pushdown alternate grip
10 x 12
10 x 12
6 x 15

Net een heerlijke bak kwark naar binnen gewerkt en dan nu heerlijk slapen!

Netjes, ik zie veel smilies dus das een goed teken! Lekkere training hoor.

Netjes, ik zie veel smilies dus das een goed teken! Lekkere training hoor.

Thnx, trainingen gaan ook wel de goede kant op moet ik zeggen.

Met m'n ventje gaat het al weer een stuk beter, hij heeft nog wel wat pijn , maar is weer langszaam aan het werk aan het gaan.
Er blijkt wel een ontsteking te zijn in zijn lichaam, dat kwam uit de uitslag van zijn bloedtest. De uitslag van de kweek moeten we nog krijgen.

Gisteren heerlijk ontspannen na me examen en ff niet getraind.

Vandaag stond de rug op het programma:

Low Row
10 x 45
10 x 50
10 x 55
10 x 60

Cable Pulldown
10 X 32
10 X 35
10 X 37

BOR
10 x 20
10 x 25 :D
10 x 25 :D

Deadlift
10 x 30
10 x 32.5 :D
10 x 35 :D:D

DB Curl
10 x 6
10 x 8
10 x 8
5 x 10 :D:D

Hammer Curl
10 x 8
10 x 8
10 x 10 :D

Morgen again een rustdag... en tja zaterdag... daar ga ik me eerst maar even mentaal op voorbereiden ;)

Die hammer curls zijn sterk zeg. Ben ik zelf niet zo sterk op als gewone db curls, zeker niet in die volgorde.

Nu elke week 3x KT en 3x 42km fietsen? Moet helemaal goedkomen met het eindresultaat dan!

Die hammer curls zijn sterk zeg. Ben ik zelf niet zo sterk op als gewone db curls, zeker niet in die volgorde.

Nu elke week 3x KT en 3x 42km fietsen? Moet helemaal goedkomen met het eindresultaat dan!

Thnx :D Jah hammeren vind ik ook erg leuk :P

Euhm ik probeer 4 x pw de KT te doen en max 2 x 42 km te fietsen... alleen dat fietsen is er de laatste 2 weken ivm blessure aan m'n voetje.. studie en vriendje wat niet zo fit is niet van gekomen (shame on me)

Dat cardio-en komt wel weer, misschien deze week... maar ik verwacht dat ik zondag en maandag verga van de spierpijn ;)

Morgen mega zware training.... Maar ben me mentaal aan het voorbereiden...

Je gaat naar die fitness bootcamp dag toch, las ik net ergens. Gaaf hoor. Zou het verslag hier graag lezen.

Die benodigde hakken zijn juist een goede reden om te shoppen joh. Vind wel dat elke vrouw zo'n stel in de kast moet hebben staan. Om vervolgens nooit op te lopen natuurlijk :p

Leuk dat je naar de bootcamp gaat! Heel veel plezier! :D Wel uitgebreid verslag doen he!

Hoe was de bootcamp??? je DL gaat goed vooruit:D

De bootcamp was zooooo gaaf en leerzaam en zeker bikkelen, maar waar een wil is een weg... Het was echt een top dag, ik zal morgen/overmorgen nog even een verslagje maken en ik geniet nu nog na ;) en morgen zeker ook nog :D

De bootcamp was zooooo gaaf en leerzaam en zeker bikkelen, maar waar een wil is een weg... Het was echt een top dag, ik zal morgen/overmorgen nog even een verslagje maken en ik geniet nu nog na ;) en morgen zeker ook nog :D
Ik ben benieuwd naar je verslagje!! Ik hoop dat ik er de volgende keer ook bij kan zijn, lijkt me echt super leuk!!
Veel plezier met nagenieten!!

+1
Ik geniet mee en idd morgen en overmorgen nog.;)

Zo hier klein verslagje van mijn kant:

Nadat we allemaal waren gearriveerd en voorzien waren van onze goodie-bag.
Zijn we met 12 dames (incl Mascha en Willeke) op het strand aan de slag gegaan.
Hier hebben we een echte bootcamp gehad
Eerst even de spieren opwarmen door een stuk te joggen, daar hebben we voor het eerst kennis gemaakt met onze marker :D

Daarna hebben we in 2 groepen om de beurt oefeningen gedaan met daarin oa.

- Diverse lunges
- Verschillende Squats
- en nog veel meer oefeningen waar ik de naam niet meer van weet…
als groepje 1 klaar was met de oefeningen gingen dit groepje gezamenlijk naar de marker toe, dit dmv Walking lunges. En ging groepje 2 de oefeningen doen enz een paar rondes door.

Na deze rondes even tijd gemaakt om op adem te komen en was het tijd om even een shake te nemen.

Daarna weer met zijn alle diverse oefeningen uitvoeren…
Met z’n alle naar de marker dmv oa lunges, kikkersprongen, duckwalk, side squats of …zandhappend… en dan weer een sprintje of joggend terug naar het beginpunt.

Daarna rustig met z’n alle uit joggen en lekker op het terras een bakkie koffie doen.

Vanuit hier zijn we met z’n allen naar For fun sport gegaan in Hillegom.
Hier zijn we in dezelfde 2 groepen verder gegaan.
De ene groep ging met eerst met Mascha mee voor Borst/Rug/Biceps,triceps de andere groep ging met Willeke aan de slag voor de benen/billen en schouders (correct me if i’m wrong)

Hier hebben we iedere keer een cirquit van 5 oefeningen gedaan en dan de ronde 3a4 keer uitvoeren.

Na deze training even weer bijkomen en was er gelegenheid om vragen te stellen over voeding etc.
Na het bijkomen kregen we les in poseren :D Ook dit was zeer leerzaam.

En toen was het tijd voor de bootcamper van de dag… It wasn’t me ik was eerder de zandhapper van de dag haha mja ik ben ook nog maar pas bezig..

Maar 1 ding weet ik wel .. ik ga door... !!

Leuk joh! Ik las ergens dat er ook foto's waren gemaakt, ben daar ook benieuwd naar. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven