xila
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 26%
Vrijdag toch maar geen benen meer gedaan,
Heel het weekend weggeweest en autorijden ging gelukkig goed.
Helaas is mijn vriend zaterdagmorgen behoorlijk ziek geworden, savond wel nog samen naar de bruiloft geweest maar dat waren helaas maar 30 minuten (zelf was ik al even naar de kerk geweest voor de plechtigheid, anders was het erg kort 30 minuten voor 300 km rijden)
Inmiddels wel weer terug thuis, maar gaat nog niet super met hem, vannacht amper geslapen omdat hij behoorlijk pijn had. Vandaag thuis geweest om bij hem te blijven en wat te studeren.
Net toch even een "huis tuin en keuken workout" gedaan, omdat ik liever nog even in de buurt ben als er veel pijn op komt zetten.
Warming up:
5 minuten touwtje springen...
Calf (gewoon op ons terras, deze is verhoogd)
10 x BW
10 x BW + 2 kg
10 x BW + 2 kg
Die 2 kg heb ik aan mijn benen gedaan heb van de enkel gewichtjes)
Daarna door de tuin Walking Lunges:
12 x BW
12 x BW
12 x BW
5 minuten cirquit:
10 opdrukken, 10 x crunches, 10 x squat
Heb er 5 hele rondes uit kunnen halen.
Al met al toch weer wat bewogen
Heel het weekend weggeweest en autorijden ging gelukkig goed.
Helaas is mijn vriend zaterdagmorgen behoorlijk ziek geworden, savond wel nog samen naar de bruiloft geweest maar dat waren helaas maar 30 minuten (zelf was ik al even naar de kerk geweest voor de plechtigheid, anders was het erg kort 30 minuten voor 300 km rijden)
Inmiddels wel weer terug thuis, maar gaat nog niet super met hem, vannacht amper geslapen omdat hij behoorlijk pijn had. Vandaag thuis geweest om bij hem te blijven en wat te studeren.
Net toch even een "huis tuin en keuken workout" gedaan, omdat ik liever nog even in de buurt ben als er veel pijn op komt zetten.
Warming up:
5 minuten touwtje springen...
Calf (gewoon op ons terras, deze is verhoogd)
10 x BW
10 x BW + 2 kg
10 x BW + 2 kg
Die 2 kg heb ik aan mijn benen gedaan heb van de enkel gewichtjes)
Daarna door de tuin Walking Lunges:
12 x BW
12 x BW
12 x BW
5 minuten cirquit:
10 opdrukken, 10 x crunches, 10 x squat
Heb er 5 hele rondes uit kunnen halen.
Al met al toch weer wat bewogen

ik hoop dat ze het snel vinden dan..sterkte met wachten..