MoneyQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
Goed die dl en bench
Spotten is nog niet zo makkelijk.
Gewoon van te voren zeggen: je moet er vanaf blijven totdat ik het zeg!![]()
Ja, dat ga ik de volgende keer ook maar doen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed die dl en bench
Spotten is nog niet zo makkelijk.
Gewoon van te voren zeggen: je moet er vanaf blijven totdat ik het zeg!![]()

)Hakken in lucht bij squat betekend dat je te ver voorover leunt.
Goeie training! Ben je bewust minder oefeningen per training aan het doen of is dat ook toevallig?
Eigenlijk is het steeds 2x 10 herhalingen (ene been, andere been of voor, zij) maar waarom ik dat zo doe... Ik weet het niet. Bij sommige oefeningen doe ik 12, 10, 8, 6, andere doe ik 4 x 10. Dat is eigenlijk meer op gevoel (dus feedback is welkom ghehe).
Niet echt een reden in ieder geval, die lunges heb ik ooit zo van een instructeur in een schema gekregen en doe ik nog steeds zo dus en die raises vooral omdat ik hogere gewichten gewoon niet omhoog krijg, of ik nu 6 of 10 herhalingen doe.

Thanks!PS:
Invoegen -> spoiler (tussen het filmrolletje en de camera in zeg maar).
Je bent trouwens een man volgens je profielIs ergens iets misgegaan met de nieuwe site denk ik, ik was ook plotseling van geslacht veranderd
![]()
Dus je doet 10 reps per been en reken je 20 reps uit? Ok... beetje verwarrend
Doe je dat ook met de raises? Dus 10 reps per kant = 20 reps?
Raises moet je opbouwen. f**k dat strikte gedoe heel de tijd. Kies een gewicht en doe zoveel mogelijk 'nette' reps. Daarna doe je nog wat cheat reps
met trage negatieven. Gegarandeerd dat je sneller vooruit zal gaan dan met 20 reppers
Ik kan niet wachten tot ik 10 kilo de lucht in raise. 
SooooorryTuurlijk is dat logisch... als je een vrouw bent ofzo![]()