AndroidHealthClinic

MoneyQ's log

Bezoekers in dit topic

Set 1
Bb T-bar row
8 x 55
4 x 8 x 56.25

Db lying pullover
8 x 20
4 x 8 x 22

Machine chest press
1 x 28.5 in dropset
4 x 21 in dropset

Set 2
Superset (want iemand hield "mijn" pulldown bezet dus heb bp en en side raise maar gesuperset)
Bb bp
5 x 8 x 35

Db side raise
5 x 8 x 8

Bp (drop sets - gewoon om te zien of het kon/omdat het kan)
Van 37.5 > 30 (steeds 8 hh)

Biceps curls (drop sets - heb wel gelezen dat je eigk niet teveel drop sets in een training moet doen maar ach, wat zal ik zeggen, ik verveelde me en moest nog even wachten op m'n lat)
Van 9 > 4 kg (steeds 8 hh)

En dan eindelijk...

Lat pulldown (drop sets)
8 x 45 in dropset
2 x 47.5 in dropset
8 x 38 in dropset
Niet meer 100% zeker welke gewichten besef ik nu. Van 47.5 naar 38 lijkt me sterk. Zie nu dat ik er ook geen notitie meer van heb gemaakt...

Omdat je biceps sowieso al eerder opgeven dan je lats ;) Als je ze dan ook nog eens gaat trainen voor je lats, doe je je lats eigenlijk te kort ;)

Eerst de specifiekere spiergroepen trainen mm. Nou ja, dit is ook geen dagelijkse routine (normaal zit die curl niet eens in m'n schema en soms doe ik 'm idd aan het eind), dus dat weet ik. Voor een keer zal het iig niet uitmaken lijkt me! ;)

mooie training.. en idd pull voor curls

Gisteren legday, ik ben dus maar begonnen met m'n kuiten.

Oké, mopje dus. De train:

Set 1
Bb dl
5 x 8 x 65

Hip thrust
5 x 8 x 100

Leg press (drop sets van 4)
5 x 8-12 x 100 (en dan met 10 omlaag steeds)

Set 2
Bb lunge
4 x 8 x 47.5

Db squat
4 x 8 x 20 (algemene vermoeidheid maakte dat ik geen 22 pakte maar tijdens het uitvoeren dacht ik steeds "had best 22 kunnen zijn." Slecht excuus, I know, want ik ben nooit de 22 gaan pakken)

Seated curl (fijner dan de liggende, moet ik zeggen, deze voel ik beter; drop sets van 4)
4 x 8-12 x knopje 10 (en dan omlaag naar 7) - van die LifeStyle (?) machines waarop je gewicht niet ziet maar alleen een knop in of uit kunt trekken. Wilde 'm daarom eerst niet gebruiken (want kan er niet tegen dat ik niet weet hoeveel) maar voor drop sets is het eigenlijk wel ideaal, snel geswitcht.

Extra
Bb squat
100 x 30 (voelde goed!) - 50 rustig, 15-15-20 op tempo, wel zo diep mogelijk

Mooie workout! Maar ik miste de kuiten :/

Ik zeg niks Moneyq ;)
Ik doe ook niet alle oefeningen [emoji56]

Goh, ik haat niet trainen. Afgelopen twee dagen rustdag en soort van actief herstel iets en daar word ik dus best ehhhhh chagrijnig van. Someone with me?

Set 1
Side raise
5 x 8 x 8

BP
5 x 8 x 42.5

Lat pulldown (drop sets, 4x)
4 x 8 x 45 (en drop)
8 x 42.5 (en drop)

Set 2
Db lying pullover
4 x 8 x 22

T-bar row
3 x 8 x 50
8 x 52.5

Machine CP (drop sets, 4x)
4 x 8 x 31 (en drop)

Extra
DL
75 x 35

Ab wheel
2 x 15

Biceps curl machineding (drop set)
2 x van knop 7 (weer zo'n lifemachineding) omlaag tot 3

Cardio
(want had van tevoren banaan en pindakaas zitten eten - paste achteraf gezien wel in m'n macro's maar ach... zekere voor onzekere?)
250 kcal

Back
Naar boven