MoneyQ
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 79
Goede keuze... bij een vrouw teveel spieren vind ik zelf ook niet zo geweldig... rug en billen enzo kan allemaal... ik zou idd meer reps proberen te doen en op uithouding te trainen op die manier is er ook een uitdaging aan en kan je toch je spieren onderhouden. Vrouwen moet niet echt massa kweken imo tenzij ze dat zelf natuurlijk willen. Een man daarentegen kan wat meer massa aanzetten omdat dit typerend mannelijk is. Goede verhoudingen in het hele lichaam is belangrijk. Ik zou als ik jouw was monique werken aan buik, billen en een beetje borst en rug... en hogere gaan in reps en lager in gewicht idd... zoals je zelf aangeeft zit je goed volgens mij voor wat jouw doel is denk ik.
En is idd afh. van de oefening. Je zit in de juiste denkrichting volgens mij.
Dank je!
Ik heb er ook wel een tijd over staan praten (en loop al even met die gedachte rond, maar sinds ik deze week ben begonnen met het schema merkte ik dat het niet precies is wat ik wil). Fijn om even bevestiging te krijgen dat ik wel in de goede denkrichting zit. Ik wacht nog even af of anderen dit ook beamen? Of nog tips hebben uiteraard!

Dank je!
Dat sowieso. Maar dat is nog wel een dingetje.