AndroidHealthClinic

MonsterStrength's Wheels

Bezoekers in dit topic

Ja tuurlijk niet, maar Big Kelvin drijft het tegenwoordig wel wat ver door telkens hij de kans krijgt mij af te zeiken :rolleyes:
 
dan wil ik die zn foto's wel es zien!
 
Ah, ik versla je dan toch nog op iets (naast dat ik er knapper uitzie natuurlijk). Mijn kuitjes zijn 42,3cm :D
Echter, mijn bovenbeentjes vallen in het niets (64cm) bij die boomstronken van jou :D
Klasse man!
 
Sorry, maar wat een lelijke benen!

Doet me een beetje denken aan mijn leraar die grotere bovenarmen dan mij heeft, maar wel een bf% van 30 +++

En zoals gezegd: jou omvangen en krachtstats van bb'ers zijn niet relevant. Evenals hoe jou benen eruit zien. Maar als er hier een foto van wordt gepost dan geef ook mijn ongezouten mening.
 
Je zou als bber kunnen zeggen. Stevige poten, maar IK zou er niet voor kiezen.

Net zoals bv mensen hier cutten naar <10% leuk, maar de meeste zijn dan ook meteen weer schrielkippen...daar kies ik dus niet voor. Dan liever wat meer fat en flink zijn.
 
negeer de haat, werkt altijd. Ik weet zeker dat Dolle Dries het liefst weer een tegenaanval zou plegen, maar ik raad hem aan; negeer de haat!
 
Chewie zei:
daar kies ik dus niet voor. Dan liever wat meer fat en flink zijn.

Nou ik denk dat als jij 100 weegt met een vetpercentage van 8% er nog steeds of stukken indrukwekkender uitziet
 
KaLe zei:
"It's like a baby's arm, holding an apple...!" :D

:D Austin Powers.

On-topic: Lekkere massa op die bovenbenen. Kuiten zijn uit verhouding.
 
Snaper zei:
ik zeik het liefst over je heen
Slaat nergens op, + 1 strafpunt, flamen doe je maar ergens anders.
 
Centaur zei:
Slaat nergens op, + 1 strafpunt, flamen doe je maar ergens anders.
|^^^^^^^^^^^^^^||____
|ThE WHO GIVES A . . ||'""|""\_ _,_
|__ **** TRUCK!____||__|__|__|)
|(@)(@)****(@)(@)***(@)***(@)
 
Merk ik een tweestrijd hier op het forum? Tussen de powerlifters en de bodybuilders?

Beetje zuur om Kelvin meteen te bannen, maar hij had idd zijn mening anders kunnen formuleren.
 
Snaper zei:
|^^^^^^^^^^^^^^||____
|ThE WHO GIVES A . . ||'""|""\_ _,_
|__ **** TRUCK!____||__|__|__|)
|(@)(@)****(@)(@)***(@)***(@)

|^^^^^^^^^^^^||____
|ThE BAN . . . . . . . ...||'""|""\_ _,_
|__ . . . . . .TRUCK!____||__|__|__|)
|(@)(@)****(@)(@)***(@)***(@)


Als je niet normaal gaat doen.
 
En dat is strafpunt nummer 2.
 
Centaur zei:
En dat is strafpunt nummer 2.
Hoeveel heb ik er?

Middels een proxy ben ik toch zo weer terug. Maar als je het niet kunt laten ..
 
The_Oak zei:
Merk ik een tweestrijd hier op het forum? Tussen de powerlifters en de bodybuilders?

Beetje zuur om Kelvin meteen te bannen, maar hij had idd zijn mening anders kunnen formuleren.

Kelvin is niet door deze thread gebanned, verder geen commentaar.

Ik negeer de haat, sommigen weten immers niet beter ...
 
Big_T zei:
Zeg jongen hoe oud ben jij? En over de proxy's: ik kan zo een systeem invoeren om deze eruit te halen. Doe toch eens normaal man, je gedrag lijkt meer op een puber dan wat anders.
Damn, ik loop alleen een beetje te prikken en het wordt meteen super serieus genomen.
 
Snaper zei:
Damn, ik loop alleen een beetje te prikken en het wordt meteen super serieus genomen.
Houd dat maar voor het gare hanenhok, in deze sectie zijn we extra streng. Mensen willen hier een normale reactie op hun fysiek.

Verder zou ik graag hebben dat hier weer on topic gereageerd wordt.
 
@dries: Ga je eigenlijk ook nog een keer cutten om je bf niet helemaal ver door te laten schieten? Ik bedoel dus een beetje cutten om opnieuw serieus te kunnen bulken of blijf je nog gewoon verder doorbulken? (serieuze vraag)
 
Niet cutten zoals het naar -10% gaan, maar gewoon paar maanden erg clean eten, meer cardio en klusjes opknappen enzo, ben ik nu mee bezig. Gewoon terug naar 16 à 18% zeg maar, en dan terug doorknallen :)
 
MonsterStrength zei:
Niet cutten zoals het naar -10% gaan, maar gewoon paar maanden erg clean eten, meer cardio en klusjes opknappen enzo, ben ik nu mee bezig. Gewoon terug naar 16 à 18% zeg maar, en dan terug doorknallen :)


Waarom zou je bijv. niet terug gaan naar 14%. Ik zeg niet dat je dit zou moeten doen, ben alleen benieuwd naar je beweegredenen :). Ik denk namelijk dat het krachtverlies minimaal zal zijn.
 
Back
Naar boven