AndroidHealthClinic

Mooi dik en groot

Bezoekers in dit topic

Snap echt niet wat er nu zieliger is..

Feit dat hij aan het trollen is, of dat hij gewoon niets met z'n leven te doen heeft ''dat hij maar gaat trollen''

:rolleyes: Wat een mooi leven heeft hij toch!

niks mis met trollen. Tenzij je het niet kan.
 
hey waarom vinden jullie dit nou een trol :S :S

en nee ik ben fossil niet hij is mijn maat daarom hadde we de zelfde eet schema..

wij komen hier gewoon heel normaal om voor jullie hulp en komen jullie met die kinder achtige ''TROLL TROLL TROLL''

kijk effe wie nu zielig is :s

ons bedoeling was geen troll was gewoon sirieus..

jullie konden ook gewoon normaal antwoord geven als nee verbeter je eet schema ofzo of verander je trainingschema...
 
hey waarom vinden jullie dit nou een trol :S :S

en nee ik ben fossil niet hij is mijn maat daarom hadde we de zelfde eet schema..

wij komen hier gewoon heel normaal om voor jullie hulp en komen jullie met die kinder achtige ''TROLL TROLL TROLL''

kijk effe wie nu zielig is :s

ons bedoeling was geen troll was gewoon sirieus..

jullie konden ook gewoon normaal antwoord geven als nee verbeter je eet schema ofzo of verander je trainingschema...

Geven ze op de nederlandse schoolbanken geen nederlands meer?
 
hey waarom vinden jullie dit nou een trol :S :S

en nee ik ben fossil niet hij is mijn maat daarom hadde we de zelfde eet schema..

wij komen hier gewoon heel normaal om voor jullie hulp en komen jullie met die kinder achtige ''TROLL TROLL TROLL''

kijk effe wie nu zielig is :s

ons bedoeling was geen troll was gewoon sirieus..

jullie konden ook gewoon normaal antwoord geven als nee verbeter je eet schema ofzo of verander je trainingschema...
leer eerst maar nederlands. dan praten we verder
 
ik heb nog nooit over iemand met een dikke pens of een spekreet gedacht "Nou, heeft die even een mooi leven gehad."

Ik denk dat als je echt in die onzin gelooft je binnenkort heel gelukkig zal zijn dat het 5 december is.

:haha:
 
trollen (of iemand het nu wel of niet doet) wordt op dit forum wel ruimschoots beloond in ieder geval hhahahaa.
 
en na trainen 2 schepjes whey (water), en dan water drinken totdat ik in slaap val.

Vervang het water door whiskey. Val je sneller in slaap. Als je denkt dat je met dit voedingsschema iets bereikt heb je het dromen in ieder geval al onder de knie...... :stupid:
 
Sinds ik water drink totdat ik in slaap val maak ik de gains van m'n leven.
 
  • Like
Waarderingen: Guts
ik heb nog nooit over iemand met een dikke pens of een spekreet gedacht "Nou, heeft die even een mooi leven gehad."

Ik denk dat als je echt in die onzin gelooft je binnenkort heel gelukkig zal zijn dat het 5 december is.
Er zijn genoeg mensen die zichzelf op de pens rammen en zeggen: daar zit mijn pensioen! En god, mocht er binnenkort een keer een oorlog uitbreken, dan leeft dat spekkie een stuk langer dan de minder gespekten onder ons als er weer een hongerwinter aankomt ;)
 
Er zijn genoeg mensen die zichzelf op de pens rammen en zeggen: daar zit mijn pensioen! En god, mocht er binnenkort een keer een oorlog uitbreken, dan leeft dat spekkie een stuk langer dan de minder gespekten onder ons als er weer een hongerwinter aankomt ;)

kan je zeggen dat elke spekkerd die met mij opgesloten zit voor mij dood zal zijn bij een hongerwinter.

I like me some manflesh/spek.
 
kan je zeggen dat elke spekkerd die met mij opgesloten zit voor mij dood zal zijn bij een hongerwinter.

I like me some manflesh/spek.
Dat dacht ik ook. Totdat mijn zus gewoon op me ging zitten en ik machteloos was :D
Ik zou trouwens niemand doden om op te vreten om zelf te overleven. Denk ik. Weet niet of ik nog zo praat als ik op sterven na dood ben.
Dat zeg ik niet omdat ik er zo ééntje ben die zegt: ik dood niemand uit principe en ik kan dat niet en blablabla, want als het nodig is uit lijfsbehoud etc als je aangevallen wordt oid, dan denk ik dat als puntje bij paaltje komt iedereen iemand kan vermoorden. Maar ik weet niet of ik doelbewust iemand zou kunnen doden en opeten om te overleven. Niet alleen omdat het idee me tegenstaat maar ook omdat ik denk dat ik het vlees weer uit zou kotsen. Daarbij neemt de kans op overleven, want overleven bestaat uit meer dan alleen eten, ten alle tijden afneemt als je alleen bent. Zeker op de lange termijn. En als je opgesloten zit met iemand en de sleutel is weggegooid en je kan er niet meer uit, dan heeft het geen zin om degene waar je mee opgesloten zit om te leggen. Dood ga je toch. De ander ook. Dus als je hem dan toch op wilt vreten, kan je beter wachten tot ie uitzichzelf doodgaat. Als dat niet gebeurt, zal je waarschijnlijk alsnog ellendiger sterven door honger als je hem afmaakt en opvreet aangezien je psyche dan gekke dingen met je uit gaat vreten.

Maar dat was de vraag niet, geloof ik.... :eyes: :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Hallo beste leden ik ben nieuw in dit forum en tot nu toe bevalt me het en er zijn ook heleboel helpde leden en daar hou ik van.

Nou ik wil heel graag weten hoe ik moet gaan trainen ik ben wel 110 kilo en 1.72 maar daar let ik niet op, een buik laat zien dat ik een mooi leven heb gehad en ben er trots op. Mijn doel is om zo gespierd/dik/v-vorm al duurt het me een jaar of 2 toch moet ik wel ergens beginnen ik wil graag van jullie die ook weten wat ik bedoel een week schema wat ik allemaal moet doen in fitniss.
Ik wil geen massa maar ik wil kracht training ik wil mij zelf echt pushen tot de limit ik ben al 3 weken bezig en drink ook een whey-isolaat shake en tot nu toe werkt het wel prima bij mij.

Mischien doe ik het wel verkeert en daarom vraag ik aan jullie wat ik moet gaan veranderen in mijn eet/train schema.

Alvast bedankt. :D

Ken me best indenken dat hij dit wilt want iedereen heeft een ander ideaalbeeld dusja... alleen twijfel kan je een V-vorm krijgen als je nogal zwaarlijvig bent?
 
Ken me best indenken dat hij dit wilt want iedereen heeft een ander ideaalbeeld dusja... alleen twijfel kan je een V-vorm krijgen als je nogal zwaarlijvig bent?

:roflol: fersure, sws als je dit moet vragen op 1.88 116kg 19% dan kloppen jouw statts niet
 
citroenas fysiek binnen 2 jaar :D nice.
 
v-vorm kan niet,

b-vorm wel :D
 
Ikzelf ben ook wel wat struis en met zo een eetschema val ik van mijn stokje. Je weegt veel, Dus je zal een flink buikje hebben. Kan jij dan met zo weinig toekomen ?

Raar.
Maar welkom ...
 
Zet hem op z'n hoofd met de benen flink uit elkaar en je hebt een v-vorm.
 
Zet hem op z'n hoofd met de benen flink uit elkaar en je hebt een v-vorm.

:roflol:

het beste wat je in jou situatie kan doen;
1 gehele rauwe kip kopen, 3 dagen laten rusten op kamer temperatuur (oftewel chambreren) en rauw naar binnen werken

als je namelijk samonella krijgt schijn je makkelijk 20 kg af te vallen
als je het overleeft uiteraard...


its your only hope
 
  • Like
Waarderingen: Guts
Back
Naar boven