Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik zie dat je je vetten al iets verhoogt hebt. Probeer op een rustdag eventueel die wassa crackers weg te laten en op die manier lager in koolhydraten te gaan. Vervang deze dan voor vette vis, noten of voeg ergens bewust wat extra olijfolie aan toeVandaag was een rustdag morgen weer push workout.
Eet schema zit bijgevoegd.
Dat kan wel inderdaad. Neem wel ongezouten pinda's. Je krijgt toch wel voldoende zout binnen..Ja ik ga maar een grote zak pinda's halen denk ik bij de AH voor het weekend.
Zou ik die wasa crackers wel kunnen toevoegen bij trainingsdagen?

Probeer je eiwitten toch wel rond de 140g per dag te houden, dus eventueel schrappen in koolhydraten. Ik weet dat dat erg wennen is, maar is wel effectiever. Overigens is 100g pinda's natuurlijk wel weer heel veel?

Goede magere kwark bevat nog wel redelijk wat eiwitten per 100g. Al is (mager)vlees/kip/vis natuurlijk beter. Op rustdagen kun je ook prima een stukje zalm eten bijvoorbeeld. Kwark is gezien zijn trage casseine eiwit wel een goede keuze voor het slapen gaan..desnoods een halve pot.Het is inderdaad lastig maar hoeplijk heb ik het zo snel mogelijk goed op orde.
Ik ga op rustdagen geen kwark meer eten dit is veel koolhydraten, en in plaats daarvan wat anders zoeken.
Voor me gevoel wordt ik wat droger nog niet bij mijn buik helaas.
Bijvoorbeeld mijn schouders en rug zie ik al wat beter en borst iets.![]()

Dat deed ik ook.. Ik heb eigenlijk vrijwel altijd zonder spotter getraind. De eerste set ga je dan net niet tot failure op 8 tot maximaal 12 reps (bij 12 reps zowieso gewicht verhogen) en dan ging ik setjes van 3 en soms 2 of 1 reps maken tot ik bij de 50 was. Zou eerst verhogen naar 55kg. Niet te grote stappen nemen..Ohh ik dacht dat het rustig naar beneden moest.
Dus als ik bijvoorbeeld hulp krijg bij benchen zou ik dan gewoon 60 kg kunnen pakken 10 halen en daarna 3 reps gaan doen? ik neem echt rond de 30 sec rust soms iets sneller.