XXL Nutrition

Kankerpatiënte mag sportschool niet in

zo koos er toch niet voor om ziek te worden. en nu wil ze herstellen. de periode achter zich laten. en dan krijgt ze dit te horen. belachelijk.

dam wat een opgeblazen verhaal

• Topic Starter Topic Starter
Stelletje moraalridders!:D

Beetje triest dit, medeleven is ook erg moeilijk tegenwoordig :o
goed voor der, dat ze een sportschool gevonden heeft waar ze niet zo debiel denken ..

Haha kijk al die "je mag absoluut geen hoofddoek dragen" gasten nu weer terugkrabbelen. Ik vraag me af wat de DBB-mening zou zijn als dit een moslima met kanker was geweest.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ging er trouwens vanuit dat het een moslima met kanker was, gezien haar achternaam + het feit dat ze sowieso voor een hoofddoek koos.

Ik ging er trouwens vanuit dat het een moslima met kanker was, gezien haar achternaam + het feit dat ze sowieso voor een hoofddoek koos.

+1

Daarbij is het echt wel te zien wanneer iemand kaal is en daarom een hoofddoek draagt. Dus die vragen vanuit medesporters zal wel meevallen. Daarbij, je komt daar om te sporten en niet om elkaar te bekijken. Het feit dat een aantal members hier dit aankaarten als een mogelijk probleem doet me vermoeden dat deze leden zelf ook altijd naar anderen staan te gapen in de sportschool.

Vandaar ook gelijk een verklaring voor hun huidige fysiek :D.

je moet ergens een lijn trekken!
Anders zeggen strax alle moslima dat ze kanker hebben zodat ze gehuld kunnen blijven in boerkini!
Zelfde geldt voor de SupAdUDeHS!!!die hun petje op willen houden

Ok, klonk me Turks in de oren, maar soit mijn bedoelingen waren goed daar gaat het om :D

Klopt, maar wat het onderwerp kanker betreft is er toch een vrij grote eensgezindheid. Ik ken weinig mensen die gaan roepen 'hé als die kankerpatiënt dat mag dan ik ook' sowieso ben je dan vrij zielig bezig en ga je op weinig steun mogen rekenen.
die (licht) extremistische moslims denken enkel in termen van 'gelovigen' en 'ongelovigen', als een 'ongelovige' toevallig kanker heeft gaan ze zich niet inhouden om te gaan klagen dat hun vrouw geen hoofddoek mag dragen in de desbetreffende sportschool en die kankerhebbende ongelovige wel;)

:rolleyes: Jezus wat een bekrompen visie hebben Angelus, NotoriousXL en thomastog.. Je kan met zulk soort topics perfect zien bij welke members het verstand duidelijk niet zit :)

wat een bullshit, ik heb al aangegeven dat:
1 het moreel gezien wel zou moeten om haar toe te laten
2 het een belachelijke k*tregel is, die nergens op slaat
3 ik het enkel eens ben met het standpunt dat hier geen sprake is van discriminatie, ze weigeren haar immers niet omdat ze kanker heeft gehad

de sportschool heeft hier gewoon 2 opties:
a) ze laten haar toe en bijgevolg schaffen ze de regel af
of b) ze weigeren haar en dat is legaal gezien hun volste recht;)

dus ga eerst maar eens bij jezelf te rade voordat je andere mensen bekrompen noemt;)

:rolleyes: Jezus wat een bekrompen visie hebben Angelus, NotoriousXL en thomastog.. Je kan met zulk soort topics perfect zien bij welke members het verstand duidelijk niet zit :)

:orly:

Jouw IQ is ook zeker met 2 hele punten gestegen omdat jij vindt dat het wél kan. Applaus voor jezelf!

:wanker:

al die commerciele t*ring gyms met woorden in zoals, fit, free, fun, etc moet je platbranden.

De staff is noob en weet niets. Een gemiddelde dbb'er heeft meer verstand van zaken dan die lui. Ten tweede draait het alleen om geld en verder mag je gewoon stikken van ze. Ten derde wordt er in elke van die gyms gediscrimineerd op afkomst, grootte en geloof.

Ohw jebus. Ordnung muss sein, nicht?

Kinderachtig

Zou het moeilijk vinden maar zou een gym zoeken waar het geen probleem was. Consequent zijn. Ik zie liever niet dat er een kudde in hoofddoek getooide moslima's de gym bevolkt. Dan kun je toch niet zeggen 'oh voor haar maken we een uitzondering'?
Ik vind het best grappig hoe iedereen indirect de islam(moslima's) vergelijkt met kanker..

Terug
Naar boven