jeffrey1987
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 420
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha kijk al die "je mag absoluut geen hoofddoek dragen" gasten nu weer terugkrabbelen. Ik vraag me af wat de DBB-mening zou zijn als dit een moslima met kanker was geweest.

hahahahaha!!!Haha kijk al die "je mag absoluut geen hoofddoek dragen" gasten nu weer terugkrabbelen. Ik vraag me af wat de DBB-mening zou zijn als dit een moslima met kanker was geweest.
Ik ging er trouwens vanuit dat het een moslima met kanker was, gezien haar achternaam + het feit dat ze sowieso voor een hoofddoek koos.
.Hu!?Haha kijk al die "je mag absoluut geen hoofddoek dragen" gasten nu weer terugkrabbelen. Ik vraag me af wat de DBB-mening zou zijn als dit een moslima met kanker was geweest.

Ik ging er trouwens vanuit dat het een moslima met kanker was, gezien haar achternaam + het feit dat ze sowieso voor een hoofddoek koos.
die (licht) extremistische moslims denken enkel in termen van 'gelovigen' en 'ongelovigen', als een 'ongelovige' toevallig kanker heeft gaan ze zich niet inhouden om te gaan klagen dat hun vrouw geen hoofddoek mag dragen in de desbetreffende sportschool en die kankerhebbende ongelovige welKlopt, maar wat het onderwerp kanker betreft is er toch een vrij grote eensgezindheid. Ik ken weinig mensen die gaan roepen 'hé als die kankerpatiënt dat mag dan ik ook' sowieso ben je dan vrij zielig bezig en ga je op weinig steun mogen rekenen.

Jezus wat een bekrompen visie hebben Angelus, NotoriousXL en thomastog.. Je kan met zulk soort topics perfect zien bij welke members het verstand duidelijk niet zit
![]()

Jezus wat een bekrompen visie hebben Angelus, NotoriousXL en thomastog.. Je kan met zulk soort topics perfect zien bij welke members het verstand duidelijk niet zit
![]()

![]()
Ik vind het best grappig hoe iedereen indirect de islam(moslima's) vergelijkt met kanker..Zou het moeilijk vinden maar zou een gym zoeken waar het geen probleem was. Consequent zijn. Ik zie liever niet dat er een kudde in hoofddoek getooide moslima's de gym bevolkt. Dan kun je toch niet zeggen 'oh voor haar maken we een uitzondering'?