MuscleMeat

Nieuws Moslimbevolking groeit twee keer sneller aan dan andere bevolkingen

hm, vroeger dacht ik hier altijd over in de termen van "wat dan met de steeds schaarsere gronden in het land. Als er steeds meer moslims komen kan de autochtone bevolking toch ook een zeer ernstige problematiek gaan kennen indien men een huis wil bemachtigen ??? Het delen ervan is niets en is alleman z'n recht, maar echt fair is het dan toch niet?

ps: hiermee wil ik niets racistisch uitlokken ofzo, i like moslims...and their ladies :)

Er komt in 20 jaar (gerekend vanaf 2010) wereldwijd iets van 3% bij, dat noem ik geen exponentiele groei. In absolute zin wat meer natuurlijk omdat wereldbevolking zelf ook groeit maar hoe gaat die 3% extra op het totaal opeens de macht grijpen?

Aantallen hebben in de huidige tijd zowiezo al niks meer te maken met de macht grijpen. Geld en bezit is waar het om draait, daarmee kan je alles doen wat je wilt als je er maar genoeg van hebt. b.v. bepalen wie de president van amerika wordt en hem laten doen wat je wilt... :)

Kortom: Niet-moslims, nken GVD !!

Dan moeten al die nieuwe moslimkinderen en kleinkinderen wel daadwerkelijk geloven, anders blijft er van de cijfers niets overeind.

En terwijl we ons doodstaren op wat achter lopende zandbakbeschavingen en ons allerlei angstbeelden wijs maken terwijl die samenlevingen aan de rand staan van assimilatie staan er reuzen op in het verre Oosten die veel meer invloed gaan hebben op de verloop van de geschiedenis...

De denkfouten gemaakt achter de totstandkoming van dat filmpje zijn al diverse keren blootgelegd, onder meer in Nova (of was het Zembla..). Is ook een keertje voorbij gekomen tijdens een hoorcollege die ik ooit heb bijgewoond over de invloed van massamedia.

Ja de nederlandse media is ook zo betrouwbaar.. Waren dat ook niet de mensen die het filmpje over wie de aanslagen op World trade center hadden 'gedebunkt'?

Het is een lang filmpje maar principe is niet zo moeilijk hoor.
niet moslims > 1-2 kinderen per gezin
moslims > 5+ kinderen per gezin.

Als je dat lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf de meerderheid. Ben zeer benieuwd hoe je dat wilt tegenspreken...

Dan moeten al die nieuwe moslimkinderen en kleinkinderen wel daadwerkelijk geloven, anders blijft er van de cijfers niets overeind.

Juist, de invloed van de Westerse cultuur moet je dan even volledig negeren, terwijl die voor mensen met een heldere vizier niet te negeren is.

Aantallen hebben in de huidige tijd zowiezo al niks meer te maken met de macht grijpen. Geld en bezit is waar het om draait, daarmee kan je alles doen wat je wilt als je er maar genoeg van hebt. b.v. bepalen wie de president van amerika wordt en hem laten doen wat je wilt... :)

Aantallen zijn wel een factor en zeker in een democratisch systeem. De PVV is een vrij armzalige partij die draait op giften uit zionistische hoek maar heeft ondanks amper bezit of geld toch aardig wat macht, die macht is vooral gebaseerd op de aantallen die in het stemhokje het vakje Wilders (PVV) rood maken.

das dan ook weer zo. gelukkig zie je heel soms kinderen/jeugd/jonge volwassenen van moslims die hier wel prima mee kunnen en het gewoon goed doen.. die worden dan gelijk ook door iedereen extra gewaardeert denk ik. logisch. als 99% het het zo verknalt..dan is het toch best een prestatie van die ene 1% om zich als gast in dit land heel goed te gedragen.

wat een lulkoek ook ..ik ga maar eens aan het werk weer

Bron, en dan bedoel ik wel een volledige bron. Geen opname genomen uit een periode die voor jouw argument het meest handig is.

Ik raad je aan om de statistische ontwikkelingen in deze te bekijken voordat je met zo'n onzin argument komt. Moslimgezinnen in het Westen worden met de generatie kleiner en 'knijpen' redelijk standvastig richting autochtone gezinnen, dit duidt op assimilatie..of gewoon praktische aanpassing aan de inrichting van onze samenleving. Je zou wat meer vertrouwen moeten hebben in de Westerse beschaving. Niet zij zijn het gevaar, maar wij zijn het gevaar voor allerlei dragers van Middeleeuwse gedachtegoed en zandbakcultuurtjes.

Laatst bewerkt:
Aantallen zijn wel een factor en zeker in een democratisch systeem. De PVV is een vrij armzalige partij die draait op giften uit zionistische hoek maar heeft ondanks amper bezit of geld toch aardig wat macht, die macht is vooral gebaseerd op de aantallen die in het stemhokje het vakje Wilders (PVV) rood maken.

Ja dat is het inderdaad... Nou de partij van Pim was nog vele malen groter en had veel en veel meer kunnen doen als die beste man nog aan het roer had gestaan. Hele volksstammen waren er nodig om die geweldige partij om zeep te helpen? nee slechts 1 man die deze beste meneer een boon door zijn hoofd schoot en daarmee de hele partij om zeep hielp. Een van de vele voorbeelden die ik je kan geven.

Er komt in 20 jaar (gerekend vanaf 2010) wereldwijd iets van 3% bij, dat noem ik geen exponentiele groei. In absolute zin wat meer natuurlijk omdat wereldbevolking zelf ook groeit maar hoe gaat die 3% extra op het totaal opeens de macht grijpen?
Op landelijk en globaal niveau kan men de cijfers altijd nuanceren, het ging meer over concentraties, bepaalde gemeenten en steden waar de situatie er niet beter op zal worden. Ik zit niet bepaald te wachten op een machtigere islam (verzuiling) in Europa. Liever helemaal geen groei meer eigenlijk, we hebben de afgelopen jaren niet geseculariseerd om dat nu weer allemaal te zien terugdraaien. Ik heb ook nog steeds sterke twijfels bij een gematigde islam, er zijn weinig voorbeelden te noemen van landen waar dat het geval is. Meestal wordt de situatie er eerder grimmiger op.

Bron, en dan bedoel ik wel een volledige bron. Geen opname genomen uit een periode die voor jouw argument het meest handig is.

Ik raad je aan om de statistische ontwikkelingen in deze te bekijken voordat je met zo'n onzin argument komt. Moslimgezinnen in het Westen worden met de generatie kleiner en 'knijpen' redelijk standvastig richting autochtone gezinnen, dit duidt op assimilatie..of gewoon praktische aanpassing aan de inrichting van onze samenleving. Je zou wat meer vertrouwen moeten hebben in de Westerse beschaving. Niet zij zijn het gevaar, maar wij zijn het gevaar voor allerlei dragers van Middeleeuwse gedachtegoed en zandbakcultuurtjes.

Controleer anders even de geboortecijfers van nederland per gezin en die van b.v. marokko of turkije. Erg fijn dat ze hier enigsinds aanpassen (is ook nog maar de vraag) maar dat neemt niet weg dat in moslimlanden het geboorteaantal per gezin veel hoger ligt dan in niet moslim landen.

Op landelijk en globaal niveau kan men de cijfers altijd nuanceren, het ging meer over concentraties, bepaalde gemeenten en steden waar de situatie er niet beter op zal worden. Ik zit niet bepaald te wachten op een machtigere islam (verzuiling) in Europa. Liever helemaal geen groei meer eigenlijk, we hebben de afgelopen jaren niet geseculariseerd om dat nu weer allemaal te zien terugdraaien. Ik heb ook nog steeds sterke twijfels bij een gematigde islam, er zijn weinig voorbeelden te noemen van landen waar dat het geval is. Meestal wordt de situatie er eerder grimmiger op.
Het wordt tijd de de rationele, atheïstische bevolking zich gaat organiseren om al dat geloof tegen te gaan.
En ook samen meer kindjes maken.

Controleer anders even de geboortecijfers van nederland per gezin en die van b.v. marokko of turkije. Erg fijn dat ze hier enigsinds aanpassen (is ook nog maar de vraag) maar dat neemt niet weg dat in moslimlanden het geboorteaantal per gezin veel hoger ligt dan in niet moslim landen.

Ik was in de veronderstelling dat jij sprak over geboortecijfers in Nederland op zich..wat je overigens ook eens zou moeten bekijken. Overigens zie je in Turkije een 'westerse' tendens ontstaan wat betreft geboorte ontwikkelingen, geen idee waarom je dat land er bij haalt.

Ik zie niet in wat het belang is van afwijkende geboortecijfers tussen Westerse landen of ontwikkelingslanden waar een boel mensen de Islam aanhangen in deze context.

Laatst bewerkt:
De wereld wordt dommer, dommer en dommer.

-

Vraag mij wel eens af, als Moslims niet hadden bestaan. Waar zou dan de hedendaagse nieuws uitzendingen overgaan.

Erg fijn dat ze hier enigsinds aanpassen (is ook nog maar de vraag) maar dat neemt niet weg dat in moslimlanden het geboorteaantal per gezin veel hoger ligt dan in niet moslim landen.

Daar is niets mis mee. Wilt Mohammed en tevens praktiserend moslim in Irak tien kinderen krijgen van zijn nicht, dan geef ik hem mijn zege. Maar ik weiger om ze pertinent op te vangen in dit land.

Zolang iedereen in zijn eigen habitat woont vind ik alles prima. Cultuur-relativisme is vrede. :D

Ja de nederlandse media is ook zo betrouwbaar.. Waren dat ook niet de mensen die het filmpje over wie de aanslagen op World trade center hadden 'gedebunkt'?

Als je dat lang genoeg volhoudt wordt je vanzelf de meerderheid. Ben zeer benieuwd hoe je dat wilt tegenspreken...

Enig bewijs dat moslims meer dan 5 kinderen per gezin aanhouden?

Terug
Naar boven