MuscleMeat

Nieuws Moslimbevolking groeit twee keer sneller aan dan andere bevolkingen

nog meer lekkere geile moslim sletjes te neuqen!!!

Het zijn toch ook net konijnen. We zitten nu al met overbevolking, zal nog wat worden als we in 2030 zijn aangekomen.

De eensgezindheid van moslims als politieke eenheid wordt nogal overschat.
Klopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn linkerbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met rechts was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHO

Klopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn linkerbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met rechts was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHO

ik heb net het idee dat joden en christenen verenigd zijn in hun afkeer voor moslims :rolleyes:

Klopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn rechterbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met links was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHO
fixed

en het merendeel van de huidige immigranten zijn niet eens moslims.

en het merendeel van de huidige immigranten zijn niet eens moslims.

Wel potentiele moslims natuurlijk, allemaal dhimmi's die zich gewillig naar de slachtbank laten leiden. Het Europese Kalifaat is nabij!

Het lijkt me overigens toch al onzinnig om te denken in groepen op basis van religie. Het is al eerder genoemd maar moslims zijn als groep toch verre van homogeen te noemen (homofoob dan weer wel, j/k).

Ik kom toch regelmatig Arabieren op leeftijd tegen die amper Nederlands spreken. Ze nemen ook niet de moeite om het te leren. Het interesseert ze niet. Zolang ze ongehinderd gebruik kunnen maken van onze sociale voorzieningen vinden ze alles best.

Pure arrogantie eigenlijk.

Of zoals Liam Neeson het in de film Taken zo mooi weet te verwoorden:

http://www.youtube.com/watch?v=2VGoc8Wq5Zk

Ik kom eigenlijk alleen maar Arabieren tegen die behoorlijk goed Nederlands spreken.

Wat een retoriek. Ik kom dikwijls Nederlanders tegen die totaal onverstaanbaar zijn.

Weet je wie ook overal schijt aan hebben, Chinezen! Die gasten gaan alleen met elkaar om en zijn totaal niet geïnteresseerd in mijn klompen en onze prachtige tulpen. Die lui beginnen verdacht veel te lijken op dat andere gesloten groepje waar we de afgelopen eeuwen zoveel gedonder mee gehad hebben!

Nou moet ik zeggen dat ik me ook erger aan immigranten die na 20 jaar nog slecht Nederlands spreken.

---------- Toegevoegd om 00:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:02 ----------

Begint op een godwinnetje te lijken Klaas.

Nou moet ik zeggen dat ik me ook erger aan immigranten die na 20 jaar nog slecht Nederlands spreken.

Jawel, daar kan ik me iets bij indenken maar het stoort lang niet zo erg als al die Nederlandse geschiedenis en cultuur deskundigen met een vocabulaire van lik mijn reet die een voorliefde hebben voor het slappe gelul uit Venlo.

Terug
Naar boven