- Waardering
- 796
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is een fabel. Niet te veel mensen en eten genoeg. Er loopt alleen iets mis bij de eerlijke verdeling van rijkdommen.
Klopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn linkerbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met rechts was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHODe eensgezindheid van moslims als politieke eenheid wordt nogal overschat.
Klopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn linkerbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met rechts was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHO

fixedKlopt.. Als je ziet hoe de ene groep de ander probeert uit te roeien omdat die groep dacht dat mohammed op dinsdag eerst met zijn rechterbeen uit bed stapte terwijl het natuurlijk met links was o.i.d. is dat wel typisch om te zien, maar ondanks de verschillen zijn ze meestal wel verenigd in hun afkeer van joden en christenen.. IMHO
lol :d
Zou best kunnen dat het inmiddels wederzijds is, maar ik hoor de paus nooit zeggen dat alle moslims uitgeroeid moeten worden o.i.d.ik heb net het idee dat joden en christenen verenigd zijn in hun afkeer voor moslims![]()

Die wilt immigratie stopzetten en buitenlanders die een (ernstige) misdaad plegen het land uitzetten dus ja
Die wilt immigratie stopzetten en buitenlanders die een (ernstige) misdaad plegen het land uitzetten dus ja
Geen zin om dat op te zokeen als je me link geeft vertel ik het je graagCheck de immigratiecijfers van de afgelopen 30 jaar, en vertel me wat je opvalt.
en het merendeel van de huidige immigranten zijn niet eens moslims.
Nou moet ik zeggen dat ik me ook erger aan immigranten die na 20 jaar nog slecht Nederlands spreken.