XXL Nutrition

Nieuws Moslimbevolking groeit twee keer sneller aan dan andere bevolkingen

Zoals ik al zei in een ander topic stoor ik me meer aan dat machogedrag van de allochtone jongelui dan of ze in de Islam geloven. Laat ze lekker geloven als ze niemand kwaad doen, In de moskee in amsterdam lachten ze ook Mo(haatmeneer) uit dus t gaat de goeie kant op in hun denken over zulke randdebielen:thumbs:

In zijn ontzettend sterke argument van Turkije ligt dat ongeveer op 2,5. Ik nam die gozer al niet serieus maar dit bevestigd dan ook wel weer dat er geen reden is die houding aan te passen..

Gemeten per 1000 inwoners.

http://www.reisbijbel.nl/geboortecijfer-per-land

133 Turkije 16.62
184 Nederland 10.90

Als je de lijst even vluchtig doorkijkt zie je ook dat er veel meer moslim landen bovenin staan.

Begrijp best dat ze zich aan kunnen passen en moderniseren etc maar 6 meer per 1000 inwoners (en turkije heeft er net iets meer dan nederland) is een hoop.

Laatst bewerkt:
Als je die lijs echt bekijkt zie je dat vooral ontwikkelingslanden hoger scoren (hint). Er een Islamitisch overkoepelend plan of intentie aan vast plakken is te debiel voor woorden. Turkije vertoond in ontwikkeling wat dat betreft westerse trekjes, ook in de ontwikkeling van geboortecijfers en gewenste gezinsgrootte van in toenemende mate goed opgeleide Turken.

die vrouwkes bij ons zijn of hoerig of theedoekje vaak dus als je er 1tje wilt Russian Bear, moet je er 1 komen halen in Roosendaal:D

Gemeten per 1000 inwoners.

http://www.reisbijbel.nl/geboortecijfer-per-land

133 Turkije 16.62
184 Nederland 10.90

Als je de lijst even vluchtig doorkijkt zie je ook dat er veel meer moslim landen bovenin staan.

Begrijp best dat ze zich aan kunnen passen en moderniseren etc maar 6 meer per 1000 inwoners (en turkije heeft er net iets meer dan nederland) is een hoop.

Ter aanvulling: dat geboortecijfer komt uit 2008. Je ziet dit jaarlijks afnemen wat ook een argument is tegen jouw weinig doordachte angsten. Westerse landen hebben die pieken ook gehad, de afname in die pieken hebben vergelijkbare oorzaken als je daar nu aantreft als je verder wilt kijken dan je neus lang is..Je maakt gebruik van momentopnames, je hebt geen oog voor economische en sociale ontwikkelingen en laat die gebreken opvullen door gegevens die zonder de juiste context geen reet betekenen.

Op landelijk en globaal niveau kan men de cijfers altijd nuanceren, het ging meer over concentraties, bepaalde gemeenten en steden waar de situatie er niet beter op zal worden. Ik zit niet bepaald te wachten op een machtigere islam (verzuiling) in Europa. Liever helemaal geen groei meer eigenlijk, we hebben de afgelopen jaren niet geseculariseerd om dat nu weer allemaal te zien terugdraaien. Ik heb ook nog steeds sterke twijfels bij een gematigde islam, er zijn weinig voorbeelden te noemen van landen waar dat het geval is. Meestal wordt de situatie er eerder grimmiger op.

In de UK is enkele jaren geleden een studie gedaan dat de moslims aldaar vooral seculiseren en zich eerder Brits voelen dan wat anders. Nu zal je altijd malloten houden die menen dat alles wat staat in hun heilige boeken ook letterlijk genomen dient te worden maar dat soort literalisten vormt wel een minderheid. Een veel grotere groep zal nog amper een godshuis bezoeken en alleen in naam nog moslim genoemd kunnen worden.

Grote groepen concentraties van welke bevolkingsgroep ook dien je verder ten allen tijde te voorkomen. Maar dat is geen probleem dat alleen speelt als het aankomt op moslims natuurlijk.

Ter aanvulling: dat geboortecijfer komt uit 2008. Je ziet dit jaarlijks afnemen wat ook een argument is tegen jouw weinig doordachte angsten. Westerse landen hebben die pieken ook gehad, de afname in die pieken hebben vergelijkbare oorzaken als je daar nu aantreft als je verder wilt kijken dan je neus lang is..Je maakt gebruik van momentopnames, je hebt geen oog voor economische en sociale ontwikkelingen en laat die gebreken opvullen door gegevens die zonder de juiste context geen reet betekenen.

Angst? heb niks tegen moslims woon in een multiculturele buurt en de meeste zijn beste mensen :)

Maar zo te zien doe jij ook aannamens waar je niks van weet zoals wat ik al dan niet denk etc dus zal het hier maar bij laten.

Angst? heb niks tegen moslims woon in een multiculturele buurt en de meeste zijn beste mensen :)

Maar zo te zien doe jij ook aannamens waar je niks van weet zoals wat ik al dan niet denk etc dus zal het hier maar bij laten.

Jij schermt met een onzinfilmpje op youtube genaamd "Muslims are taking over the World" en je impliceert dat het een waarheid verkondigd tegenover onwaarheden van andere media (zonder dat je daar verder argumentatie voor toevoegd dat onderscheid te maken overigens).

Hoe moet ik dat in beleefde termen anders duiden dan angst? Ik weet het wel hoor, maar daar krijg je kaarten voor..

is cool, we gaan samen een keer stappen...heb je ook hoerig met een bruine huid?

weet niet hoe het komt maar ik trek vrouwen van dat ras aan

oei daar heb je een moeilijke, we hebben marokkanen enzo genoeg, maar maar een paar negerinnen:( ahjoh 20 stuks zijn genoeg voor je toch!

Dat is een fabel. Niet te veel mensen en eten genoeg. Er loopt alleen iets mis bij de eerlijke verdeling van rijkdommen.

klopt, die eerdere 4 miljard per jaar die we aan ontwikkelingshulp uitgeven en waar er waarschijnijk maar 5% van nuttig gebruikt wordt vind ik ook niet eerlijk:( Daarnaast hebben in sommige Afrikaanse landen de donkere mens de blanke mens uitgemoord of het land uitgezet en daarna hebben ze zelf hun land vertieft wat nu onbruikbaar geworden is. T klopt dat het oneerlijk verdeeld is maar er zijn al pogingen genoeg ondernomen

arme blanke mens :(

Ik maak me hier maar eens uit de voeten..zo weinig tijd..

Terug
Naar boven