- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zou denken dat in deze moderne tijden de gelovige populatie afnemende is
Ik weet niet of je dat zo gemakkelijk in alle gevallen op luiheid kan gooien. Ik kon een Chinese jongen met een moeder die werkelijk geen woord Nederlands sprak. Woonden al 20 jaar in Nederland of zo. Zelfs groeten was lastig, maar die was wel de hele dag zichzelf de t*fus aan het werken in het familierestaurant en anders thuis in de huishouding. Het heeft vaak ook veel meer te maken met het hebben van een hele andere opvattingen over samenleving en functioneren in een gemeenschap, dat soort dingen liggen vaak een stuk ingewikkelder dan het hebben van een luie aard of iets dergelijks.

Ik weet niet of je dat zo gemakkelijk in alle gevallen op luiheid kan gooien. Ik kon een Chinese jongen met een moeder die werkelijk geen woord Nederlands sprak. Woonden al 20 jaar in Nederland of zo. Zelfs groeten was lastig, maar die was wel de hele dag zichzelf de t*fus aan het werken in het familierestaurant en anders thuis in de huishouding. Het heeft vaak ook veel meer te maken met het hebben van een hele andere opvattingen over samenleving en functioneren in een gemeenschap, dat soort dingen liggen vaak een stuk ingewikkelder dan het hebben van een luie aard of iets dergelijks.
Mee eens.
Waarom zou de waarde die men hecht aan het spreken van een taal en het inburgeren gelden voor de immigrant? Wanneer deze werkt, belasting betaalt en zo een bijdrage levert aan onze samenleving, wat maakt de taal dan nog uit? Laat hen rustig hun gang gaan, ze limiteren enkel zichzelf hiermee. Vrees voor verlies van eigen cultuur is ongegrond. Zij zijn een minderheid waarvan de kinderen gewoon naar een Nederlandse school zullen gaan. De 3e generatie zal waarschijnlijk geen andere taal kennen dan het Nederlands.
zou het mij niet verbazen dat moslima's juist door het rechts-populistische gezwam vaker een hoofddoek dragen dan voorheen. Want zo zitten mensen nu eenmaal vaak in elkaar, vooral jonge mensen.

+1, daarom ben jij de baasZeg Moslimhaters hier op het forum,of anti-moslim leden hier op het forum?
waarom zijn jullie zo bang en onzeker dat jullie constant dit soort posten moeten plaatsen over het slecht zijn van een moslim?
De enige argumenten die ik tot nu toe heb gehoord in een jaar tijd die je op enige wijze kan afschrijven op geloof zijn een laag aanpassingsvermorgen en het behoud van Nederlandse trots(want die is bij jullie in de omgeving oh zoveel te vinden!).
Waarom is hier geen één topic geplaats over de rellen in Tunesie en Egypte,waar moslims op dit moment allicht doodgaan voor de strijd om democratie?
Echt waar zijn jullie oh zo bang voor dat jullie zulke zwartkijkers zijn geworden?