Fitness Seller

Motivatie weg, "natty" trainen???

DBB weer op z'n best

:popcorn:

Als iedereen nu eens een beetje zou minderen met zich te spiegelen aan iemand anders. Het is toch je eigen keuze of je natty blijft of niet, daarom moet een ander het toch niet laten. ???

Ik was van plan om OFF-cycle te blijven dit jaar, maar nu ik de posts zie van Mister10 begint het toch weer te kriebelen :D

Wat een onzin, hij moet juist nog harder werken om zijn beoogde doel te behalen. Iemand die eerst zijn natuurlijke limiet heeft bereikt en daarna richting AAS gaat, is iemand die weet wat ie doet. 10% AAS 45% Hard werken en 45% voeding denk dat een betere beschrijving is. Had hij die AAS gezet en verder niets gedaan dan was er ook geen gram spier bijgekomen, omdat hij al op zijn limiet zat.

:) Ga jij maar soliciteren bij de fabeltjeskrant. Misschien dat je nog wat peuters kan overtuigen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ImageUploadedByTapatalk1411092281.153789.jpg

halo mister10 . ik moet toch iedere x lagge om jou posts...mooie natuurlijke fl**ker :p

Ik heb dit ook soms TS, vooral als nieuwe superdudes ineens komen en je ziet aan alles dat ze kuren maar dan denk ik altijd : oke je bent paar kg zwaarder omdat je kuurt! Maar wacht tot ik kuur en dan ben ik dubbel zo groot.

Daar uit haal ik me motivatie, ik zal sws ooit kuren maar op dit moment wil ik het maximul natty halen moet jij ook doen en dan kuren. Dan word je de beest!

Mister10, je hebt met die stats een ffmi van 26,4 nuff said

OT: Laat jezelf niet zo beinvloeden door de resultaten van een ander, onzekere bb'ers zijn er al genoeg

mister10 overdrijft natuurlijk zwaar, maar om aan de andere kant te stellen dat AAS maar 10% van het verhaal is is ook niet waar...

De exacte verhoudingen maken ook niet uit. Waar het uiteindelijk om gaat is je keuze. Die moet je respecteren. AAS is totaal niet mijn ding omdat - zoals hierboven gezegd - het gewoon te riskant is en er veel gezondheidsnadelen aan kunnen kleven (tenzij je een arts bent of onder supervisie van een arts AAS zou gebruiken, wat voor mij tenminste helaas niet mogelijk is en voor vele anderen ook niet omdat AAS simpelweg illegaal zijn en terecht btw). Ik wil inderdaad lang en gezond leven. Die paar extra kilo's spiermassa en/of die verbeterde stats vs. gezondheid? Mijn keus is wel duidelijk :)

mister10 overdrijft natuurlijk zwaar, maar om aan de andere kant te stellen dat AAS maar 10% van het verhaal is is ook niet waar...

Ik weet niet precies over welke uitspraak je het hebt, maar overdrijven doe ik zelden, dus wellicht in dit geval ook niet. Waarschijnlijk mis je gewoon de nodige achtergrond om in te zien dat ik niet overdreven heb.

Lol AAS maakt maar 10% uit? En 90% talent zeker.

AAS kan het verschil maken tussen 120kg loglift of 210 kg.

2ebzk8j.jpg

Er is een reële mogelijkheid, maar niet iedereen. Mijn post impliceert dit trouwens ook niet dat iedereen dit zal kunnen.

Het is niet enkel AAS die het verschil maakt tussen 120 en 210 kg loglift. Men vergeet vaak dat mensen die gebruiken vaak nog harder werken en gedisciplineerder zijn dan mensen die niet gebruiken. Zeg bewust vaak, want dit is natuurlijk niet in alle gevallen zo.

Het is niet enkel AAS die het verschil maakt tussen 120 en 210 kg loglift. Men vergeet vaak dat mensen die gebruiken vaak nog harder werken en gedisciplineerder zijn dan mensen die niet gebruiken. Zeg bewust vaak, want dit is natuurlijk niet in alle gevallen zo.

Het aloude zinnetje "mensen die AAS gebruiken werken nog harder...".
Niemand beweert het tegenovergestelde. Het is niet dat je AAS gebruikt, dat je dan niet hard moet trainen en dat de spiermassa er vanzelf op vliegt. Natuurlijk zul je hard moeten trainen en veel eten als AAS-gebruiker.
Echter, het punt is dat je als je twee personen hebt die beide even hard trainen en even goed eten, maar de ene gebruikt AAS en de andere niet, dan zal de niet-gebruiker omvergeblazen worden door de andere op vlak van fysiek of kracht.

Het aloude zinnetje "mensen die AAS gebruiken werken nog harder...".
Niemand beweert het tegenovergestelde. Het is niet dat je AAS gebruikt, dat je dan niet hard moet trainen en dat de spiermassa er vanzelf op vliegt. Natuurlijk zul je hard moeten trainen en veel eten als AAS-gebruiker.
Echter, het punt is dat je als je twee personen hebt die beide even hard trainen en even goed eten, maar de ene gebruikt AAS en de andere niet, dan zal de niet-gebruiker omvergeblazen worden door de andere op vlak van fysiek of kracht.

Maar het lijkt altijd alsof mensen willen beweren dat mensen die AAS gebruiken toch geen moeite hoeven te doen, omdat ze AAS gebruiken.
En ik ben het er natuurlijk mee eens dat diegene die gebruikt meer progressie zal boeken dan de niet-gebruiker. Maar om dan te gooien met verhoudingen als 90-10% vind ik een beetje te kort door de bocht.

lol @ 120kg natty log lift vergelijken met 210kg enhanced log lift

Terug
Naar boven