Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, het extreem veel specifieke oefeningen als banded lat activatie, allerlei kleine spiertjes en fysio achtige dingen die ik tussen deadliften door doe bijvoorbeeld.Een slecht geplande training kan je toch wel loggen? Misschien had je gehoopt dat er iets anders te melden was, maar dat is een andere zaak![]()
Nou ja, toch leuk dat je het een keer noemt dan.Ja, het extreem veel specifieke oefeningen als banded lat activatie, allerlei kleine spiertjes en fysio achtige dingen die ik tussen deadliften door doe bijvoorbeeld.
Mijn warming up bestaat uit:
Clam shells, banded glute bridge variaties, hamstring activatie., heup activatie buikspieren.
Elke avond 1 uur stretchen ook.
Dus dat kost al zoveel tijd dat als ik dan ook ga loggen ik flinke stress krijg ervan. Daarom soms wat minder actief in mn log.
Ja, ook met elastiek. 3 x 30 seconden elke kant.Nou ja, toch leuk dat je het een keer noemt dan.
Clam shells ook met elastiek? Anders is dat een beetje slappe oeffening toch?
met wie?

Echt hoe raad je zoiets? Hahaha. Ik dacht dat hoef ik er niet bij te zeggen. Maar ja. Een prachtige dame. Die kwam langs en ging met mij die kroketten en pizza eten. En natuurlijk werd er ook flink gestoeid toen onze kleren uit moesten voor de zekerheid.
Thanks voor motiveren om beter te loggen. Het maakt alles wat overzichtelijker.
Een soort inverted row zonder rowing?
Werkt het?Ik krijg echt met geen mogelijkheid bedacht wat je hier nou mee zou bedoelen