Mister B
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.801
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Post je splits eens?Lekker gerend vandaag. Nieuwe Hoka's gaan steeds beter zitten. Ook lukt het me makkelijker om meer kilometers te rennen dan eerst. Zo lijkt het.
![]()
![]()
Meestal ongeveer:
ull en armen rustig, rennenLekker man. Veel plezier!
Ik denk dat hij tussentijden van je rondje bedoelt

Bedoel je dit anders?
Ja ik zag t ook...
vergeten op te schrijven dat ik wasgeëindigd met 90 kg farmerswalks en onderarmoefeningen. Maar dat was maar 150 meter in totaal ofzo. Ik was al flink gefrituurd .Ik vlieg over een week naar Thailand! Training gisteren:
Als opwarming en tussemdoor fysio oefeningen.
BB squat
3 x 5 x 100
Benchpress
3 x 5 x 70
2 x 5 x 72,5
Hanging leg raises
8 x bw
8 x +5kg
Gravity boots abs, 1 set
3 x bw
3 x 5kg
6 x 7,5kg
3 x bw
En toen was er 2 uur voorbij inclusief warmups en een paar extra sets fysio oefeningen. Eigenlijk had ik dit gepland erna, maar vond het wel goed zo.
Supersets:
Hip thrusts 3 x 8 paused
Leg extensions 3 x 15 x 18,75 very slow.
Incline db bench
Cable crossovers
Thanks ja... muscle memory is real!Balen van de voedselvergiftiging....
Maar desondanks wel genoten daar?
Gewoon rustig weer beginnen.
Komt allemaal wel terug.![]()
Denk het niet. Er was één gast (Thai), die was lang en sowieso niet natty. Die was volgens mij groter.URL doet het niet, maar is vast een mooie gym
Ben je de grootste daar?
Mwaah... met die voedselvergiftiging symptomen... Ik deed vooral wat nodig was voor t lichaam. En probeerde de kuiten machine uit, holy shit, nice:O ja, nu zie ik het. Mooi spul en een muat thai vloertje.... heb je het nog aangedurfd?