AndroidHealthClinic

MrSenor log - 5x5 variatie

• Topic Starter Topic Starter

Gaat om de balans... Gainen, trainen en genieten! Zonder lach is de rest niets waard he :)

Haha levensgenieter! En nu even teugels aantrekken idd!

Zeer zeker! Weer even goed genoten, nu strak de teugels aan. Vandaag 1800 kcal, net zaalvoetbal gehad (compensating cardio) en straks nog een late kracht sessie. Deze week minimaal 6 trainingen (ex cardio) en per saldo gewoon progressie maken!

Jij hebt er ook nog een lekkere training uit geknalt man!

Zojuist dus zaalvoetbal gehad, tegen de nummer 1 (wij staan 3e). Eerste helft 0-0, 2e helft staan we 10 minuten voor tijd 6-1 voor! We waren lekker op dreef dus.. uiteindelijk 6-3 gewonnen, en nu staan we 2e. Lekker bezig! Nu even avond eten naar binnen schuiven en even wat werk wegwerken, en dan vanavond nog een rug/biceps training wegwerken. Hard gaan in het weekend is hard gaan door de week, op naar een stabiele < 81kg,(maar niet te snel want dan moet ik foto's plaatsen :who:)

En er is getraind! (wait what, doet ie dat ook nog??).

Eerst zaalvoetbal vandaag, en net nog even deze training gedaan:

Pull ups:
BW 5-5-5-5-5 (yeah, eindelijk geluk,5x5! Zo'n weekende zuipen / niet trainen toch geholpen? :trollface:

Cable row wide grip:
45kg x 12
52kg x 10
59kg x 8
66kg x 10 x 3

Plate loaded pull downs:
60kg x 12
80kg x 10 x 3

BOR:
50kg x 3 x 10

Incline seated dumbell curls:
14kg x 10 x 2 x 3

21ers:
25kg x 3 (helemaal dood)

Trainingstijd: 39 minuten (kwart voor 11 tot half 12 ongeveer)

Prima training, wetende dat ik al een uur heb gevoetbald. Voeding van vandaag is hierop uitgekomen, iets boven de 1800kcal, maar genoeg eiwitten en dankzij zaalvoetbal is het kcal deficit voldoende voor vandaag. Lekker begin van de week, morgen lekker verder met een dagje werken en savonds een leg day! Weer een poging doen de 100kg te squatten, dat moet uiteraard normaal worden!

upload_2017-11-6_23-52-52.png

Cheers!

Sterke training hoor! Meer dan prima gewichten vliegen er ier voorbij:thumbs:

Sterke training hoor! Meer dan prima gewichten vliegen er ier voorbij:thumbs:

thnx, moet ook zeggen dat het me niets tegen valt.. gaat wel de goede kant op. Zo na het weekend ook niet al te veel schade gehad al zeg ik het zelf.. vanochtend 81,1kg. Begint dus stabiel < 81 te komen, de 80 komt steeds verder binnen bereik.

Vanavond legs op de planning! Verwachte training:

Squat: opbouwen tot 90kg (2 setjes) en 100kg (2 setjes als dit er in zit, gewoon weer proberen).
Deadlift: Opbouwen tot 120kg zonder straps (die wil ik eigenlijk pas weer later gaan gebruiken)
Lunges: 3 x 12
Leg extensions: 3 x 12
Leg curls: 3 x 12
Calf press: 3 x 15

OHP dumbell: 20kg x 12 x3
Side raises: 3 x 12
Front raises: 3 x 12
Shrugs: heave 3 x 10

Wellicht wat HIIT achteraf, wil ik eigenlijk wel er in houden, maar even kijken hoe ik uit kom qua tijd / energie. Gister wel zaalvoetbal, is eigenlijk ook een vorm van HIIT. Op naar de < 81kg stabiel! #foto'sincoming

Damn..pittig hoor! Eerst die legday en daarna nog schouders!:thumbs:

Damn..pittig hoor! Eerst die legday en daarna nog schouders!:thumbs:

Moet zeggen dat mijn schouders redelijk ontwikkeld zijn, dus die gaan er vrij makkelijk achteraan... Vol gas op de OHP en de rest is wat assistence om het af te maken. Denk dat het een aardig late training wordt vanavond ivm werk, maar dan is het iig wel lekker rustig!

En er is getraint! Trainingstijd van 71 minuten, niet aan HIIT toegekomen, want dood. Training begon al met vrij weinig energie.. liep om 22.15 de gym in en avondeten was om 19u, maar was geen hele grote portie, en drukke werkdag gehad, dus was aardig moe. De volgende training er uit geperst:

Squat:
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 3 x 2 Dit viel heel erg tegen. Wilde eigenlijk 90kg x 6 en daarna 100kg x 3 ofzo, maar squat ging voor geen meter. Blijft echt mijn grootste verbeterpunt

Deadlift:
60kg x12
70kg x 10
80kg x 8
90kg x 6
100kg x 4
110kg x 2
120kg x 1
130kg x 1 PR squat ging waardeloos, dus maar een PR op de deadlift er uit geperst. Wel echt mn max voor nu, ging met erg veel moeite. Maar wel PR, dus progressie!

Leg extensions:
39kg x 12 x 3 TUT/MMC

Lying leg curls:
36kg x 12 x 3 TUT/MMC

Calf press:
93kg x 15 x 3 TUT/MMC

OHP seated dumbells:
20kg x 12
22kg x 12
24kg x 12 (NICE!)

Seated side raises:
9kg x 12 x 3

Seated front raises:
9kg x 10 x 2 x 3

Dumbell shrugs:
34kg x 12 x 3

Lekkere train, ondanks een kutbegin. Ga ook maar eens beginnen met mn training een rating te geven op basis van 1-5... met duivelse bananen. Want die zijn gewoon leuk. Omdat de squat kut ging vandaag maar de rest ok:

:devilnana::devilnana::devilnana:

Eten van vandaag trouwens erg netjes en volgens schema. Compenseren voor het weekend gaat lekker, nog 2 dagen doorzetten en ik ben benieuwd wat voor progressie ik vrijdag ochtend kan zien tov vorige week (als er al progressie is).
upload_2017-11-7_23-47-0.png

Cheers!

Ziet er mooi uit.

Die whey met kwark valt dat te eten? Ga ik anders ook is proberen als ik niet aan mijn eiwitten raak :D

Ziet er mooi uit.

Die whey met kwark valt dat te eten? Ga ik anders ook is proberen als ik niet aan mijn eiwitten raak :D

Ik pak 250g magere franse kwark (normaal vind ik dat niet te vreten) en doe daar 2 scoops whey bij (à 10 gram). Heb cheesecake smaak hiervoor. Voorzichtig roeren dat het een beetje mengt, en dan goed doorroeren, dan neemt die kwark het perfect op en krijg je een iets dikkere substantie.. een soort chocolademouse achtig maar dan cheesecake smaak. Vindt het zelf echt een topcombi!

Ik pak 250g magere franse kwark (normaal vind ik dat niet te vreten) en doe daar 2 scoops whey bij (à 10 gram). Heb cheesecake smaak hiervoor. Voorzichtig roeren dat het een beetje mengt, en dan goed doorroeren, dan neemt die kwark het perfect op en krijg je een iets dikkere substantie.. een soort chocolademouse achtig maar dan cheesecake smaak. Vindt het zelf echt een topcombi!
Ga ik ook keertje proberen dan :D.

Vandaag overigens een overwerk avond, dus weer lekker wok + extra kip besteld. Past wel (ongeveer) binnen mijn macro's, straks even evalueren hoe ik uit kom, maar zal ongeveer goed uit komen. Vanavond na werk (tot 22u) borst/triceps op de planning(23-24):

Planning van de training voor vanavond:
Incline BP: opbouwen tot 90kg
Dumbell press flat: 3 x 12 opbouwend gewicht
cable flyes: 3 x 12
andere fly variatie: 3 x 12

Cable extensions balletje: 3 x 12
skullcrushers: 30kg x 12 x 3
cable push downs drop sets: 3 x 12 laatste dropset

Afhankelijk van tijdstip dat ik klaar ben eventueel nog HIIT, maar na 15u werken (7-22) ben ik denk ik al blij als ik ga :D

Oeh Yeah... overwerk FOOD! Klaar om nog paar uurtjes door te werken, ging er weer prima in. En Hey, extra kip, dus eiwitjes :eating::trollface:

upload_2017-11-8_18-31-34.png

PS: En een cola light, ik wil natuurlijk niet dik worden.

En er is getraind! Om 22.30 in de gym, praktisch in 1x door uit werk. Was lekker rustig rond dit tijdstip! :)

Borst/Triceps:

Incline bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 4
80kg x 5

Dumbell press flat:
24kg x 12
26kg x 12
28kg x 10
30kg x 8

Incline dumbell flies:
20kg x 12 x 3

Fly machine:
79kg x 12 x 3

Cable triceps extensions balletje:
4,5kg x 15 x 2 x 3

Skullcrushers:
30kg x 10 x 3

Cable push down v-grip:
23kg x 12 x 3

Trainingstijd: 43 minuten, 23.25 klaar, geen tijd/puf meer voor HIIT, morgen weer om 6u mn nest uit. Lekkere train zo...

Rating: :devilnana::devilnana::devilnana: (gewichten waren aardig goed, goede focus, maar niet heel uitgebreid en ook geen HIIT)

Voeding van vandaag overigens iets hoger uitgekomen dan gepland ivm overwerkmaaltijd (en de loempiatjes die er bij zaten, jezus wat waren die lekker): kcal 2100, E178, K212, V60. An sich best prima, en onder onderhoud dus gewoon progressie. En de baas betaalt, heeeujjjj

Damn! Aardig doorgetraind hoor kerel en toch serieuze gewichten verplaatst!

Werk-meal netjes ingefit.. #ikrekenhetgoed :marvin:

YEahhh nieuwe dag.. dagje werken, zit een beetje eten bij
Damn! Aardig doorgetraind hoor kerel en toch serieuze gewichten verplaatst!

Werk-meal netjes ingefit.. #ikrekenhetgoed :marvin:

@Training: Ja ging wel lekker, liever wat minder oefeningen met goede intensiteit / gewichten, dan lukraak 1,5 uur aankloten. Stukje time efficiency, wat gezien mijn krappe planning vaak wel handig is. Overigens begin ik wel te merken dat ik in een kcal deficit zit voor alweer een tijdje nu.. zowel qua fysiek maar ook soms uithoudingsvermogen qua trainen. Maar ga nog steeds redelijk vooruit qua sterkte, uithoudingsvermogen komt wel weer.

@Voeding: Vond hem best schappelijk, en overwerkmaaltijden overslaan ga ik dus niet doen (best lekker, gratis, en weer eens wat anders dan mn eigen prep). Vanavond ook eten op werk want hebben een teamsessie ofzoiets, zal niet echt uitgebreid zijn maar even kijken wat het is. Eventueel thuis nog aanvullen met gebakken eitje of een protein pancake, want heb zo'n vermoeden dat het eten op kantoor geen focos op de protons heeft. Fuckers.

Planning vandaag:
7.30 - 21.00 werk
22.00 - 23.00 Rug/Biceps

Voeding: Standaard door de weeks, 1800kcal, 160E, 70V, rest carbs. Hopelijk...
Daarna: Hopelijk geen kroeg, maar dat hoopte ik de afgelopen weken ook, en iedereen heeft kunnen lezen hoe dat is geëindigd :D:roflol::klink::popcorn2::bierbang:

Oja, moet wel ff lekker door blijven trainen deze week. Zaterdag waarschijnlijk drankje met chick van afgelopen vrijdag, dus ff curls voor de girls he, je kent t wel

1800 :eek: zou je de eiwitten dan niet wat hoger mikken?

1800 :eek: zou je de eiwitten dan niet wat hoger mikken?

1800 is gemiddeld door de week, met weekend erbij kom ik op gemiddeld 2100 schat ik zo. Is het dan aan te raden om hoger qua eiwitten te gaan zitten dan 150g (iets meer dan 2x vvm)? Ben hier nog een beetje zoekende in

Verrek, het was weer zo ver! 22u klaar met werken, lekker schnitzeltje gepakt op werk (paste prima binnen de macro's), maar na 4 dagen buffelen en een stressvolle week, was het belletje van een maat van me om toch even in de kroeg te gaan kijken een gevalletje juiste belletje op het juiste moment. Niet trainen dus, maar kroeg. Paar biertjes (lees van 23 tot 02.30) en wat bittergarnituur, #nogains maar #zeergezellig. Een fototje als weerspiegeling van de avond... vooral die kipkluifjes, protons!!

upload_2017-11-10_15-13-40.png

Terug
Naar boven