AndroidHealthClinic

MrSenor log - 5x5 variatie

• Topic Starter Topic Starter
Jezus wat een dagje.. Na de gemiste lunch, karige kiploempia liep werk ook nog langer uit dan dat het eigenlijk uit zou lopen.. uiteindelijk 23.15 thuis (maar wel alles afgekregen op een goede manier, geeft ook wel weer een goed gevoel). Besloten om meteen om te kleden en toch naar de gym te rijden voor een snelle work out, want hey, direct slapen was toch nog geen optie en gister rustdag, dus vandaag maar even wat mentaliteit tonen. Van 23:30 tot 00:10 getraind, een iets beknoptere versie:

Bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 5
100kg x 3
105kg x 2 PR --> Ik dacht ik probeer hem gewoon, zonder spotter, en ging best goed eigenlijk. lekkeerrrrrrr

Incline dumbell press:
26kg x 12 x 3

Incline dumbell fly:
18kg x 10 x 3 rustige en gecontroleerde uitvoering

Fly machine:
86kg x 12 x 3 MMC

Triceps extensions cable balletje:
5.7kg x 15 x 3 (per arm)

Skull crushers:
30kg x 10 x 3

Trainingstijd: 41 min

Nu zit ik ondertussen mn bakje kwark + whey te nuttigen, en dan ben ik zelfs nog qua voeding ook nog goed uitgekomen. 14 effectieve uren gewerkt + PR bench + voeding binnen macro's..... Today was a good day!

De afhaalmaaltijd van vanavond, was op voor ik er erg in had :eating:

upload_2017-11-1_18-31-32.png

Moet zeggen dat ik het een erg karige kiploempia vond, betwijfel het of ik die goed heb ingevoerd in MFP. Aan de andere kant heb ik wel een deel rijst laten liggen (zit uiteraard altijd veel te veel bij, kost ze niets he) en wel extra kip bij de wok gedaan, dus per saldo zal het ongeveer wel uitkomen met wat ik ingevoerd heb. (onder de rijst ligt nog meer kip verstopt, die sneaky bastards dachten dat ik ze niet zou vinden, nou hadden ze mooi mis!

Oja, en een cola zero, want ik wil niet dik worden
Een redelijk normale meal zo:thumbs:

Wel lekker dat je bijna klaar bent met je postmaster:woot: nog even doorbikkelen! Je logt leuk en uitgebreid trouwens:D

Een redelijk normale meal zo:thumbs:

Wel lekker dat je bijna klaar bent met je postmaster:woot: nog even doorbikkelen! Je logt leuk en uitgebreid trouwens:D

Thnx! Krijg er ook wel lol in moet ik zeggen, en haal ik ook wel aardig wat motivatie uit! Zal binnenkort ook wel even een stukje typen over mn doelen en motivatie... Maar zeer beknopt is het om wat zakelijke ambitie te combineren met een gezonde lifestyle, maar ondertussen ook nog verrekte veel lol te maken. Vergt soms aardig wat discipline, maar daar is zo'n logje een goede motivatie natuurlijk!

Vandaag nog een dagje clean eten en rug/biceps training op de planning... en dan is het weekend, ik vrees het ergste. Morgen vrimibo/pubquiz/oktoberfest/stappen, zaterdag "ga ik niets doen", dus dan beland ik ongetwijfeld in de kroeg en zondag is het slap ouwehoeren in de Arena, en aangezien dat voetbal altijd kut is zal dat ook wel weer bier drinken zijn. bye bye progressie

Even een leuk printscreentje: De gemiddelde voeding van de afgelopen 6 dagen + vandaag. (de dag precies hiervoor was kroeg en komende 3 dagen zal ook wel raak zijn, dus even een trots momentje wat precies hiertussen past haha :roflol::roflol::roflol:

upload_2017-11-2_9-55-56.png

Voeding ziet er mooi uit. Je haalt over het algemeen de targets wel.

Sterke bench ook, mooie pr! :allright:

Geniet nog van het weekend! :eating::eating::eating::klink::klink::klink:

En tot zover de goede bedoelingen om mij vandaag precies aan mijn voeding te houden, helaas weer flink overwerken dus sushi bestel. Wat zalm, tonijn, wat rolls, ach ja, is eigenlijk toch ook gewoon rijst met eiwitten? :who:

upload_2017-11-2_19-46-58.png

Dit was voor 2 personen. Denk dat ik het volgende op heb:
- Losse plakken tonijn/zalm: 6
- Zalm/roomkaas: 4x
- Kip: 4x
- Garnaal: 8 x
- zo'n ding met zalm/tonijn er op: 2x

Eigenlijk nog best schappelijk.. 18x beetje rijst + 8x groot stuk vis + 16x klein beetje eiwit. Geen flauw idee hoeveel in totaal, maar hey, #GAINZ

Jezus wat een dagje.. Na de gemiste lunch, karige kiploempia liep werk ook nog langer uit dan dat het eigenlijk uit zou lopen.. uiteindelijk 23.15 thuis (maar wel alles afgekregen op een goede manier, geeft ook wel weer een goed gevoel). Besloten om meteen om te kleden en toch naar de gym te rijden voor een snelle work out, want hey, direct slapen was toch nog geen optie en gister rustdag, dus vandaag maar even wat mentaliteit tonen. Van 23:30 tot 00:10 getraind, een iets beknoptere versie:

Bench press:
40kg x 12
50kg x 12
60kg x 10
70kg x 8
80kg x 6
90kg x 5
100kg x 3
105kg x 2 PR --> Ik dacht ik probeer hem gewoon, zonder spotter, en ging best goed eigenlijk. lekkeerrrrrrr

Incline dumbell press:
26kg x 12 x 3

Incline dumbell fly:
18kg x 10 x 3 rustige en gecontroleerde uitvoering

Fly machine:
86kg x 12 x 3 MMC

Triceps extensions cable balletje:
5.7kg x 15 x 3 (per arm)

Skull crushers:
30kg x 10 x 3

Trainingstijd: 41 min

Nu zit ik ondertussen mn bakje kwark + whey te nuttigen, en dan ben ik zelfs nog qua voeding ook nog goed uitgekomen. 14 effectieve uren gewerkt + PR bench + voeding binnen macro's..... Today was a good day!
Woow waar komen die bench presses vandaan :o. Sterk man!

We hebben ongeveer dezelfde stats zag ik net :p Zelfde lengte, en ik woog ook ongeveer 82 bij een bodyfat% van 16 :P We benchen en squatten ook ongeveer hetzelfde. Ik volg je!

Lekkere sushi trouwens :lick:jammer dat sushi zo duur is anders zou ik t echt 3 x per week eten

Niets mis met sushi :)

Goeie bench weer man :eek:. Me jealous

Je bent lekker bezig! Keep up the good work! :flexbiceps:

Woow waar komen die bench presses vandaan :o. Sterk man!

Ja goede vraag, gaan de laatste tijd wel erg lekker inderdaad:D

We hebben ongeveer dezelfde stats zag ik net :p Zelfde lengte, en ik woog ook ongeveer 82 bij een bodyfat% van 16 :P We benchen en squatten ook ongeveer hetzelfde. Ik volg je!

Lekkere sushi trouwens :lick:jammer dat sushi zo duur is anders zou ik t echt 3 x per week eten

Ah nice, ik ga jou ook volgen dan! even je log opzoeken.

Ja ik eet sushi eigenlijk bijna nooit, maar met overwerk betaald de baas... dus ja, dan kunnen we het mooi bestellen:trollface:

Binnenkort maar weer eens een AYCA gaan doen... (zonder kcal te tracken ofc, of mss ook maar een kcal challenge doen dan)

eten = leven..... valt sushi prima binnen hehe

Goeie bench weer man :eek:. Me jealous

Thnx! Ik was er ook wel echt blij mee, had deze niet verwacht zonder spotter haha

Je bent lekker bezig! Keep up the good work! :flexbiceps:

thnx!

En een update van gisteravond! Zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen zat ik volle bak goede bedoelingen.. binnen mijn macro's eten en gym. MAAARRRR de planning is toch anders geworden, ik moest toch even aanhaken bij wat vrienden in de kroeg (groepsdruk, geen keuze, super kut, eigenlijk wilde ik niet, dat soort dingen) dus dat was ipv gains in de gym een zooi bier (8 stuks), kipvleugeltjes, wat bittergarnituur en nootjes. Vanochtend 82,5kg hehe, maar was zeker de moeite waard! :trollface:

Wellicht denk je nu dat dit een wat rare actie is ofzo, hele week clean eten, en vervolgens braaf 1500kcal (als het niet meer is) in de kroeg achterover gooien, maar ik ben een eerg sociaal persoon en vind mijn vrienden erg belangrijk. En laten die nu net regelmatig in de kroeg zitten haha. Mijn doel is natuurlijk om mijn fysiek te verbeteren, maar wel in een balans tussen sociaal en focus. Dit soort acties ga je dus in dit log sowieso vaker zien, en ik ben vooral benieuwd of ik met deze beperking toch progressie kan gaan maken. Daarnaast heb ik gister avond een deadline gehaald voor werk (daarom dus meerdere avonden overwerken en tot donderdag avond circa 55uur gewerkt al) en dan was dit avondje met vrienden ook zeker wel verdiend.

Wat betekend dit dan voor vandaag? Nou, een kleine kater, maar dan is het dus juist zaak om ballen te tonen en gewoon door te gaan. Op tijd er uit, en gewoon braaf aan voedingsschema houden vandaag. Shake er in sochtends, de vitamine supps, lunch maken en eiwit snack mee. Juist op die momenten is het belangrijk om discipline te tonen, want die 1500kcal uit de kroeg zijn een feit, maar dan moet je dus niet nog 2 dagen door gaan sloffen maar meteen er weer op zitten.

Oja, vanavond wel pubquiz/oktoberfest/stappen. dus die goede bedoelingen gelden tot 17.00, daarna gaat het weer finaal verkeerd :klink::eating::bierbang:

Haha, je hoeft ons niet te overtuigen hoor..je doet het voor jezelf! Met een cheatdagje meer kom je er ook wel ;)

Haha, je hoeft ons niet te overtuigen hoor..je doet het voor jezelf! Met een cheatdagje meer kom je er ook wel ;)

Haha ook niet mijn bedoeling om iemand te overtuigen, maar om voor mijzelf mijn motivatie en prioriteiten uit te spreken! Ik zal ongetwijfeld veel gaan cheaten, maar bedoeling is wel dat ik door een goede balans (compenseren) toch richting mijn doelen ga. De impact van cheaten moet maximaal zijn dat mijn progessie langzamer gaat, maar niet dat het averechts gaat werken. We gaan het zien!

En een update van gisteravond! Zoals jullie wellicht hebben kunnen lezen zat ik volle bak goede bedoelingen.. binnen mijn macro's eten en gym. MAAARRRR de planning is toch anders geworden, ik moest toch even aanhaken bij wat vrienden in de kroeg (groepsdruk, geen keuze, super kut, eigenlijk wilde ik niet, dat soort dingen) dus dat was ipv gains in de gym een zooi bier (8 stuks), kipvleugeltjes, wat bittergarnituur en nootjes. Vanochtend 82,5kg hehe, maar was zeker de moeite waard! :trollface:

Wellicht denk je nu dat dit een wat rare actie is ofzo, hele week clean eten, en vervolgens braaf 1500kcal (als het niet meer is) in de kroeg achterover gooien, maar ik ben een eerg sociaal persoon en vind mijn vrienden erg belangrijk. En laten die nu net regelmatig in de kroeg zitten haha. Mijn doel is natuurlijk om mijn fysiek te verbeteren, maar wel in een balans tussen sociaal en focus. Dit soort acties ga je dus in dit log sowieso vaker zien, en ik ben vooral benieuwd of ik met deze beperking toch progressie kan gaan maken. Daarnaast heb ik gister avond een deadline gehaald voor werk (daarom dus meerdere avonden overwerken en tot donderdag avond circa 55uur gewerkt al) en dan was dit avondje met vrienden ook zeker wel verdiend.

Wat betekend dit dan voor vandaag? Nou, een kleine kater, maar dan is het dus juist zaak om ballen te tonen en gewoon door te gaan. Op tijd er uit, en gewoon braaf aan voedingsschema houden vandaag. Shake er in sochtends, de vitamine supps, lunch maken en eiwit snack mee. Juist op die momenten is het belangrijk om discipline te tonen, want die 1500kcal uit de kroeg zijn een feit, maar dan moet je dus niet nog 2 dagen door gaan sloffen maar meteen er weer op zitten.

Oja, vanavond wel pubquiz/oktoberfest/stappen. dus die goede bedoelingen gelden tot 17.00, daarna gaat het weer finaal verkeerd :klink::eating::bierbang:
Man, man wat herken ik mezelf hierin..

Niet alles draait om bodybuilding IMO:thumbs:

Een ekte man houd van rauwe vis ;)
Dat is een ander verhaal..:o

Zou er ook een verband zijn tussen het aantal liters bier wat je consumeert en het aantal kg's dat je bankdrukt?

Man, man wat herken ik mezelf hierin..

Niet alles draait om bodybuilding IMO:thumbs:

Precies dit.. Ik vind het een mooie bezigheid, maar een log met enkel trainingen, voedingsschema volgen en rust pakken is ook zo saai. Adhoc afwijkingen, finaal uit de bocht vliegen en vervolgens marvimaal compenseren houdt het een beetje leuk uiteraard!

Zou er ook een verband zijn tussen het aantal liters bier wat je consumeert en het aantal kg's dat je bankdrukt?

Dat zou mooi wezen ja. Dan moet ik misschien ook eens gaan kijken welke drank met mn squats correleert, wellicht kan ik die dan ook wat omhoog krijgen!

Terug
Naar boven