- Waardering
- 14
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 75kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

zeker mooie vooruitgang.. Je bent idd erg droog.. Zelf at ik ook zoals jouw (alleen brood) maar daar heeft Anja Timmer gelijk korte mete mee gemaakt.. Zit nu veel rijst en rijstewafels in, deze houden minder vocht vast.. Misschien idee om bij elke maaltijd eiwitten te nemen.. Bij je ontbijt whey ipv melk (zuivel is ook uit mijn dieet geschrapt omdat het onevenheden onder de huid vast houd), voormiddag 8eiwitten erbij (omelet of gekookt) en appel en/of groentes, hetzelfde in namiddag evt zonder de groentes..
Succes
in brood zitten vitamine B
in zuivel zit calcium.
heb je ook nodig.
als je in wedstrijdvoorbereiding zit kan het idd goed zijn te schrappen
véél te weinig massa!!! Al ben ik aan die massa aant werken.Goeie training
Maar is het wel ideaal om de dag na de borst de armen te trainen? Zeker die dips en close grip bench is toch ook zwaar voor de borst?
Ziet er goed uit. Waar doe je deadlift? Bij rug of bij benen?D 1: Schouders
D 2: RUST
D 3: Armen (incl. onderarm)
D 4: Benen (incl. kuiten)
D 5: RUST (Thai boks met 45 minuten opwarming die je buikspieren laten branden + goed om toch nog iets of wat conditie te hebben)
D 6: Borst
D 7: Rug (incl. traps)
Zou dit niet beter zijn?
(is het niet zo dat stiff legg deadlift vooral op de rug trekt?)Ik zou het 1 keer per week doen als ik jou was. Bij de benen of rug kan in principe allebei. Ik heb een voorkeur voor benen, maar dat komt eerder door men zwakke benen denk ik.Doe nu deadlift bij benen... kan je maar 1x per week deadliften?
Dacht het ook bij de rug te doen maar lijkt eigenlijk niet logisch hé! Hmmmm... Mss een variant die meer op onderrug trekt i.p.v. hamstrings? Of bestaat die niet?(is het niet zo dat stiff legg deadlift vooral op de rug trekt?)

Ik zie onderrug en buikspieren eigenlijk ook als een deel van het onderlichaam, omdat ik ze het meest nodig heb bij LB-oefeningen.Welja ik heb ook zwakke poten... maar mijn onderrug is nog zwakkerachja ik zie wel nog!