Fitness Seller

Mugje's COMEBACK log!!!

• Topic Starter Topic Starter
:eek:

1 uur!

Dat wil ik bewaren voor als ik ga cutten:D
Mwah het valt nu wel mee als ik zo objectief bekijk, dus lekker doorbulken:D

Ik wil eerst Loo even bedanken voor de supermotiverende film "a week in the dungeon" met Dugdale en Yates. Na dat ik vanmiddag die film gezien had...had ik echt zin om de gym uit elkaar te trekken!!!:fire:
Dit is overigens niet gelukt:P. Maar het leverde wel een uitstekende training op;).

Vrijdag 23 januari 2009

Workout F

Machine chest press (11-15)
11x 4x 3x80kg (18R) 8x 4x 3x75kg (15R)

Seated shoulder DB press (11-15)
7x 3x 2x24kg (12R) 8x 4x 3x22kg (15R)

Smith Decline close grip BP (11-15)
9x 4x 2x75kg (15R) 7x 4x 4x70kg (15R)

Pull-ups (supinated grip) (15-20)
7x 3x 3x (12R) 7x 3x 3x (13R)

Machine row (S12)
13x50kg 13x45kg

Nou alles ging als een raket!:grinny:
Het enigste waar wat over valt te zeggen is de pull-up.
Die is 1 rep lager omdat ik mijn techniek heb verbeterd. Nog stricter met een tel aanspannen aan de bovenkant van de movement en uiteraard deadhang.
Daarbij komt ook nog dat ik steeds zwaarder word:P

Toch voel ik me een beetje gay door al die smoesjes:gay:
Even aankijken hoe het de volgende keer zal gaan:)

Zometeen eerst maar es een:zuip:

idd , geen smoesjes meer mug , optrekken met al die kilo's - dat wil je toch;)

idd hoef je ook geen extra kilo's erbij te pakken om de chin zwaarder te maken, alleen maar handig. :D

Yeh we love to chin with bodyweight!

Goed getraind weer zag ik; misschien eerst de smalle onderhandse variant met chinnen en dan bovenhands smal en dat dan uitbreiden met de andere chinvarianten zoals de 1 hand chin.;)

idd hoef je ook geen extra kilo's erbij te pakken om de chin zwaarder te maken, alleen maar handig. :D
Dat is dan wel weer makkelijk ja:p

Yeh we love to chin with bodyweight!
:banana:
Goed getraind weer zag ik; misschien eerst de smalle onderhandse variant met chinnen en dan bovenhands smal en dat dan uitbreiden met de andere chinvarianten zoals de 1 hand chin.;)
Dit is de smalle onderhandse variant he;)
Normale brede chins met pronated grip lukt met wel maar niet strict.

Ik doe die...gaat erg goed!
Gewoon blijven oefenen en op een gegeven moment kan je die ook brother!

Gaat lekker hier :cool:

Maandag 26 januari 2009

Workout F

BB curl (15-20)
9x 5x 3x35kg (17R) 6x 4x 3x35kg (13R)

Reverse grip one arm cable curl (S12)
12x12,5kg 12x10kg

Seated Calf raise on leg press (S12)
13x160kg 12x150kg

RMDL (6x6)
6x50kg 6x80kg
6x60kg 6x90kg
6x70kg 2x100kg
6x80kg
2x90kg

Leg press (S4-8) (W20)
10x150kg 20x130kg 8x140kg 20x110kg

Oke dat was em weer voor vandaag. Wederom een lekkere training met
een lekkere progressie. Die RMDL is met zonder rust tussen de sets dus alle sets achter elkaar aan. De vorige keer was ik met een te hoog gewicht begonnen.
Nu eigenlijks ook maar vanaf nu bouw ik het gewoon uit naar 6 sets.

Moet er nu trouwens wel even om denken met de DB presses voor schouders en borst. Ik kan die nu beter straight setted gaan doen want ik heb al het hele weekend en vandaag last van mijn linker schouder. Waarschijnlijk de rotator cuff.
Dat komt natuurlijk door dat swingen van de laatste RP sets van het schouderdrukken. Dus even mee oppassen volgende keer want ik heb geen zin om nu een blessure te krijgen en ook geen zin om te deloaden:D.

Lekker he trainen op spiergeheugen, gaat hard vooruit!

met zonder rust? Netjes! Leuke training :p

Mooie training weer mug! :thumbs:

Maandag 26 januari 2009

Workout F

BB curl (15-20)
9x 5x 3x35kg (17R) 6x 4x 3x35kg (13R)

Reverse grip one arm cable curl (S12)
12x12,5kg 12x10kg

Seated Calf raise on leg press (S12)
13x160kg 12x150kg

RMDL (6x6)
6x50kg 6x80kg

6x60kg 6x90kg
6x70kg 2x100kg
6x80kg
2x90kg

Leg press (S4-8) (W20)
10x150kg 20x130kg 8x140kg 20x110kg

Oke dat was em weer voor vandaag. Wederom een lekkere training met
een lekkere progressie. Die RMDL is met zonder rust tussen de sets dus alle sets achter elkaar aan. De vorige keer was ik met een te hoog gewicht begonnen.
Nu eigenlijks ook maar vanaf nu bouw ik het gewoon uit naar 6 sets.

Moet er nu trouwens wel even om denken met de DB presses voor schouders en borst. Ik kan die nu beter straight setted gaan doen want ik heb al het hele weekend en vandaag last van mijn linker schouder. Waarschijnlijk de rotator cuff.
Dat komt natuurlijk door dat swingen van de laatste RP sets van het schouderdrukken. Dus even mee oppassen volgende keer want ik heb geen zin om nu een blessure te krijgen en ook geen zin om te deloaden:D.

Goed bezig geweest...pff veel setjes! zwaar hoor!

Ok pas op! je hebt niks aan een blessure.

idd kijk uit voor je schouder mug , daar heb je niks aan waarmee is het gebeurd

Al eens shoulder dislocations gedaan?
Ik doe dit altijd voor iedere training... helpt goed imo. Wel iedere dag blijven doen hé!

Tnx!
+1

Blijf het nog een raar concept vinden, dat Dogcrapp ... maar ziet er idd goed uit.
Ja het is idd best vaag, maar als je het eenmaal doet is het een erg leuke en voor mij effectieve manier van trainen.
Goed bezig geweest...pff veel setjes! zwaar hoor!
Mwah jullie doen meer setjes in een training:D

idd kijk uit voor je schouder mug , daar heb je niks aan waarmee is het gebeurd
Ik denk met de Seated DB shoulder press. En dan voornamelijk bij de laatste rest-pauze setjes. Dan ben je namelijk al aardig moe en dan begin je de DB's wat slordiger in positie te gooien:D. Dus vanaf nu doe ik die gewoon 1 set.
Al eens shoulder dislocations gedaan?
Ik doe dit altijd voor iedere training... helpt goed imo. Wel iedere dag blijven doen hé!
Ja ik heb ze in het verleden wel es gedaan. Maar ik kan ze nu idd het beste maar voor de training even doen. Tnx voor de tip:thumbs:

Ik zie dat jij ook last van je schouder hebt, maar zo te horen weet je wel wat er tegen te doen. Zolang je er maar vroeg bij bent, zodat je er snel weer vanaf bent.

Terug
Naar boven