- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik wil eerst Loo even bedanken voor de supermotiverende film "a week in the dungeon" met Dugdale en Yates. Na dat ik vanmiddag die film gezien had...had ik echt zin om de gym uit elkaar te trekken!!!
Dit is overigens niet gelukt. Maar het leverde wel een uitstekende training op
.
Vrijdag 23 januari 2009
Workout F
Machine chest press (11-15)
11x 4x 3x80kg (18R) 8x 4x 3x75kg (15R)
Seated shoulder DB press (11-15)
7x 3x 2x24kg (12R) 8x 4x 3x22kg (15R)
Smith Decline close grip BP (11-15)
9x 4x 2x75kg (15R) 7x 4x 4x70kg (15R)
Pull-ups (supinated grip) (15-20)
7x 3x 3x (12R) 7x 3x 3x (13R)
Machine row (S12)
13x50kg 13x45kg
Nou alles ging als een raket!
Het enigste waar wat over valt te zeggen is de pull-up.
Die is 1 rep lager omdat ik mijn techniek heb verbeterd. Nog stricter met een tel aanspannen aan de bovenkant van de movement en uiteraard deadhang.
Daarbij komt ook nog dat ik steeds zwaarder word
Toch voel ik me een beetje gay door al die smoesjes
Even aankijken hoe het de volgende keer zal gaan
Zometeen eerst maar es een![]()

Dat is dan wel weer makkelijk jaidd hoef je ook geen extra kilo's erbij te pakken om de chin zwaarder te maken, alleen maar handig.![]()

Dit is de smalle onderhandse variant heGoed getraind weer zag ik; misschien eerst de smalle onderhandse variant met chinnen en dan bovenhands smal en dat dan uitbreiden met de andere chinvarianten zoals de 1 hand chin.![]()

.Heerlijk! Ik wou dat het zo eeuwig doorgingLekker he trainen op spiergeheugen, gaat hard vooruit!

Ja het staat er wat vreemd

Maandag 26 januari 2009
Workout F
BB curl (15-20)
9x 5x 3x35kg (17R) 6x 4x 3x35kg (13R)
Reverse grip one arm cable curl (S12)
12x12,5kg 12x10kg
Seated Calf raise on leg press (S12)
13x160kg 12x150kg
RMDL (6x6)
6x50kg 6x80kg
6x60kg 6x90kg
6x70kg 2x100kg
6x80kg
2x90kg
Leg press (S4-8) (W20)
10x150kg 20x130kg 8x140kg 20x110kg
Oke dat was em weer voor vandaag. Wederom een lekkere training met
een lekkere progressie. Die RMDL is met zonder rust tussen de sets dus alle sets achter elkaar aan. De vorige keer was ik met een te hoog gewicht begonnen.
Nu eigenlijks ook maar vanaf nu bouw ik het gewoon uit naar 6 sets.
Moet er nu trouwens wel even om denken met de DB presses voor schouders en borst. Ik kan die nu beter straight setted gaan doen want ik heb al het hele weekend en vandaag last van mijn linker schouder. Waarschijnlijk de rotator cuff.
Dat komt natuurlijk door dat swingen van de laatste RP sets van het schouderdrukken. Dus even mee oppassen volgende keer want ik heb geen zin om nu een blessure te krijgen en ook geen zin om te deloaden.
Tnx!
Ja het is idd best vaag, maar als je het eenmaal doet is het een erg leuke en voor mij effectieve manier van trainen.+1
Blijf het nog een raar concept vinden, dat Dogcrapp ... maar ziet er idd goed uit.
Mwah jullie doen meer setjes in een training

Ik denk met de Seated DB shoulder press. En dan voornamelijk bij de laatste rest-pauze setjes. Dan ben je namelijk al aardig moe en dan begin je de DB's wat slordiger in positie te gooienidd kijk uit voor je schouder mug , daar heb je niks aan waarmee is het gebeurd
. Dus vanaf nu doe ik die gewoon 1 set.Ja ik heb ze in het verleden wel es gedaan. Maar ik kan ze nu idd het beste maar voor de training even doen. Tnx voor de tipAl eens shoulder dislocations gedaan?
Ik doe dit altijd voor iedere training... helpt goed imo. Wel iedere dag blijven doen hé!