AndroidHealthClinic

Mugje's COMEBACK log!!!

welkom terug Mugje!
:thumbs:

ik ga je log volgen.
;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik doe ook DC, maar log op dit moment niet. DC is trouwens niet vastgelegd op 3x per week hoor. Ik train om de dag. Dus de ene week 3x, de week erop 4x (ik train thuis, dus ik hang niet af van opneningsuren :D)

Doe je de static holds btw?
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, dus idd geen 2 dagen rust maar gewoon om de dag gaan trainen. Dat ga ik denk ik dan ook maar doen:thumbs:

En nee ik doe geen statics. Dante geeft zelf ook aan dat dat maar een heel klein beetje extra toevoegd. Maybe in een later stadium. Ik zal nu hier eerst zat op vooruit gaan.

En ga loggen!:D

succes met je comeback :D, je trainingen zien der opzicht vind ik nog redelijk goed uit, zeker aangezien je al lange tijd niet serieus er mee bezig bent geweest ;). Ik hoop dat je snel weer op je oude niveau mag zijn en dat je eroverheen zal gaan knallen ;)
Dat gaat zeker lukken denk ik:D

Welcome back beest!

Mooi dat je weer ingestapt bent in de hardcore bodybuilding train, op weg naar brute PR's en monsterlijke spiermassa :D
:hedbang:

welkom terug Mugje!
:thumbs:

ik ga je log volgen.
;)
Tnx!

Ey succes man. Je doet een soort van DC ofzo ?

The return of the legend!

Woensdag 31 december 2008

Workout C

Incline DB press (11-15)
8x 4x 4x26kg (16R)

Shoulder machine press (11-15)
7x 5x 4x50kg (16R)

Dips (11-15)
6x 3x 2xbw+10kg (11R

Small grip pulldown (supinated grip) (15-20)
12x 6x 5x60kg (23R)

DL (s4-6) (s8-12)
4x120kg
9x90kg

Oke dit was de laatste training van het jaar!
Ik had er flink zin! Jammer dat het niet af te lezen is aan mijn gewichten:D:o.
De incline vond ik opzich nog best goed gaan. Toen de shoulder press machine. Beetje een lastig ding. Ik moet er nog wat aan wennen. Je drukt zeg maar een beetje naar achter dus dat voelt wat gek. Desalniettemin voel ik em wel perfect!
Daarna dips...dat viel wel wat tegen zeg. Mijn schouders en borst waren aardig aangebrand:D dus dippen viel niet mee!
Pulldown gingen ook lekker, lichter dan verwacht! En toen de DL...GAY! Ik had gedacht dat ik meer zou pakken maar door die beheerste eccentrische fase is het zo ****ing zwaar! Dat drukt je gewicht echt wel...

I should cry myself to sleep...:treuren::treuren::treuren:

Iedereen trouwens een prettige jaarwisseling toegewenst!!
:burger::meal::bierbang::zuip::klink::popcorn::banana::rocknana::hedbang:

En een gezond en succesvol nieuwjaar!
:lifter::lifter::lifter::lifter:

Laatst bewerkt:
van hetzelfde wat de jaarwisseling betreft :p Over de training! Ik vind hem er netjes uitzien.. Je had een slechter uiteinde van 08 kenne hebben!

Achja, heeft zn tijd nodig om er weer in te komen hé, weights zullen wel snel omhoog gaan imo ;)

Voor jou ook een prettige jaarwisseling toegewenst!!

En een gezond en succesvol nieuwjaar natuurlijk!

Nice dumbbell curls hoor :P Gaat de goede kant op. Wat schat je ongeveer je vet percentage?

Nice dumbbell curls hoor :P Gaat de goede kant op. Wat schat je ongeveer je vet percentage?
Niet zo sarcastisch he sl*t!:D

Mijn vetperc. zal 9-10% ongeveen zijn. Maar ik ga nu echt als een idioot bulken. Dus het kan een beetje oplopen:P:P

Achja, heeft zn tijd nodig om er weer in te komen hé, weights zullen wel snel omhoog gaan imo ;)

Voor jou ook een prettige jaarwisseling toegewenst!!

En een gezond en succesvol nieuwjaar natuurlijk!
Tnx kerel. Ja weights gaan hard omhoog denk ik, want ik stop ook heel wat kcal. in mijn giecheltje:tanden:

waar train je in fryslan?succes in 2009!

Tnx kerel. Ja weights gaan hard omhoog denk ik, want ik stop ook heel wat kcal. in mijn giecheltje:tanden:

Sweet :D

Als je nog tips hebt om lekker veel kcals binnen te krijgen mag je het altiijd laten weten, gaat bij mij de ene dag beter dan de andere :(

alvast de beste wensen :D
zo slecht was je training nou toch ook weer niet, er zijn vele slechtere trainingen denkbaar :p, maar iig moge volgend jaar een goed jaar voor je worden :D

waar train je in fryslan?succes in 2009!
Train nu bij In motion in Heerenveen. En ja het is net zo gay als het klinkt:D
En jij ?

Sweet :D

Als je nog tips hebt om lekker veel kcals binnen te krijgen mag je het altiijd laten weten, gaat bij mij de ene dag beter dan de andere :(
Verstand om nul werkt altijd goed bij mij:D. Moet het nog wel even wat opbouwen hoor. Gaat sowieso altijd beter als ik straks weer aan het werk moet. Dan krijg je sowieso weer meer eetlust.

woon in drachten, maar daar is ook niets hardcore achtig!train daarom in veenwouden, maar dat is ook niet optimaal door de reistijd!
heb een homegym maar daar kan ik pas int voorjaar los in!

woon in drachten, maar daar is ook niets hardcore achtig!train daarom in veenwouden, maar dat is ook niet optimaal door de reistijd!
heb een homegym maar daar kan ik pas int voorjaar los in!
Ik heb wel es een paar keer getraint bij de Sportsclub daar, maar dat is ook 2x niks! In Heerenveen hebben we nu DB's tot de 40kg, maar het zal niet lang duren voordat ik die ook kan pakken. Gelukkig staat de gym eigenaar wel open voor suggesties.

Happy new year!

Tnx kerel, jij ook!

Terug
Naar boven