Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daar zat ik zelf ook al aan te denken, dus idd geen 2 dagen rust maar gewoon om de dag gaan trainen. Dat ga ik denk ik dan ook maar doenIk doe ook DC, maar log op dit moment niet. DC is trouwens niet vastgelegd op 3x per week hoor. Ik train om de dag. Dus de ene week 3x, de week erop 4x (ik train thuis, dus ik hang niet af van opneningsuren)
Doe je de static holds btw?

Dat gaat zeker lukken denk iksucces met je comeback, je trainingen zien der opzicht vind ik nog redelijk goed uit, zeker aangezien je al lange tijd niet serieus er mee bezig bent geweest
. Ik hoop dat je snel weer op je oude niveau mag zijn en dat je eroverheen zal gaan knallen
![]()

Welcome back beest!
Mooi dat je weer ingestapt bent in de hardcore bodybuilding train, op weg naar brute PR's en monsterlijke spiermassa![]()

Tnx!
Ja ik doe DC

haha nou poeh he

.
dus dippen viel niet mee!

Niet zo sarcastisch he sl*t!Nice dumbbell curls hoorGaat de goede kant op. Wat schat je ongeveer je vet percentage?

Tnx kerel. Ja weights gaan hard omhoog denk ik, want ik stop ook heel wat kcal. in mijn giecheltjeAchja, heeft zn tijd nodig om er weer in te komen hé, weights zullen wel snel omhoog gaan imo
Voor jou ook een prettige jaarwisseling toegewenst!!
En een gezond en succesvol nieuwjaar natuurlijk!
![]()

Tnx kerel. Ja weights gaan hard omhoog denk ik, want ik stop ook heel wat kcal. in mijn giecheltje![]()

Train nu bij In motion in Heerenveen. En ja het is net zo gay als het klinkt

Verstand om nul werkt altijd goed bij mijSweet
Als je nog tips hebt om lekker veel kcals binnen te krijgen mag je het altiijd laten weten, gaat bij mij de ene dag beter dan de andere![]()
. Moet het nog wel even wat opbouwen hoor. Gaat sowieso altijd beter als ik straks weer aan het werk moet. Dan krijg je sowieso weer meer eetlust.Tnx kerel jij ook!alvast de beste wensen
zo slecht was je training nou toch ook weer niet, er zijn vele slechtere trainingen denkbaar, maar iig moge volgend jaar een goed jaar voor je worden
![]()
Ik heb wel es een paar keer getraint bij de Sportsclub daar, maar dat is ook 2x niks! In Heerenveen hebben we nu DB's tot de 40kg, maar het zal niet lang duren voordat ik die ook kan pakken. Gelukkig staat de gym eigenaar wel open voor suggesties.woon in drachten, maar daar is ook niets hardcore achtig!train daarom in veenwouden, maar dat is ook niet optimaal door de reistijd!
heb een homegym maar daar kan ik pas int voorjaar los in!