indekay
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Waar zie jij sumosquat? Er staat fullsquat zonder bounce.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je zakt niet dieper dan dat je bovenbenen parallel t.o.v. de grond staan. Dus minder diep dan full squat
Het was ironisch bedoeld...Wie vraagt krijgt antwoord

. Ik ben alweer beduidend voller!
.
). Dan de pull-ups....die hadden wel een beetje een hihi gehalte.Nou vandaag weer voor het eerst aan het werk na een 3 weekse vakantie
Maar 1 voordeel. Ik kan nu wel weer lekker in mijn ritme met mijn voeding komen, das dan wel weer lekker. Ik ben nu btw. nog maar 2 weken aan serieus weer aan de gang, maar mijn spiegelbeeld gaat goed. Ik ben alweer beduidend voller!
Zal voornamelijk door de crea en carbs komen, maar toch. Muscle memory...i like it.Nou training ging vandaag ook lekker moet ik zeggen!
Eerst de machine press die ging best goed, daarna de DB press. Die voelde opzich best licht aan dus volgende keer ook lekker verzwaren.
Daarna de close grips, gaan ook goed vergeleken met de incline bench (even zwaar). Dan de pull-ups....die hadden wel een beetje een hihi gehalte.
Die vielen mij toch wat tegen. Maar goed verbetering onderweg! Machine row had ik er bij gegooid. Zeg maar een machine ter hoogte van de bench. Dus zeg maar een omgekeerde chestpress. Deze heb ik gekozen omdat mijn achterste schouderkoppen en het gebied op de rug daarom heen gauw gaan achterlopen.
(in mijn splitschema deed ik elke dag facepulls omdat op peil te houden)