MuscleMeat

Mugje's COMEBACK log!!!

Woensdag 31 december 2008

Workout C

Incline DB curl (11-15)
8x 4x 4x26kg (16R)

Shoulder machine press (11-15)
7x 5x 4x50kg (16R)

Dips (11-15)
6x 3x 2xbw+10kg (11R

Small grip pulldown (supinated grip) (15-20)
12x 6x 5x60kg (23R)

DL (s4-6) (s8-12)
4x120kg
9x90kg

Oke dit was de laatste training van het jaar!
Ik had er flink zin! Jammer dat het niet af te lezen is aan mijn gewichten:D:o.
De incline vond ik opzich nog best goed gaan. Toen de shoulder press machine. Beetje een lastig ding. Ik moet er nog wat aan wennen. Je drukt zeg maar een beetje naar achter dus dat voelt wat gek. Desalniettemin voel ik em wel perfect!
Daarna dips...dat viel wel wat tegen zeg. Mijn schouders en borst waren aardig aangebrand:D dus dippen viel niet mee!
Pulldown gingen ook lekker, lichter dan verwacht! En toen de DL...GAY! Ik had gedacht dat ik meer zou pakken maar door die beheerste eccentrische fase is het zo ****ing zwaar! Dat drukt je gewicht echt wel...

I should cry myself to sleep...:treuren::treuren::treuren:

Iedereen trouwens een prettige jaarwisseling toegewenst!!
:burger::meal::bierbang::zuip::klink::popcorn::banana::rocknana::hedbang:

En een gezond en succesvol nieuwjaar!
:lifter::lifter::lifter::lifter:

ik vond je dips wel sterk - ik wacht eerst tot ik 12 diepe reps kan maken en dan ga ik gewicht erbij pakken - ook ik ga om de dag trainen - zal wennen worden denk ik - een gezond 2009 man:D

• Topic Starter Topic Starter
Tnx!

Ik deed eerst dips met 20kg extra en toen woog ik ook nog 90kg.
Maar goed ik probeer het zo snel mogelijk op te bouwen.

Jij ook een gezond en groeirijk jaar!

haha knallen in 2009!!!

alles geven in 2009

Zie dat ook jij na een lastige periode weer lekker aan het sporten gaat. Zal je logje in de gaten houden.

Greetz Mark

Vrijdag 2 januari 2009

Workout D

Preacher curl (15-20)
10x 5x 3x30kg (18R)

Hammer curl (S12)
8x14kg

Seated calf press on leg press (S12)
12x140kg

RMDL 6x6
6x80kg
6x90kg
2x100kg

Full SQ (S4-8) (W20)
4x92,5kg 20x60kg

Oke ochtendtrainingen blijven sucken! Ik merk toch dat ik in de namiddag het meeste kan knallen, maar het kwam nu even beter uit zo.
Biceps ging verder wel goed, evenals de onderarmen. Ik doe die hammers btw. beide armen tegelijk dus niet alternating. Ik merk dat ze dan stricter uitgevoerd worden. Kuiten branden ook weer lekker op de leg press:fire:.
Bij de RMDL ben ik iets te fanatiek begonnen met een te zwaar gewicht.
De bedoeling is om 6 sets van 6 reps te doen en dan elke set zwaarder en zonder rust tussen de sets. Tot je geen 6 reps meer haalt.
Nou ik had dus een stuk lichter moeten pakken:D. Volgende keer maar bij 60kg beginnen en dan van daaruit omhoog knallen.
Toen nog de evil Full SQ! Ik merkte hier ook dat ik het gewicht flink omlaag moest halen om een langzame negatieve fase te kunnen handhaven. En een seconde pauzeren als je beneden bent. Dus geen gebounce wat ik eerst deed:o.
Widow was zoals gewoonlijk weer killing...

Die ochtend trainingen vind ook ik minder

Idem hier... ochtendtrainingen zuigen zwaar.

Nice squats btw. :thumbs: Ik weet hoe zwaar 't is als je ze ultrastrikt uitvoert zonder de spanning eraf te halen. Dan die widowmaker en dan die 60 seconden stretch... ai ai :o

Die hammer curls ga ik volgende week ook eens per 2 proberen, ik deed die nl. ook alternate.

Ik ben helemaal geen ochtend mens... ben een echte diesel. Ookal sta ik iedere dag vroeg op dan zal ik nog geen ochtend mens worden. Ik train het beste in de avond, net na een goede maaltijd =)

tja , als je laat/nacht werkt zoals ik , dan blijven er nog maar een paar opties over - meestal train ik tussen 11.00 en 14.00 , het bevalt

Vrijdag 2 januari 2009

Workout D

Preacher curl (15-20)
10x 5x 3x30kg (18R)

Hammer curl (S12)
8x14kg

12x140kg

RMDL 6x6
6x80kg
6x90kg
2x100kg

Full SQ (S4-8) (W20)
4x92,5kg 20x60kg

Oke ochtendtrainingen blijven sucken! Ik merk toch dat ik in de namiddag het meeste kan knallen, maar het kwam nu even beter uit zo.
Biceps ging verder wel goed, evenals de onderarmen. Ik doe die hammers btw. beide armen tegelijk dus niet alternating. Ik merk dat ze dan stricter uitgevoerd worden. Kuiten branden ook weer lekker op de leg press:fire:.
De bedoeling is om 6 sets van 6 reps te doen en dan elke set zwaarder en zonder rust tussen de sets. Tot je geen 6 reps meer haalt.
Nou ik had dus een stuk lichter moeten pakken:D. Volgende keer maar bij 60kg beginnen en dan van daaruit omhoog knallen.
Toen nog de evil Full SQ! Ik merkte hier ook dat ik het gewicht flink omlaag moest halen om een langzame negatieve fase te kunnen handhaven. En een seconde pauzeren als je beneden bent. Dus geen gebounce wat ik eerst deed:o.

Ziet er goed uit man. Ben zelf een echte ochtendtrainer, dus het gevoel wat je hebt 's ochtends ken ik niet. Ik train zelf 's avonds slechter.
Kuitenbranden...lekker gevoel is dat.:D

Ja ik ben s'ochtends echt duf in de kop en kan me mentaal ook slecht voorbereiden op een setje. S'middags ben ik echt gemotiveerd en kan ik me zo oppeppen voor een setje. Dan krijg ik echt zin om het gewicht door de gym te smijten!:D

Heel verstandig, wanneer hou jij es een log bij?:D

Ben er nog niet helemaal over uit. Ben zo ongelovelijk druk met school en werken dat dagelijks loggen zo goed als onmogelijk gaat worden.

Ja ik ben s'ochtends echt duf in de kop en kan me mentaal ook slecht voorbereiden op een setje. S'middags ben ik echt gemotiveerd en kan ik me zo oppeppen voor een setje. Dan krijg ik echt zin om het gewicht door de gym te smijten!:D

Wil misschien de '6-days-a-week' trainingen van DC gaan proberen, omdat ik dus in zwaar tijd gebrek zit. (Lees: Linkje) Hierdoor zal ik ook meestal sochtends moeten gaan trainen. 'S ochtends opstaan om te trainen is wel ongeveer de beste reden om op te staan dacht ik zo.:D
Mocht ik dit gaan doen (als me been blessure beetje bijtrekt) dan ga ik alsnog een log bijhouden, aangezien dit gewoon interresant gaat worden om te volgen. Mijn huidige trainingen zijn gewoon niet bijzonder genoeg om hier te gaan loggen.:D

Btw dude, geweldige avatar van DC-king David Henry!:D

Ik had die 6 daagse training gezien ja. Als je een beetje dicht bij de gym woont is dat een prima optie ja:thumbs:

Ik ga zo weer even een half uurtje joggen:)

Vrijdag 2 januari 2009

Workout D

Preacher curl (15-20)
10x 5x 3x30kg (18R)

Hammer curl (S12)
8x14kg

12x140kg

RMDL 6x6
6x80kg
6x90kg
2x100kg

Full SQ (S4-8) (W20)
4x92,5kg 20x60kg

Lekker die Sumosquat!

Ik had die 6 daagse training gezien ja. Als je een beetje dicht bij de gym woont is dat een prima optie ja:thumbs:

Ik ga zo weer even een half uurtje joggen:)

Dat geluk heb ik inderdaad...5 minuten rijden naar de gym.
Is zeker heel fijn..
Joggen is altijd lekker, moet ik ook maar eens weer gaan doen.

Terug
Naar boven