AndroidHealthClinic

Musclebuilding1 - DBB Contest Log

Bezoekers in dit topic


Jup, 1 week lang. Toen fotoshootje gedaan en weer cleanbulk begonnen. Verloor elke week bijna 1 procent, 6 dagen intensief trainen en lowcarb 24/7. Mijn shape was ridiculous haha, ik wil zo graag weer zo cut. Maar na de fotoshoot tijd om weer te bouwen en wedstrijdjes draaien.
 
Jup, 1 week lang. Toen fotoshootje gedaan en weer cleanbulk begonnen. Verloor elke week bijna 1 procent, 6 dagen intensief trainen en lowcarb 24/7. Mijn shape was ridiculous haha, ik wil zo graag weer zo cut. Maar na de fotoshoot tijd om weer te bouwen en wedstrijdjes draaien.

Heb je een foto van je actuele shape dan ben wel echt benieuwd bro :D
2.7% is wel echt belachelijk low, maar ja het precieze getal is toch nooit exacte wetenschap.
Wat zijn je ambities dan aangezien je praat over wedstrijdjes draaien enzo?
 
no offence, je bent niet naturel. Wel een zeeeer goed fysiek respect daarvoor.

Waar basseer je dat op? Als je de aankomende contest foto's ziet moet je ze eens naast een foto van 1 jaar geleden leggen, eentje van mijn openingspost bv. dan zie je dat ik in dit jaar misschien maar 1-2kg gegroeid ben. Juicy zou dat veel meer moeten zijn, als je weet wat ik er voor laat en doe. Beetje bevooroordeeld dit, jammer genoeg... Sommige mensen hebben aanleg, zijn jong begonnen, hogere testlevels (ben nog een tienertje) en een gezonde dosis verstand van voeding, supplementatie en training en hebben zoveel discipline dat ze in een halfjaar tijd ELKE avond 8-10 uur slapen, ALTIJD trainen, 24/7 EN 365 dagen diëten of je nou jarig bent of het oud & nieuw is boeit niet. Als je al die disciplines hebt, kun je het verder schoppen dan je voor mogelijk hield ;) Try it en kom dan eens terug met je nieuwe visie.

---------- Post toegevoegd 9 July 2013 om 16:53 ----------

Heb je een foto van je actuele shape dan ben wel echt benieuwd bro :D
2.7% is wel echt belachelijk low, maar ja het precieze getal is toch nooit exacte wetenschap.
Wat zijn je ambities dan aangezien je praat over wedstrijdjes draaien enzo?

Men's Physique draaien, misschien a.s. Flexcup al. Hou meer van het fysiek wat bij deze klasse hoort en dit is naturel te bereiken (ook al staat niet iedereen daar clean, maar het kan wel). Misschien ooit wel bodybuilding draaien aangezien ik nog 3 jaar in de Junior mee kan draaien, en daarna gewoon voorgoed over in Men's Physique klasses. Ik wil altijd winnen en wil je in bodybuilding in hoge klasses winnen, dan komt er ondersteuning om de hoek kijken. Dat is gewoon een keihard feit. Ieder zijn ding en je moet er net zoveel voor doen als zonder wil je goed zijn, maar ik ben er niet zo van. Toch altijd veel respect voor mensen die echt BB doen, maar ik vindt het fitnessmodel fysiek gewoon mooier en dat vinden de chicks ook :eek: :p if you know what I mean...

Jij gaat ook eentje draaien toch? :D
 
Laatst bewerkt:
Waar basseer je dat op? Als je de aankomende contest foto's ziet moet je ze eens naast een foto van 1 jaar geleden leggen, eentje van mijn openingspost bv. dan zie je dat ik in dit jaar misschien maar 1-2kg gegroeid ben. Juicy zou dat veel meer moeten zijn, als je weet wat ik er voor laat en doe. Beetje bevooroordeeld dit, jammer genoeg... Sommige mensen hebben aanleg, zijn jong begonnen, hogere testlevels (ben nog een tienertje) en een gezonde dosis verstand van voeding, supplementatie en training en hebben zoveel discipline dat ze in een halfjaar tijd ELKE avond 8-10 uur slapen, ALTIJD trainen, 24/7 EN 365 dagen diëten of je nou jarig bent of het oud & nieuw is boeit niet. Als je al die disciplines hebt, kun je het verder schoppen dan je voor mogelijk hield ;) Try it en kom dan eens terug met je nieuwe visie.





ach ach ach.. daar zijn we weer eens met het 'ik ben jong en heb hogere test levels, dus maak ik meer progressie'. Verhoogd testosteron vanwege jonge leeftijd heeft geen invloed op hypertrofie, tenzij het buiten de physiologische waarden valt. Jij wist toch zoveel? Als je in dergelijke onzin nog gelooft ken je er niet zo veel van. Ben in ieder geval heel benieuwd naar je nieuwe foto's.

Ik hoop echt dat je eerlijk bent. Zo niet zou ik het enorm zielig vinden. Maar ja je weet nooit zeker. Je moet het zelf maar weten. Ik heb zo mijn twijfels
 
Dat gezeur telkens over of iemand naturel is of niet....
Hij zegt zelf dat hij naturel is dus ja of je gelooft hem of niet he.

Verder doet het er toe of hij naturel is? Het is gewoon een goed fysiek, naturel of niet.
 
Men's Physique draaien, misschien a.s. Flexcup al. Hou meer van het fysiek wat bij deze klasse hoort en dit is naturel te bereiken (ook al staat niet iedereen daar clean, maar het kan wel). Misschien ooit wel bodybuilding draaien aangezien ik nog 3 jaar in de Junior mee kan draaien, en daarna gewoon voorgoed over in Men's Physique klasses. Ik wil altijd winnen en wil je in bodybuilding in hoge klasses winnen, dan komt er ondersteuning om de hoek kijken. Dat is gewoon een keihard feit. Ieder zijn ding en je moet er net zoveel voor doen als zonder wil je goed zijn, maar ik ben er niet zo van. Toch altijd veel respect voor mensen die echt BB doen, maar ik vindt het fitnessmodel fysiek gewoon mooier en dat vinden de chicks ook :eek: :p if you know what I mean...

Jij gaat ook eentje draaien toch? :D

Mooie ambities jongen!
Vind zelf men's physique ook mooie uitdaging, maar hou niet van boardshorts...
Me benen zijn juist qua massa me hoogte punt dus die wil ik graag showen...
Zou zelf persoonlijk sowieso internationaal gaan en niet in Nederland rond blijven hangen!

Ja, wil zelf gewoon sowieso één keer op dat podium gestaan hebben.
Dan het liefst ook als junior, zodat ik niet gelijk overclassed wordt ;)

In de top ontkom je er niet aan, maakt niet uit welke klasse!!
Zelf ga ik er in ieder geval nooit aan beginnen...

Ken mezelf dan ga ik zo lomp er op dat ik over 10jaar 150kg weeg :P
Heb al weinig remmingen dus me naturel top is mijn handrem hehehe ;)

Veel succes in ieder geval met je doelen en kijk echt uit naar je foto's!!
 
Suppadvies voor de andere contestdeelnemers die moeite hebben om droger te worden voor deze comp, het is geen lastminute fix, maar voor als je hierna door blijft cutten. Klein advies voor jullie, omdat ik 3 weken niet kon posten en omdat ik merk dat heel veel mensen moeite hebben hiermee! :) Ik ga zelf al hard genoeg zonder cardio en deze supps, door goed dieet (langzaam carbs cutten) en krachttraining (korte rustpauzes en veel intensiteitstechniekjes), destijds die 2,7% gehaald alleen met die combi. Maar sommige mensen hebben een extraatje nodig, dus zie onderstaande.

* Neem visolie met een hoog EPA gehalte, zoals: Jarrow Formulas EPA-DHA Premium Balance (2x p/d 2 capsules) dit ondersteund de vetverbranding en helpt met de opbouw van spierweefsel.
* Neem voor een verbeterde vetverbranding Acetyl L-Carnitine, bijvoorbeeld die van het merk MRM.
* L-Carnitine L-Tartrate direct na het trainen, voor herstel en ondersteuning van je metabolisme, bijvoorbeeld Transform van Body & Fitshop.
* Neem ook cafeïne, voor het verbranden van meer calorieën, bijvoorbeeld die van het merk ProLab (Caffeine)
* Groene thee extract met ECGC, voor een stofwisselingboost, bijvoorbeeld van Body & Fitshop.
* Yohimbe, voor een verminderde vetopslag, bijvoorbeeld die van het merk Twinlab (Yohimbe).4
* CLA, voor het lichaam te helpen vet als brandstof te gebruiken en ondersteuning in spieropbouw, bijvoorbeeld die van Natrol (Conjugated Linoleic Acid, CLA).
 
Suppadvies voor de andere contestdeelnemers die moeite hebben om droger te worden voor deze comp, het is geen lastminute fix, maar voor als je hierna door blijft cutten. Klein advies voor jullie, omdat ik 3 weken niet kon posten en omdat ik merk dat heel veel mensen moeite hebben hiermee! :) Ik ga zelf al hard genoeg zonder cardio en deze supps, door goed dieet (langzaam carbs cutten) en krachttraining (korte rustpauzes en veel intensiteitstechniekjes), destijds die 2,7% gehaald alleen met die combi. Maar sommige mensen hebben een extraatje nodig, dus zie onderstaande.

* Neem visolie met een hoog EPA gehalte, zoals: Jarrow Formulas EPA-DHA Premium Balance (2x p/d 2 capsules) dit ondersteund de vetverbranding en helpt met de opbouw van spierweefsel.
* Neem voor een verbeterde vetverbranding Acetyl L-Carnitine, bijvoorbeeld die van het merk MRM.
* L-Carnitine L-Tartrate direct na het trainen, voor herstel en ondersteuning van je metabolisme, bijvoorbeeld Transform van Body & Fitshop.
* Neem ook cafeïne, voor het verbranden van meer calorieën, bijvoorbeeld die van het merk ProLab (Caffeine)
* Groene thee extract met ECGC, voor een stofwisselingboost, bijvoorbeeld van Body & Fitshop.
* Yohimbe, voor een verminderde vetopslag, bijvoorbeeld die van het merk Twinlab (Yohimbe).4
* CLA, voor het lichaam te helpen vet als brandstof te gebruiken en ondersteuning in spieropbouw, bijvoorbeeld die van Natrol (Conjugated Linoleic Acid, CLA).

Die ga ik zeker eens testen, laatste 3 ook veel over gehoord maar nooit gebruikt!
Wellicht dat ik me er toch allemaal eens aan moet wagen zolang het maar geen zonde geld is hè ;)
 
Wat meten je armen eigenlijk ?
 
Zo naturel als paprikachips!

j/k bro ;) keep up the good work, respect.
 
Guys! Vandaag eindelijk weer beginnen met de 2e week van training. Vorige week 3x FB gedaan i.v.m. 3 weken stilstand daarvoor. Deze week een 5-daagse split, want ik ga a.s. zaterdag de foto's schieten! Hoop dat ik deze week nog iets droger word en mijn spiervolume weer terug op het oude niveau heb.

Today's menu: Back/Calves

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 14:12 ----------

Ohja, zal vanaaf de training wel ff posten, voor de curious peepz hierzo
 
Succes ben benieuwd en wacht het allemaal af! ;)
 
Net zo natty as nattygraham4, JK

Snoeihard fysiek en dat voor 19 jaar, mirin hard

en would rape hard
 
Ik volg je, succes! :)
 
Back/Calves

100 reps Pullups (rep-targetting) alleen laatste set tot fail
4x 8-15 WG Lat Pulls - set 4: tot fail binnen 8-15 dan in bovenste positie vasthouden (gewichtenpakket net niet laten rusten) en 1x naar rechts draaien en stretch vasthouden en 1x naar links draaien en stretch vasthouden. Daarna weer zoveel mogelijk reps tot fail en weer zijdes stretchen en dan weer reps maken, gewoon herhalen tot je maar 1 rep kunt.
4x 5-8 BB Row - set 4: triple dropset
3x 8-15 DB Row - set 3: restpause reps met dropset
4x 15-30 Seated Cable Row SG (op een dumbbell zitten) - set 4: partial reps

7x 5-30 reps Smith Calf Raises (voeten op daarvoor bestemd blok) schoenen met dunne zool dragen! (all stars!)
Set 1: zoveel mogelijk reps met 3 reps van falen verwijderd zonder gewicht maken
in de daaropvolgende sets hetzelfde doen, maar steeds 5 kg beide kant toevoegen.
Wissel elke set tussen voetenstand: voor, binnen, buiten (tenen)
Laatste set tenen naar voren en zoveel mogelijk herhalingen tot falen, daarna de opgebouwde 5 kg schijven (1 aan beide kanten) verwijderen en weer verder tot alle schijven op zijn.
3 x 5-15 Seated Calf Raises
voor, binnen, buiten
Set 3: calfburns (partial reps)

Oh snap, wat een hel! Maar zooooo lekker!

Try it!
 
Back
Naar boven