AndroidHealthClinic

Snow 2020 contest log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

10-7-2019

- 1 kaasbol + kaas
- 350gr. rijstdesert
- 1 kleine proteine shake
- 1 plak bananen brood
- 1 flesje proteine water
- 575gr. kipfilet
- 250gr. bevroren fruit (aardbeien/bananen/blauwe bessen)

gelopen naar gym en naar supermarkt + krachttraining

lang genoeg maar erg kut geslapen... had het ijskoud... dacht dat ik ziek was maar toen ik op stond ging het prima... Vannacht toch maar direct een trui en sokken aan doen in bed :P
 
11-07-2019

- 1000gr. magere kwark
- 1 banaan
- 2 proteine bars
- 1 kleine proteine shake
- 1 bord pasta + peulen + varkenshaas + saus
Comment: prima... 1kg kwark in 1x weggevreten in mijn pauze XD

amper... laat opgestaan, toen naar het werk, nét te kort gewerkt voor een lange pauze (14:30 - 20:00), erna training gegeven en toen (+-22:00) vond ik het wel welletjes want morgen vroege

lang genoeg maar niet lekker... kreeg erg last van mijn linker arm/schouder... Ik denk psychosomatisch. Mijn vakantie komt dichtbij, misschien dat dat onbewust me zenuwachtig maakt. Ik acht de kans enorm klein dat het wel echt wat aan mn hart is (ik ben op mn lichtst sinds tijden (105.8), rook niet, drink niet, beweeg en ben pas 28) maar een stemmetje in mijn hoofd blijft zeggen "hartaanval, hartproblemen" etc... Balen, maar dat is het leven van een hypochonder. Mee om kunnen gaan en door "strijden". Morgen een vroege, lange dag, erna trainen/training geven. Zaterdag ook lange werkdag. Donderdag op vakantie. Ondanks mn angst om mijn gezondheid toch veel zin in.

Ow en voor de mensen die denken "ga toch eens naar de dokter", ik ben 1000x voor 2000 kwalen bij de huisarts geweest. Heb al jaren pijn op de borst, linkerarm, etc. Heb ook al vaker een ECG en andere grappen gehad. De kans is gewoon 99.9% dat dit gewoon "drukmakerij" is maar die 0.1% is genoeg om mij me zorgen te laten maken... Ach, morgen weer een nieuwe dag!
 
Training 12 (12-7-2019)

Full body


w.u:
* fb mobility
* 1 arm horizontal hangs

koklov press
10x 20kg
10x 45kg
10x 45kg
10x 45kg

assisted hammer grip pull ups
10x 35kg
10x 35kg
10x 35kg

walking lunges
22 stappen
22 stappen
22 stappen

kneeling planks + kneeling side planks
3 sets

Comment: flink doorgetraind en het was serieus kapot zwaar. Die koklov press was redelijk heavy, vooral de laatste 2 sets, maar die pull ups waren echt tot het gaatje. Voor ik bij de lunges aankwam was ik al gesloopt, maar toch mooie sets kunnen maken. Erg tevreden over mijn progressie. Het is moeilijk vergelijken aangezien ik nooit 3x10 oid heb gedaan, maar ik voel me steeds fitter, sterker en beter (op enkele, niet fysiek gebaseerde, mindfucks na) dus lets go lets go!
 
12-7-2019

- 500gr. magere kwark
- 1 banaan
- 2 kleine proteine shakes
- 1 ciabatta zalm + gekookt ei
- 1 groot bord aardappels + brocoli + gepaneerde varkensfilet + saus
Comment: prima :)

gym training en een goede wandeling in pauze, ook prima

niet geweldig, moest om 06:45 op, maar ook niet bijzonder slecht. Uurtje of 4 a 5 kwaliteitsslaap, doe ik het over het algemeen prima op zolang het niet te vaak voorkomt.
 
13-07-2019

- 500gr. magere kwark
- 1 banaan
- 8 sneden bruin brood + kipfilet
- 1 kop linsensoep
- 250gr. runderburger

Comment: steeds meer richting "bro-diet" aan het gaan, aftellen richting vakantie... eerlijkheid gebied te zeggen dat er weer stiekem wat veel "light" werk in mn voeding sluipt

lange wandeling in mijn pauze gemaakt, verder niet veel... lange werkdag

te kort maar verder redelijk... vannacht (zonder voorslapen) ufc kijken dus wordt een lange :P
 
14-07-201

de nacht dus UFC gekeken. Wel cola light gedronken maar verder prima. Om 05:00 was ik thuis... alleen zonder huissleutel. Wie zijn kont verbrand moet op de blaren zitten, ik ga niemand wakker bellen om mijn eigen stomiteit dus heb ik in de auto gewacht. Wel om 07:00 uit ellende naar de mac gereden voor klein ontbijtje. Rond 08:15 werd mijn pa wakker en kon ik naar binnen.

Voeding:
- 1 mcmuffin + sausage
- 1 mcmuffin + bacon
- 500gr. rundburger + 2 broodjes + 2 plakken cheddar kaas
- 250gr. bevroren blauwe bessen + frambozen

Comment: niet heel clean maar de macro's van die mc muffins zijn zo kut nog niet. De burgers die ik gekocht had moesten op (anders niet goed meer) dus zo opgelost

Beweging:
S'avonds een lange wandeling gemaakt, 5.5km om precies te zijn.

Slaap:
bagger, van 08:30 tot 15:00. Wilde niet langer slapen want dan slaap ik vannacht niet.
 
Training 13 (15-7-2019)

w.u:
* fb mobility
* 1 arm horizontal hangs

bench press
10x 20kg
10x 60kg
10x 85kg
10x 85kg
9x 85kg

barbell rows
10x 45kg
10x 45kg
10x 45kg

db walking lunges
20 stappen x 1kg per hand
20 stappen x 1kg per hand
20 stappen x 1kg per hand

cable pushdowns
20x 15kg
20x 15kg
20x 15kg

db curls
20x 10kg
20x 10kg
12x 10kg

Comment: die bench zag ik van te voren niet aankomen maar ik ben na een tijdje gewoon "op". De lockout wordt dan enorm zwaar. Wilde niet tot het absolute gaatje gaan dus 9 was genoeg die laatste set. Verder prima training :) Ik val af, beweeg steeds een stukje beter en heb plezier in trainen, wat wil je nog meer? :) Merk een enorme vooruitgang in conditie (op paniekproblemen na zelden nog buiten adem of echt "moe"). Niet heel erg dat ik daarmee ietsje kracht verlies, al proberen we dat minimaal te houden. Ik was na al mijn blessures toch al niet zo sterk meer.
 
15-07-2019

- 8 sneden bruin brood + kaas
- 500gr. magere kwark
- 1 banaan
- 1 flesje proteine water
- 1 bord macaroni + prei + ui + rundergehakt + smac + saus

Comment: niet gevast... begin het steeds moeilijk te vinden. Ook omdat mn vakantie dichterbij komt maar ook omdat ik er steeds meer "skinnyfat" begin uit te zien. Begrijp me niet verkeerd, ik heb veel meer lucht en mn dikke pens steekt niet meer uit maar daardoor lijkt alles wat meer "fluffy"... Heb ook wat last van mijn slokdarm, hij lijkt spa rood en kwark vooral minder te vinden. Morgen en overmorgen nog clean dagje, dan vakantie en dan weer warrior diet denk ik. Lastig maar ik vaar er toch het beste bij lijkt het.

met de trein naar het werk, dus heen/terug stukje lopen + de krachttraining.

te kort (tot +-6u30) maar wel lekker geslapen op zich :)
 
Training 14 (17-07-2019)

Full body


w.u:
* fb mobility
* 1 arm horizontal hangs


koklov press
10x 20kg
10x 47.5kg
10x 47.5kg
10x 47.5kg

assisted hammer grip pull ups
10x 30kg
10x 30kg
10x 30kg

db walking lunges
20 stappen x 2kg per hand
20 stappen x 2kg per hand
20 stappen x 2kg per hand

kneeling planks + kneeling side planks
3 sets

Comment: Boooooom! Laatste training voor vakantie maar 1 van de besten in tijden!
 
16-07-2019

- 2 nuts ' n fruit bars
- 330 gr. pangasius filet
- 1 bord + macaroni + prei + ui + rundergehakt + smac + kaas
Comment: toch weer IF (warrior diet gedaan) voel ik me fitter, harder en sterker op. Is niet " chill" maar so be it!

wandeling in grote pauze, verder niks.

weer kort, begin moe te worden, maar bijna vakantie!
 
Back
Naar boven