MuscleMeat

my [KETO] cutting cycle log (met foto's)

• Topic Starter Topic Starter
ik moet wel zeggen dat het int echt nog wat anders is, borst,schouders en armen knallen er meer uit dan op foto

ik heb nog steeds overal krampen van mijn training van vrijdag, vooral benen en armen
ik ga binnen 2 weken 48 uur refeed houden en ik hoop dan op 8% testaan, momenteel sta ik op 9.5% dus 1.5% moet wel lukken op 14dagen, mijn verbranding draait weer op volle toeren want ik krijg weer zo snel honger

na 14 dagen weer een procentje minder, zit nu op 8.5% en refeed kan weer beginnen...
foto's na een zware carb depletion training...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en nu op naar de 7.5 a 8% :-)

netjes kerel, al goe droog

goed bezig hoor! goed fysiek en mooi bf

Ziet er zeer goed uit man!
Hoe lang ga je nog door?
Wat mij trouwens wel opvalt op de foto's is dat je nogal met je schouders naar voren hangt...
Maar nogmaals; goede prestaties!

Ik heb je foto van 8 weken terug nog eens opgezocht. Enorm verschil! Met op het eerste gezicht géén spierverlies!

Damn, ben ik al zolang bezig dan? ik ga nog min 2 weken verder... dan zou ik onder de 8% moeten staan

Succes ermee.
Over 2 weken zien we graag nog een fototje.
Ga je daarna weer normale hoeveelheden koohlydraten eten?

Zeer nice resultaat ik denk dat ik maar eens info ga zoeken over keto-dieet. Val lastig af dus misschien dat dit wel gaat werken.

Hele nette cut! Ga zo door, de laatste procentjes zijn het zwaarst zoals je waarschijnlijk wel weet, nog even doorzetten dus.

alweer 2 weken verder en een kleine halve% minder vet. het begint echt traag tegaan nu :( doe elke dag half uur cardio na de training en de woensdag 1.5u cardio zonder training... heb wel al 6% gedropt in 10weken tijd zonder spierverlies...
zal volgende week nog zwaarder worden want ik wil maar geen gewicht verliezen en zit momenteel op 2400kcal ongeveer... ik denk eraan te verlagen naar 2250kcal met elke dag 45min cardio i.p.v 30min...

dit zijn de foto's van vandaag, ik weet ni of er veel verschil tezien is tuss nu en 2 weken geleden maar de vetknijper geeft toch aan van wel...

Zeker wel verschil! Keep going.

goede progressie kerel!

keep it up.

Wat voor cardio doe je? low intensity?

probeer eens een combi te maken met HIIT.

goede progressie kerel!

keep it up.

Wat voor cardio doe je? low intensity?

probeer eens een combi te maken met HIIT.

low intensity idd, snel tempo of HIT hou ik gewoon niet vol en ik ben bang spiermassa te verliezen aangezien ik volgende week weer minder ga eten, dus lijkt mij beter om gewoon 45min cardio tedoen op laag intensiteit in plaats van 30?

Terug
Naar boven