- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 15%
TMS heb ik het wel
ook tijdje crack gebruikt, vond werking matig maar na de training was ik bloedgeil....
Charmeur
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@KwarkPens: ik neem de zuurstoffles mee ouwe ru.... roker![]()

(ik zie haar eigenlijk sowieso niet als relatie materiaal om eerlijk te zijn, want daarvoor verschillen we echt TE veel).Update over training/eten: ik heb het nu weer goed opgepakt (na die periode dat ik me niet goed voelde) en ik zie de 65 kilo langzamerhand werkelijkheid worden
Update over chick: Aangezien we het beide erg druk hebben, hebben we besloten om elkaar te treffen bij de discotheek waar we elkaar hebben ontmoet. Of dit een goed plan is of niet weet ik niet, maar ik hoop dat het een avond met veel zoen training (en misschien meer) wordt(ik zie haar eigenlijk sowieso niet als relatie materiaal om eerlijk te zijn, want daarvoor verschillen we echt TE veel).
niet een heel erg goed idee omdat je dan vanaf begin tot het eind met elkaar bent terwijl je moeilijk kan praten in een discotheek
of je moet 5 uur lang zoenen
kan ook
Update over training/eten: ik heb het nu weer goed opgepakt (na die periode dat ik me niet goed voelde) en ik zie de 65 kilo langzamerhand werkelijkheid worden
Update over chick: Aangezien we het beide erg druk hebben, hebben we besloten om elkaar te treffen bij de discotheek waar we elkaar hebben ontmoet. Of dit een goed plan is of niet weet ik niet, maar ik hoop dat het een avond met veel zoen training (en misschien meer) wordt(ik zie haar eigenlijk sowieso niet als relatie materiaal om eerlijk te zijn, want daarvoor verschillen we echt TE veel).
Dude als je verwacht dat het naar 'meer' toe gaat. Ga wel ff rukken van tevoren, anders raakt ze em aan en.. oeps, beetje k*t situatie lijkt me.
En 20 dagen... pff damn respect!