Fitness Seller

My Road To 75 kilo, zelfvertrouwen, ontgroening, ontmaagding

Hhahahahah, geniaaaaaal!

Ok jongens zullen we vanaf morgen vroeg beginnen :D:P

Ben bang dat ik het nog geen 20 uur uithou :o

Ik heb net verloren :(

is er al een nieuw draadje aangemaakt?

dan kan ik mij ook nog 'inschrijven'!

Respect dat je hier je verhaal neer zet.
Misschien wel grappig om iets te vertellen over mijn overstap van beginners sportschool(meer op groeslessen en circuit training gericht) naar een echte gym.
Ik had zonder dat ik er ooit was geweest al bepaald dat ik als iets stevigere dame me niet thuis zou voelen tussen allemaal voornamelijk gespierde mannen.(heel verkeerd oordeel van mij)
Ondertussen train ik er 15 maanden en voell ik me erg thuis daar.
Ik heb er tot nu toe veel bereikt waardoor mijn zelfvertrouwen ook beter is geworden en zit beter in me vel.

Succes met je doelen!

De redenen waarom mensen niet naar de gym durven zijn ook altijd helemaal niet terecht. De meeste gyms zijn helemaal niet gevult met asociale beesten die neerkijken op "normale" gasten. De buffe gasten zijn in 9 van de 10x een uitzondering en niet de regel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik durfde mijn huis amper uit, dus daarom vind ik de sportschool ook zo eng. Daar zit iedereen zeg maar zo dicht op elkaar.

Maar goed, inmiddels ben ik vaker de deur uit en zal ik in sept/okt toch een sportschool pakken:)

Ik durfde mijn huis amper uit, dus daarom vind ik de sportschool ook zo eng. Daar zit iedereen zeg maar zo dicht op elkaar.

Maar goed, inmiddels ben ik vaker de deur uit en zal ik in sept/okt toch een sportschool pakken:)

Zo lijkt het, maar niets is minder waar. Iedereen die vaker traint komt gewoon puur voor zichzelf en zal zich met niemand bemoeien. Eerste keer zat ik ook om me heen te kijken van wat iedereen deed enzo maar je moet het gewoon zien als naar een restaurant gaan, of op een terrasje zitten; iedereen komt voor hetzelfde om daarna weer weg te gaan, dat jij daar ook ergens zit zal niemand iets boeien. Misschien een idee om met je iPod ofzo in te gaan trainen, dan kan je je beter afsluiten.

Kon er niks aan doen?

ik ben verkracht:(:(

Door een vrouw? :D Coïtus tussen mannen mag gewoon hoor. Wacht... Dat gaan we aanpassen :D

De redenen waarom mensen niet naar de gym durven zijn ook altijd helemaal niet terecht. De meeste gyms zijn helemaal niet gevult met asociale beesten die neerkijken op "normale" gasten. De buffe gasten zijn in 9 van de 10x een uitzondering en niet de regel.

True. Ligt er ook een beetje aan hoe hardcore je gym is, maar waar ik heb getrained (2 sportscholen) is misschien 1 op de 80 dudes in t krachthonk een beest.

Goed bezig :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Here we go. Geen succesverhaal vandaag, maar dikke FAIL!

Ik had met die chick dus afgesproken bij de discotheek en toen ik er eenmaal was smste ik haar van: ''ik ben er'' en ik belde haar, maar haar tel stond uit. Ik werd daar eigenlijk een beetje onzeker over en dacht van, misschien wil ze me niet (wat totale onzin is, want ze heeft me kapot gebombardeerd met smsjes deze week, zelfs smsjes als: oow ik ben zo blij dat ik je zaterdag zie). Ik twijfelde sowieso al lange tijd erover of ik haar wel wilde of niet, want ik voelde me eigenlijk niet echt aangetrokken tot haar.

Op een gegeven moment wist ik haar toch te spotten en na lang twijfelen ben ik naar haar toe gegaan. Damn de onzekerheid sloeg zo erg toe, dat ik COMPLEET blokkeerde. Ik wist 3 zinnen uit te brengen en zei meteen (na 30 sec.), ''ik ga even mijn vrienden zoeken, ik ben zo terug''. Heeeel akward was dat. Ik wist gewoon echt niet wat ik tegen haar moest zeggen (story of my life). Maar goed, daarna durfde ik niet meer naar haar toe te gaan en op een gegeven moment smste ze zelfs, ''waar ben je''? Ik dacht bij mezelf, wil ik dit echt? wil ik echt bij een chick zijn die ik eigenlijk niet eens leuk vind (want het klikte gewoon ook niet), dus heb ik maar besloten om weg te gaan. Pijnlijk, pijnlijk, pijnlijk en pijnlijk. Het was gewoon de angst om naar haar toe te gaan denk ik hoor, waardoor ik allemaal smoesjes ging verzinnen. Ik vind het ook echt lullig voor haar, want ja, ik heb me weer als een sukkel gedragen.

Ik zit wel te denken om haar een smsje te sturen met mijn excuses ofzo erin en zeggen dat het aan mij lag en niet aan haar. Ik zou haar waarschijnlijk nog kunnen omlullen om op een echte date te gaan met me, maar dat wil ik niet meer. Ik hou het hierbij. De les: ik moet echt iets doen aan dat ''niet weten wat ik moet zeggen en geen normaal gesprek kunnen houden met vrouwen''.

eh...ja..jullie mogen lache:P it is funny...AND STUPID, i know. Heel eerlijk, ik durf dit eigenlijk bijna niet te posten, want ik schaam me er echt heeeeel erg voor, maar ik ben tot op dit punt 100% eerlijk geweest en ik blijf dat doen ook, al schaam ik me dood:o (x1000).

Maar goed, vallen, opstaan en weer doorgaan:) morgen weer lekker trainen dus:)

Terug
Naar boven