- Waardering
- 2.661
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx. Een deload houdt voor mij in een week op max 60 procent van mijn max trainen.Sterke training en naar het lichaam luisteren is heel verstandig.
Wat houdt een deload voor jou in?
High bar? Kan 'm mij niet zo goed voorstellen op de rear delts, maar kan een mij liggen.
Low bar. Beide is mogelijk. Direct rugwerk is nu ff tijdelijk op laag pitje ivm een wedstrijd over 3 weekHigh bar? Kan 'm mij niet zo goed voorstellen op de rear delts, maar kan een mij liggen.
Klopt het dat je weinig directe rugtraining doet?
Het schema dat ik hanteer om naar de wedstrijd toe te werken zou in theorie nu al geëindigd zijn, maar ik dacht vooraf ik ga toch langer over het schema doen ivm de opvoeding pup en weinig slaap. Aangezien ik toch redelijk aan het schema heb kunnen houden (weinig uitloop) zit ik in deze situatie. Op deze manier probeer ik het werken naar een piek wat te rekken, zonder overtraind te raken. Board presses leek mij nu ff een lekkere oefening aangezien mijn front delts wel wat abused zijn de laatste tijd. Ik heb nog 1 ''zware'''bench training en 1 ''zware'' squat training gepland staan. Deadlift zal ik vooral explosief blijven trainen, aangezien ik bijna niet lijk te herstellen van 250kg plus gewichten.Je doet niet heel vaak boardpress, toch? wat is de reden dat je het nu doet?