- Waardering
- 3.220
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is allemaal volgens het schema van Andy Baker. Jij ook fijne dagen maat!Slechts 2 minuten rust tussen worksets met 5x5x140kg is echt weinig...dat laat zien dat dit gewicht voor jou light weight is 💪
Fijne kerstviering 🙏
I know 😉, de 10 weken versie.
Klopt zal het volgende week wel zien bij het trainen van het onderlichaam.Vervelend...goed dat je niets forceerd...ieder pijntje is een seintje...hoop dat het snel beter word.
Ben ik erg blij mee.
Ik ben ook heel benieuwd, ik train er inmiddels minstens net zo graag mee als met de straight bar.Nu benieuwd hoe mij straks de buffalo bar gaat bevallen
Oké. ik weet alleen nog niet hoe ik ze in mijn huidige schema inplementeer. Misschien ter vervanging voor de dumbbell presses op zaterdags...Ik ben ook heel benieuwd, ik train er inmiddels minstens net zo graag mee als met de straight bar.
Alhoewel ikzelf niet doe squatten geloof ik je meteen...bij bankdrukken zul je het waarschijnlijk nog meer merken daar de halter dan niet zoals bij de squat op je rear delts en traps rust. Door de instabiliteit moet je lichaam meer stabiliseren...en dat spreekt weer meer spieren aan...kun je je voorstellen wat er gebeurt met iemand die altijd met een smitmachine squat en bench getraind heeft en dan met een buffelobar aan de slag moet? 🤭Opwarmen legpress 2x20x
buffalo bar squats
Voelt net voor de lockout veel instabieler dan een reguliere squat
Vandaag heb ik hetgeen wat jij hierboven beschrijft aan den lijve ondervonden.Alhoewel ikzelf niet doe squatten geloof ik je meteen...bij bankdrukken zul je het waarschijnlijk nog meer merken daar de halter dan niet zoals bij de squat op je rear delts en traps rust. Door de instabiliteit moet je lichaam meer stabiliseren...en dat spreekt weer meer spieren aan...kun je je voorstellen wat er gebeurt met iemand die altijd met een smitmachine squat en bench getraind heeft en dan met een buffelobar aan de slag moet? 🤭
Ga het zeker een kans geven!Geef de buffelobar een kans om aan te wennen. Verstandig dat je een voor jou licht gewicht en voor volume i.p.v. intensiteit gekozen hebt 👍 Niets forceren, dat leidt enkel tot blessures. En rustig aan opbouwen 👊