Fitness Seller

My road to build an incredible bench press

• Topic Starter Topic Starter
Sterk!

Heb jij nooit dat je geen lucht kunt krijgen met chest supported rows?
Ik weeg niet eens zoveel en vind het geen fijne oefening.

thx man:)
Is idd geen prettige oefening voor de ademhaling:D, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een van de betere assistance oefening is voor het benchen.

Jij hebt ook een logje zie ik:) erg sterk al, vooral voor dat bw

Dankjewel, ik doe mijn best.
Heb jij ooit inverted rows geprobeerd. Lijken op chest supported maar voelen fijner.

nee man, toevallig zag ik vanavond wel iemand deze oefening doen. Maar eens proberen!

Ze zijn best nuttig. Je kunt je voeten op een bankje leggen om het moeilijker te maken en handen wijder zetten om rear delts te trainen. Laden is wel best moeilijk zonder weighted vest oid. Maar hoge bodyweight helpt.

bankdrukken
opwarmen met bandpull aparts
8x20
2x8x60
5x90
5x110
5x130
3x145
1x160
3x170 volume pr waarvan de eerste rep paused
Titan ram om, om lichte overload te creëren
1x180
1x190 paused, ging hard, nog wel circa 10kg over pr

cable crossovers varianten gedaan
8x8x?

dipping

4x10xbw

pull ups
4x8xbw

Latpully wide grip
4x12x50

Netjes man :D

****ing sterk man die set met 170

bizar sterk op de bench

Squat (no belt)
8x20
8x60
8x60
8x100
3x125
3x145
10x160 volume pr een gevecht!

stiffed leg deadlift
10x20
4x8x60

seated calf raises
4x15x?

Dikke squat!

Beest!

Gaat prima met de schouder zie ik. :thumbup:

thx, altijd wel mijn sterkste punt geweest het banken, ook omdat ik het gewoon de leukste oefening vindt om te doen denk ik :)

Ik kan beamen dat het de leukste oefening is :)
Je bent goed bezig...ik heb me mede door jou geïnspireerd ook een titan super ram besteld.
Je gebruikt hem hoofdzakelijk na het reguliere bankdrukken, toch?
Ik heb ook een slingshot maar die heb ik uitgeleend (deed daar niet zo veel mee), merk je zelf dat je er profijt van hebt?

Ik kan beamen dat het de leukste oefening is :)
Je bent goed bezig...ik heb me mede door jou geïnspireerd ook een titan super ram besteld.
Je gebruikt hem hoofdzakelijk na het reguliere bankdrukken, toch?
Ik heb ook een slingshot maar die heb ik uitgeleend (deed daar niet zo veel mee), merk je zelf dat je er profijt van hebt?

haha met jou kan ik praten!:)

Zelf heb ik de ''normale'' titan ram. Jij hebt dan de wat sterkere versie van de ram.
''Ze'' zeggen dat de super ram meer voor Multiply guys is en de reguliere ram voor 1ply.

Eigen ervaring is dat ik vind dat de reguliere ram niet zo sterk is als een 1ply shirt, en dat de super ram daar juist meer aan voldoet. De ram gebruik ik zowel in mijn raw als in mijn shirt trainingen(voor de overgang van raw naar shirt).

Voor het raw werk gebruik ik de ram om en op de volgende manieren.

-hoeveelheid wat iemand kan tillen wordt niet alleen bepaald door spierkracht, maar ook door pezen en botten.
Deze worden sterker naarmate je na het reguliere press werk wat aanvullende setjes of singles doet met de ram;
-zelf doe ik met de ram setjes met gewichten(lichte overload) waarvan ik denk dat ik die in de nabije toekomst zal moeten drukken. Meer kan, maar daar zie ik het nut niet zo van in, ivm aanslag op czs etc;
-om de lockout te verbeteren is het een ideale tool. Boards zou ook kunnen, maar ik merkte als ik te lang met boards train ik in fases begon te drukken bij gewichten rond de 85% van mijn 1rm. Met de ram gebruik je mooi volledige ROM;
-Ontlast de schouders wat onderin de beweging, dus voor kleine blessures ideaal of ter preventie ervan.

Terug
Naar boven