- Waardering
- 1.517
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Cool.
Ik hoor de laatste tijd wel eens dat al dat gezeur over je CNS overbelasten een hoop onzin is eigenlijk.
haha met jou kan ik praten!
Zelf heb ik de ''normale'' titan ram. Jij hebt dan de wat sterkere versie van de ram.
''Ze'' zeggen dat de super ram meer voor Multiply guys is en de reguliere ram voor 1ply.
Eigen ervaring is dat ik vind dat de reguliere ram niet zo sterk is als een 1ply shirt, en dat de super ram daar juist meer aan voldoet. De ram gebruik ik zowel in mijn raw als in mijn shirt trainingen(voor de overgang van raw naar shirt).
Voor het raw werk gebruik ik de ram om en op de volgende manieren.
-hoeveelheid wat iemand kan tillen wordt niet alleen bepaald door spierkracht, maar ook door pezen en botten.
Deze worden sterker naarmate je na het reguliere press werk wat aanvullende setjes of singles doet met de ram;
-zelf doe ik met de ram setjes met gewichten(lichte overload) waarvan ik denk dat ik die in de nabije toekomst zal moeten drukken. Meer kan, maar daar zie ik het nut niet zo van in, ivm aanslag op czs etc;
-om de lockout te verbeteren is het een ideale tool. Boards zou ook kunnen, maar ik merkte als ik te lang met boards train ik in fases begon te drukken bij gewichten rond de 85% van mijn 1rm. Met de ram gebruik je mooi volledige ROM;
-Ontlast de schouders wat onderin de beweging, dus voor kleine blessures ideaal of ter preventie ervan.

in. ben ook grotendeels gefocust op bench en hoop van je te leren.
ik zie dat je 1 keer per week bankdrukt, heb je dit altijd al gedaan? ook geen lichtere dagen oid? thanks
blijf zo doorgaan!

Sterk!
Ga je nog 1ply wedstrijden doen ook of multiply binnekort?

thx man!
Ik denk in 2014 een keer een multiply wedstrijd doen, maar ff zien hoe dingen gaan lopen natuurlijk!
Jij een keer multiply doen of kan dat bij jouw bond niet?
---------- Post toegevoegd 13 October 2013 om 17:06 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=c-iwCxwwFSA

Nee nee multiply kan uiteraard niet in IPF
mocht je nog een 1ply shirtje zoeken ik heb nog een katana s/s die ik amper gebruikt heb.![]()
, maar doe het nog wel ff met mijn te grote F6. 
Geloof dat Brandon Lilly dat ook eens ergens in een filmpje van hem uitlegde.
Ik denk om echt je CNS te belasten je echt gekke dingen moet doen, zoals bijvoorbeeld 2x in de week balls to the wall heavy bench werk in shirt doen.
Ik ben van mening dat een menselijk lichaam veel kan hebben. Zelfs al doe je fysiek zwaar werk, mits je dosering aas oke is maak je progressie.
Uit eigen ervaring ( circa 2 jaar geleden) toen ik wat meer in shirt benchde merkte ik dat ook al benchde ik maar eens in de twee week in shirt naast 1 dag in de week raw werk ( soms 2 als ik niet in shirt ging) ik na een aantal weken wel '' moe '' werd in de zin van de explosiviteit werd minder en minder. Wel deed ik toen der tijd veel meer bijoefeningen dan nu, wat mogelijk ook de oorzaak had kunnen zijn.
Het valt me tegen dat je de 200 nog niet drukt zonder elastieken/ram/pak.Lekker bezig hoor pol, ik zei toch al dat elke idioot vooruitgang kan boeken met kuurtjesHet valt me tegen dat je de 200 nog niet drukt zonder elastieken/ram/pak.