MuscleMeat

My Second Coming

dit is 15%

27y62id.jpg

afgaande van je foto zou ik zeggen rond de 18-20, maar foto's kunnen bedriegen weet ik bij mezelf ook.

enneh mensen denken nogal snel dat je aan de spuit zit, hebben ze van mij ook al gezegd terwijl mijn fysiek helemaal nog niet impressive is

Maar zoals je zelf zegt, zolang je je goed voelt met je trainingen en er lol in hebt laat iedereen maar denken

het bijt wel he.... :p:p
doe maar liever normaal, ik doe echt niet onder voor jou,, en fatass... geloof me maar dat dat echt wel meevalt...... ben nu al zeker 7x gemeten op een vetpercentage rondom de 15%.... wat meer wil je.... maar fijn... later ieder denken wat ie wil.... zolang ik maar lol heb in trainen
Zou voor een nieuwe meter gaan, die is echt kapot... en nee ben je niet aan het bashen.

MarcJ, de man van de ultimate comebacks.

het bijt wel he.... :p:p
doe maar liever normaal, ik doe echt niet onder voor jou,, en fatass... geloof me maar dat dat echt wel meevalt...... ben nu al zeker 7x gemeten op een vetpercentage rondom de 15%.... wat meer wil je.... maar fijn... later ieder denken wat ie wil.... zolang ik maar lol heb in trainen

Zeg ik dat je voor me onder doet dan? Ik zeg alleen dat je dik bent, en dat ik het niet ben terwijl je het eerst wel beweerde. Dat is alles.....

• Topic Starter Topic Starter
wat is er met dat opa gebeuren man, probeer je maar wat nieuws te verzinnen nu je er achter bent dat jij de fatass bent en ik niet beter doe je wat beter je best man.

Ik dacht dat jij ook een respectabele pens had? :p

Wat is dat "crack" trouwens voor iets? Als ik crack hoor denk ik eerder aan dope dan aan een supplement dat enigzins bedoelt is er beter uit te komen.

Machine Row

10x35 ( zowel wide als close)
10x50 ( idem)
8x65 ( wide)
8x80 ( wide)
8x95 (wide)
8x80 ( close)

Incline Barbell Bench
8x60
8x80
8x100
5x110 (laatste 2 spot wegens rechterbicepsaanhechting)
5x100 ( weer last)

Close grip pull down
8x80
8x90
7x100
6x100
6x 90

Shoulder press
8x70
7x70
6x70
7x70

Seated Cable Flyes
8x20
8x24
8x22
8x20

Laatst bewerkt:
kijk, een "no bullshit-training".

nice work.

Netjes gewerkt Gijs

vind het wel geining.... voor mij is dit eerder een p*ssy traiing als ik dit zo zie..... rug trainingen zonder 200 kg deadlifts en borst trainingen zonder 120 kilo benches lijken mij echt weinig hypertrofie bevorderend, maar das de mindset he...... :o

klopt daarom heb je geen dikke borst, omdat je zo denkt.

It ain't about the weight bro.

Hehehe..

MarcJ onze sportman.

Als jij denkt dat dat 15% is zou ik mezelf laten bestralen voor gedachtenkanker.

p*ssy training pur sang, maar so be it.. moe van 2 dagen volop zwemmen en geen zin maar we zijn gewoon gegaan. tevens last van me onderrug en me rechterbicepsaanhechting dus de oefeningen geisoleerd gehouden mbt benen

Leg extensions
15x35
25x70
15x100 ( full stack)
3x15x120
15x100

Rope Pulldown ( zeer licht gepakt, nog massive spierpijn in me triceps van gister)
12x22,5
8x25
8x25
12x22,5

Seated leg Curl
12x60
12x70
2x10x80
8x75 ( lying ertussendoor)
10x80 (ander apparaat)
10x90 ( dito)

EZ Bar curl wide grip ( ook hier licht gegaan voor me rechterbicepsaanhechting)

12x+10
12x+20
3x12x+30

Standing dumbbell side raises
8x12
3x8x14

XL heeft ook een vette training neergezet. Check zn log maar.

Doet hij ook fat-extensions?

net even je log doorgekeken, ik wil toch even weten wie ik nu voor me heb zitten

allereerst, zeer netjes fysiek.. ik weet niet wat je vet% is ( denk 8-9%??) en wat je lengte is. denk dat je best lang bent ook.....

dus wat dat betreft zeker fitness/ bb waardig dat wel.... mar dan bekijk ik je training en dan vind ik het maar niks. je hebt een grote bek das waar en je staat droog maar voor mij ben je niks anders dan een veredelde ecto....

wat betreft mijn vet% meting, het is een 4 puntsmeting en marijn hier prikt me telkens compleet lek, hij snapt niet waarom er 15% staa en Ik snap niet waarom er 15% staat want nee, het ziet er niet altijd uit als 15%, maar hij geft rond de 36-37 mm aan bij elkaar. op sommige dagen kun je wel zien waar de buikspieren zitten, op anderen ben ik weer vochtig.....

ik zal straks als ik in het ziekenhuis werk of op de nieuwe gym me eens beter laten meten met een andere tang... als die OOK 15-16% aangeeft dan kan ik er niks aan doen , tevens is het zo dat juist omdat ik heel erg bleek ben ik altijd veel dikker lijk dan wat ik ben maar goed, dat terzijde.....

voor de rest pipo, als je niks fatsoendelijks te posten hebt dan post niks... zo ja dan doet of kijk gewoon...

@ beginnerbb: maakt niks schatje.. zolang JIJ maar in MIJN log kan kijken vind ik het allemaal best :o:o

net even je log doorgekeken, ik wil toch even weten wie ik nu voor me heb zitten

allereerst, zeer netjes fysiek.. ik weet niet wat je vet% is ( denk 8-9%??) en wat je lengte is. denk dat je best lang bent ook.....

dus wat dat betreft zeker fitness/ bb waardig dat wel.... mar dan bekijk ik je training en dan vind ik het maar niks. je hebt een grote bek das waar en je staat droog maar voor mij ben je niks anders dan een veredelde ecto....

wat betreft mijn vet% meting, het is een 4 puntsmeting en marijn hier prikt me telkens compleet lek, hij snapt niet waarom er 15% staa en Ik snap niet waarom er 15% staat want nee, het ziet er niet altijd uit als 15%, maar hij geft rond de 36-37 mm aan bij elkaar. op sommige dagen kun je wel zien waar de buikspieren zitten, op anderen ben ik weer vochtig.....

ik zal straks als ik in het ziekenhuis werk of op de nieuwe gym me eens beter laten meten met een andere tang... als die OOK 15-16% aangeeft dan kan ik er niks aan doen , tevens is het zo dat juist omdat ik heel erg bleek ben ik altijd veel dikker lijk dan wat ik ben maar goed, dat terzijde.....

voor de rest pipo, als je niks fatsoendelijks te posten hebt dan post niks... zo ja dan doet of kijk gewoon...

@ beginnerbb: maakt niks schatje.. zolang JIJ maar in MIJN log kan kijken vind ik het allemaal best :o:o

Een veredelde ecto van 100K bij 13/14%, klinkt lief.
Sinds 6 maanden heb ik mijzelf pas echt toegelegd aan KT, daarvoor trainde ik 2/3 keer per week thaiboksen en 3 keer kt.

Ik squat 180, bench 110 en deadlift 220 wat meer is dan jou afgaande op je sig.
Na 14 dagen rust te hebben genomen om het cz te herstellen ga ik natuurlijk niet meteen voluit trainen, mischien ook iets voor jou aangezien je zo te lezen het een en ander mankeert.

Ik kan mezelf een grote bek veroorloven met wat ik in korte tijd heb bereikt als natural. Cut jij maar eens tot 10/11% dan mag jij weer.

Terug
Naar boven