AndroidHealthClinic

My Second Coming

waar heb ik dat gezegd dan?? het is een variant ja, ik doe hem al 1+ jaar en hij legt mij gee windeieren joh... gaat zeker lekker :D

ik dacht dat je al vanaf het begin af aan 3x per week squate en elke training je pr met 2,5kg opschroefde :(

• Topic Starter Topic Starter
ik dacht dat je al vanaf het begin af aan 3x per week squate en elke training je pr met 2,5kg opschroefde :(

nee, het verhogen met 2,5 doe ik pas 2 jaar. ben toen ergens een x begonnen met 115 kilo, 5x op de smith :p.... ik doe hem deze zomerook niet meer doortrekken. ik ga vooral voor de side sweap, veel full squatten in de smith, close stance, heerlijk gevoel is dat... vanaf september gaan we weer omhoog trekken

@ Xtra, voeding is gewoon goed klaar. veel havermout ( van die vlokken), rijst, kip, noten etc etc.. het is niet zo perfect als jou voeding, maar then again geloof ik daar ook niet in.. vanaf een bepaald punt is het goed genoeg

Leg press
10x100
8x200 ( full stack)
8x250
3x8x300

Incline Triceps extension
20xstang
8x20
8x30
8x40
5x50 (PR)
8x40

Smith Close stance

5x170 (schoot in me rug en heb er NU nog last van)
5x150
5x160
5x170

EZ bar curlen

wat aank*tten met 20-30-35 kilo erbij, zowel close als wide grip, alles op 8 herhalingen

Side raises standing
8x12
8x14
8x16 ( ok, de laatste reps was meer gegooi)
8x14

me schouders beginnen steeds meer te komen, vanmiddag weze zwemmen bij de tongelreep met marijn en scandalous van hier. Paar kampertjes aan de overkant terwijl Marijn er achterlangs voorbij liep: "als je het mij vraagt zit die aan de dope" doelende op mij... hoe kansloos die jongens ook zijn, voelt goed

sidenote: zonder de crack was het me nooit gelukt, zwemmen vreet massa's energie

die commentaar ook altijd :roflol:

MarcJ is het type gast dat supps neemt voordat hij gaat zwemmen. Even een beetje crack dan kan ik met de juiste intensiteit recreatief ronddobberen.

MarcJ is het type gast dat supps neemt voordat hij gaat zwemmen. Even een beetje crack dan kan ik met de juiste intensiteit recreatief ronddobberen.

Hahaha het zit gewoon allemaal in je hoofd "MarcJ". Crack is niks meer dan yoghi in poedervorm.

een ontroerende intro marcj
zijkant schouders 2 x per week 4 setjes high reps strikte vorm, na 2 maanden had ik resultaat, cable/dumbbell om en om,try it

een ontroerende intro marcj
zijkant schouders 2 x per week 4 setjes high reps strikte vorm, na 2 maanden had ik resultaat, cable/dumbbell om en om,try it

ja ik merk het ook, pak ze 2x in de week, 4 sets, 8 herhalingen en ze gaan echt HARD ... ik begin schouders steeds meer te waarderen ook

me schouders beginnen steeds meer te komen, vanmiddag weze zwemmen bij de tongelreep met marijn en scandalous van hier. Paar kampertjes aan de overkant terwijl Marijn er achterlangs voorbij liep: "als je het mij vraagt zit die aan de frikandellen" doelende op mij... hoe kansloos die jongens ook zijn, voelt goed

sidenote: zonder de crack was het me nooit gelukt, zwemmen vreet massa's energie
**** zeg, dan moet jij wel goed bezig zijn als mensen over je smoesen, en niet zomaar iemand... maar kampers nog wel. Die rug moet idd wel mega dik... uhhh breed zijn.

Ga jij nou mensen wijzen op spelfouten in snel getypte berichten?
Enig idee hoeveel spelfouten er in jouw berichten staan?

ga werken jij

Whahahahahhahaha i need my fix!!!!!!!!

whasup grandpa!

**** zeg, dan moet jij wel goed bezig zijn als mensen over je smoesen, en niet zomaar iemand... maar kampers nog wel. Die rug moet idd wel mega dik... uhhh breed zijn.

niet dat jou fysiek ooit in aanmerking zal komen voor een AAS gerelateerde opmerking, ja misschien in de trant van: die kan maar beter gaan spuiten, wordt niks zo

wat is er met dat opa gebeuren man, probeer je maar wat nieuws te verzinnen nu je er achter bent dat jij de fatass bent en ik niet beter doe je wat beter je best man.

wat is er met dat opa gebeuren man, probeer je maar wat nieuws te verzinnen nu je er achter bent dat jij de fatass bent en ik niet beter doe je wat beter je best man.
het bijt wel he.... :p:p
doe maar liever normaal, ik doe echt niet onder voor jou,, en fatass... geloof me maar dat dat echt wel meevalt...... ben nu al zeker 7x gemeten op een vetpercentage rondom de 15%.... wat meer wil je.... maar fijn... later ieder denken wat ie wil.... zolang ik maar lol heb in trainen

Terug
Naar boven